Gå til innhold

Menn som er skallet, de oser testosteron og mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (På 20.7.2023 den 13.30):

Det er altså langt mer enn hår som avgjør. Notert.

Personlighet kommer først. Dette andre jeg nevnte ser jeg på som en bonus. 

Ts 

Anonymkode: 3d4ac...79a

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (På 6.7.2023 den 20.44):

nei for meg er skallede menn turn off. De må ha hår på hodet. Men ja tror vi er forskjellig der. 

Eller caps.

AnonymBruker
Skrevet
ThereGoesBob skrev (2 minutter siden):

Eller caps.

Eller skallet og sexy 😍 Jeg må bare beklage, jeg kommer ikke over denne tråden 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.7.2023 den 6.52):

Ikke enig. Det er det mest sexy jeg ser på en mann. Er han skallet er han en mannemann 😍 Det er supersexy! 

Ts 

Lett å si at du er kvinne i 30-åra, du er og blir en skallet mann. Vi er ikke dumme.

Anonymkode: 1b8bc...284

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 17.53):

Enig i første setning her. Føler det er noe veldig sensuelt og seksuelt på en maskulin måte, det å være skallet mann 😍

Ts 

Haha skjønner at du vet hvordan det er å være skallet mann.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ikke på det. 

Anonymkode: f1e71...5d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Haha skjønner at du vet hvordan det er å være skallet mann.

Jeg er dame på 38. Hvis du ser i den skalatråden, så ser du hvem jeg er, men OK da skriver jeg som ikke anonym 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Skrevet

Jeg er TS hvis noen tvilte på dette 🤷🏼‍♀️

Skrevet (endret)

Tenk at noe som er naturlig og rammer de aller fleste menn på et tidspunkt i livet blir beskrevet som negativt. Å miste hår blir dessuten stadig vanligere. Om hundre år kommer folk til å ha mindre hår enn i dag (jo mindre vi finner en kur). Hva skal de stakkarene på 20 gjøre? Droppe ut av studiene for å ta seg råd til hårtransplantasjon? Jeg tror heldigvis ikke kg er representativt for det virkelige liv. 

Personlig har jeg fyldig hår som vokser raskt, men jeg har periodevis tatt alt håret. Min erfaring er følgende: 

1 jeg får færre komplimenter av jenter som er 14-16 (den aldersgruppen som tør å gi meg komplimenter på gata). 

2 jeg gjør det bedre karrieremessig. Om det er psyken som gjør det eller ikke vet jeg ikke, men jeg har lest at menn uten hår blir sett på som mer dominante og intelligente. Derfor har jeg alltid tatt håret før lønnsforhandlinger og intervjuer. 

3 Kvinner på 25-35 bryr seg ikke om utseende mitt overhodet. Jeg føler de ofte er så desperate etter å møte en oppegående mann at de ikke hadde brydd seg om jeg gikk rundt med søle i ansiktet. Jeg har ihvertfall aldri blitt avvist av den aldersgruppen (med eller uten hår).

Endret av Majer
Skrevet
Majer skrev (1 minutt siden):

Tenk at noe som er naturlig og rammer de aller fleste menn på et tidspunkt i livet blir beskrevet som negativt. Å miste hår blir dessuten stadig vanligere. Om hundre år kommer folk til å ha mindre hår enn i dag (jo mindre vi finner en kur). Hva skal de stakkarene på 20 gjøre? Droppe ut av studiene for å ta seg råd til hårtransplantasjon? Jeg tror heldigvis ikke kg er representativt for det virkelige liv. 

Personlig har jeg fyldig hår som vokser raskt, men jeg har periodevis tatt alt håret. Min erfaring er følgende: 

1 jeg får færre komplimenter av jenter som er 14-16 (den aldersgruppen som tør å gi meg komplimenter på gata). 

2 jeg gjør det bedre karrieremessig. Om det er psyken som gjør det eller ikke vet jeg ikke, men jeg har lest at menn uten hår blir sett på som mer dominante og intelligente. Derfor har jeg alltid tatt håret før lønnsforhandlinger og intervjuer. 

3 Kvinner på 25-35 bryr seg ikke om utseende mitt overhodet. Jeg føler de ofte er så desperate etter å møte en oppegående mann at de ikke hadde brydd seg om jeg gikk rundt med søle i ansiktet. Jeg har ihvertfall aldri blitt avvist av den aldersgruppen (med eller uten hår).

Og noen av oss tenner på og beundrer menn som er skallet. Så enkelt er det 🤷🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ikke tiltrukket av skallede menn, synes det er fantastisk med hår. Jeg har hørt at det er testosteron som gjør at menn mister håret, men hvilke fysiske/mentale utslag har det? Er de mer maskuline, mer virile, enn med som har håret i behold?

Anonymkode: 1ad68...4e1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Lett å si at du er kvinne i 30-åra, du er og blir en skallet mann. Vi er ikke dumme.

Blir helt paff 🤦🏼‍♀️ Jeg er dame på 38. Må du ha det inn med T-skje? 🙈

• Liker 1
Skrevet

Definitely not my cup of tea. Jeg synes skalla menn er seriøs turn off. Det er noe med den glatte skallen med folder og bumper og en og annen vorte som jeg synes er ekkelt.

Liker at han har hår jeg kan rufse med og ta tak i.

AnonymBruker
Skrevet

Eh... nei. Bare nei. 

Anonymkode: 9640f...ed2

Skrevet

Husker jeg alltid laget en skallet mann med svært skjegg når jeg var barn i rpg spill.

Syntes alltid det så kult ut.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (På 24.7.2023 den 8.35):

jeg har lest at menn uten hår blir sett på som mer dominante og intelligente

Hvor har du «lest» dette? Når man tenker på hvilke komplekser og hvilket stigma som ofte er forbundet med hårtap, er det nok snarere motsatt. 

Anonymkode: d4918...2da

AnonymBruker
Skrevet

Må ha håret på hode, ikke hår på brøstet. 

Anonymkode: 3d18f...7c0

AnonymBruker
Skrevet
On 7/6/2023 at 9:58 PM, AnonymBruker said:

Tok han blodprøve? Mener jeg har hørt at menn som er skallet har høyere testosteron. 🤔

Ts 

Det er en myte. Det er gener som avgjør hårtap. 

Anonymkode: b3ef4...290

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 18.37):

Vet ikke helt...

https://i2.wp.com/nypost.com/wp-content/uploads/sites/2/2016/03/costanza-1.jpg?quality=90&strip=all&ssl=1

Anonymkode: 483c8...b3e

Sånn hårsveis er det dummeste jeg ser på menn. Bedre å fjerne alt om de allikevel mister håret 🙄 🤮

Anonymkode: 47709...6fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...