AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Er dette grunnen til at en del av oss damer tenner veldig på menn som er skallet? Spesielt hvis de har maskulin kropp, er litt sterke og mandige. Det må være biologiske instinkter som styrer hva man tiltrekkes mot? Anonymkode: 3d4ac...79a 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 😂 Tror ikke alle damer er enig i deg der Anonymkode: e134a...8f9 18 1 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er dette grunnen til at en del av oss damer tenner veldig på menn som er skallet? Spesielt hvis de har maskulin kropp, er litt sterke og mandige. Det må være biologiske instinkter som styrer hva man tiltrekkes mot? Anonymkode: 3d4ac...79a Hilsen skallet mann Anonymkode: f18d8...f0b 12 3 7
AnonymBruker 42 Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er dette grunnen til at en del av oss damer tenner veldig på menn som er skallet? Spesielt hvis de har maskulin kropp, er litt sterke og mandige. Det må være biologiske instinkter som styrer hva man tiltrekkes mot? Anonymkode: 3d4ac...79a Det er nok som med mye annet som skiller menn og kvinner, men det er nok litt mer komplisert enn som du beskriver det.. Skallede menn med smale skuldre, brede hofter og "svanehals" er nok ikke anoe som "oser testosteron" og som får damer flest til å rutsje ut av stolen, akkurat. 😅 Endret 6. juli 2023 av AnonymBruker 42 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hilsen skallet mann Anonymkode: f18d8...f0b Nope, jeg er dame i 30-åra. Anonymkode: 3d4ac...79a 1
GrønnNellik68 Skrevet 6. juli 2023 #6 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er dette grunnen til at en del av oss damer tenner veldig på menn som er skallet? Spesielt hvis de har maskulin kropp, er litt sterke og mandige. Det må være biologiske instinkter som styrer hva man tiltrekkes mot? Anonymkode: 3d4ac...79a nei for meg er skallede menn turn off. De må ha hår på hodet. Men ja tror vi er forskjellig der. 3 1 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #7 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden): Det er nok som med mye annet som skiller menn og kvinner, men det er nok litt mer komplisert enn som du beskriver det.. Skallede menn med smale skuldre, brede hofter og "svanehals" er nok ikke akkurat noe som "oser testosteron" og som får damer flest til å rutsje ut av stolen, akkurat. 😅 Tenker mer hvis han er høy, 3-dagers skjegg, kraftig og litt muskler, gjerne litt polstring på kroppen og sterk. I tillegg til personlighet også. Både trygg, har selvtillit og er empatisk 😍 Da smelter jeg helt. Ts Anonymkode: 3d4ac...79a 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #8 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nope, jeg er dame i 30-åra. Anonymkode: 3d4ac...79a Så hvorfor snakker du om biologiske instinkter ang hva vi tiltrekkes mot? Der er meningene svært delt. Anonymkode: f18d8...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #9 Skrevet 6. juli 2023 Øh det er jo ikke akkurat noen velkjent sannhet at kvinner elsker skallene menn. Og unge kvinner foretrekker unge menn, og unge menn har nesten alltid hår på hodet. Unge menn har også mer energi og er mer fruktbare, har bedre kropp og er sterkere. Eldre menn er for eldre kvinner. Anonymkode: 3c227...006 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #10 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker mer hvis han er høy, 3-dagers skjegg, kraftig og litt muskler, gjerne litt polstring på kroppen og sterk. I tillegg til personlighet også. Både trygg, har selvtillit og er empatisk 😍 Da smelter jeg helt. Ts Anonymkode: 3d4ac...79a Det du skriver her, men med hår takk😍 Anonymkode: f18d8...f0b 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #11 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Øh det er jo ikke akkurat noen velkjent sannhet at kvinner elsker skallene menn. Og unge kvinner foretrekker unge menn, og unge menn har nesten alltid hår på hodet. Unge menn har også mer energi og er mer fruktbare, har bedre kropp og er sterkere. Eldre menn er for eldre kvinner. Anonymkode: 3c227...006 Ja, da passer de for meg. Er i 30-åra, nærmere 40 enn 30 da. Tenner veldig på en mann som er skallet. Håper på å date ham. Er venner inntil videre 🥰 Ts Anonymkode: 3d4ac...79a 1
AnonymBruker 42 Skrevet 6. juli 2023 #12 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenker mer hvis han er høy, 3-dagers skjegg, kraftig og litt muskler, gjerne litt polstring på kroppen og sterk. I tillegg til personlighet også. Både trygg, har selvtillit og er empatisk 😍 Da smelter jeg helt. Ts Anonymkode: 3d4ac...79a Åja, så det holder ikke å bare være skalla, altså? Som jeg sa ; det er mer komplisert enn det du beskriver i HI.... 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #13 Skrevet 6. juli 2023 Min skallede eks hadde lavt testosteron, så jeg forbinder menn uten hår heller med det. Anonymkode: 8a6fc...4bb 3
Flintis Skrevet 6. juli 2023 #14 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er dette grunnen til at en del av oss damer tenner veldig på menn som er skallet? Spesielt hvis de har maskulin kropp, er litt sterke og mandige. Det må være biologiske instinkter som styrer hva man tiltrekkes mot? Anonymkode: 3d4ac...79a Noen mister håret unge og kler vel dette og ble vel da foretrukket blandt våre formødere. En trenger testosteron for å miste håret, men prosessen er mer komplisert enn som så. Selv har jeg vist litt over middels med testosteron og det må en si seg fornøyd med aldren tatt i betraktning, hva det var da jeg var 20 vet jeg ikke. Jeg måtte faktisk miste håret før det ble noe på meg så noe er det nok i det for noen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #15 Skrevet 6. juli 2023 For meg har det ingenting å si... Så lenge det enten er hår eller ikke, har man mistet halvparten av håret så ser det bedre ut å bare ta alt. På de fleste. Anonymkode: 9b0be...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #16 Skrevet 6. juli 2023 Vi kvinner har for øvrig også testosteron Anonymkode: 9b0be...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #17 Skrevet 6. juli 2023 Synes menn som er skallet er skikkelig turn-off. Ikke engang Vin Diesel hadde lurt meg 🫣 Anonymkode: e1a7a...885 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #18 Skrevet 6. juli 2023 Flintis skrev (13 minutter siden): Noen mister håret unge og kler vel dette og ble vel da foretrukket blandt våre formødere. En trenger testosteron for å miste håret, men prosessen er mer komplisert enn som så. Selv har jeg vist litt over middels med testosteron og det må en si seg fornøyd med aldren tatt i betraktning, hva det var da jeg var 20 vet jeg ikke. Jeg måtte faktisk miste håret før det ble noe på meg så noe er det nok i det for noen. Lol. Tviler på at skallethet kommer av at kvinner har foretrukket det. Alt har ikke med seksuell seleksjon å gjøre. Anonymkode: 3c227...006 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #19 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Min skallede eks hadde lavt testosteron, så jeg forbinder menn uten hår heller med det. Anonymkode: 8a6fc...4bb Tok han blodprøve? Mener jeg har hørt at menn som er skallet har høyere testosteron. 🤔 Ts Anonymkode: 3d4ac...79a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #20 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Synes menn som er skallet er skikkelig turn-off. Ikke engang Vin Diesel hadde lurt meg 🫣 Anonymkode: e1a7a...885 Synes det er det mest maskuline trekket en mann kan ha, hvis det går an å si. Der kler menn så godt. Men smaken er forskjellig. Ts Anonymkode: 3d4ac...79a 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå