Gå til innhold

Tilbrakte 2 døgn med ei han sier bare er en venn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann jeg kjenner fylte 50 for et par uker siden. Han reiste til en annen by, hvor han tilbrakte 2 døgn med ei dame 20 år yngre. Han sier de bare er venner og at ingenting skjedde. De bodde visst ikke engang på samme hotell. De var bare ute og spiste og drakk og feiret bursdagen hans.

Jeg og denne mannen har datet litt til og fra, men er ikke i noe fast forhold.

Har en litt uggen følelse i magen at det er noe mer enn bare vennskap i bildet mellom dem? Og hvorfor har ei som er såpass ung lyst til å henge med ham om det ikke er noe mer?

Anonymkode: 6ff05...ecc

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke du noe med. 

Så flott at han har mennesker rundt seg som er glad i han og ønsker å feire bursdagen hans. 

Du får finne deg et fast forhold.

Anonymkode: 5603a...232

• Liker 2
Skrevet

Han lyver 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke kjøpt den forklaringen nei!

Anonymkode: 1b4fa...41f

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der hadde heller ikke jeg kjøpt.

Om det stemte hadde han fortalt deg om denne "venninnen" for lenge siden, fordi hun ikke var noen trussel, og hun hadde visst om deg også.

Anonymkode: 5b0fd...546

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Virker veldig rart. Hadde nok ikke giddet å investere så mye i han dessverre. Har man dårlig følelse så tidlig så stemmer det som regel. Gå videre mens du enda kan det lett. Det kan godt hende de bare er venner, men kommer du til å slå deg til ro med at dette blir nok ikke den eneste gangen han kommer til å gjøre det fremover? Om de er "gode venner", så er jo det bare noe du må finne deg i og akseptere. Du kan ikke komme og be han slutte å være venn med noen heller, men du kan gå og finne deg noen andre som passer deg bedre.

Anonymkode: 9da7d...a77

• Liker 1
  • Nyttig 2
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.7.2023 den 1.30):

Virker veldig rart. Hadde nok ikke giddet å investere så mye i han dessverre. Har man dårlig følelse så tidlig så stemmer det som regel. Gå videre mens du enda kan det lett. Det kan godt hende de bare er venner, men kommer du til å slå deg til ro med at dette blir nok ikke den eneste gangen han kommer til å gjøre det fremover? Om de er "gode venner", så er jo det bare noe du må finne deg i og akseptere. Du kan ikke komme og be han slutte å være venn med noen heller, men du kan gå og finne deg noen andre som passer deg bedre.

Anonymkode: 9da7d...a77

Trådstarter og denne mannen er jo ikke i fast forhold, hvorfor skal hun da ''klage'' på at han treffer en venn? 

Det normale er at dersom man skal inngå et fast forhold, så definerer man sammen hva som er greit og hva som ikke er greit. Men er man ikke sammen, så er man ikke sammen. 

Jeg har selv mannlige venner jeg har dratt på konserter med i andre byer. Da går vi i lag på konserter og spiser et par måltid sammen. Ikke noe mer enn det. 

Anonymkode: 41de3...c9b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han feiret 50års dag med en tyve år yngre dame? Kun de to?

Skygg banen. Det er både rart og litt patetisk det der. 

Anonymkode: 10bd0...3f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han feiret 50års dag med en tyve år yngre dame? Kun de to?

Skygg banen. Det er både rart og litt patetisk det der. 

Anonymkode: 10bd0...3f0

Kanskje det er selveste David Eriksen vi snakker om her? 

Anonymkode: ece07...844

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...