Majer Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/Q7XBmV/isaac-elstad-roessnes-et-press-om-aa-ha-solbrun-hud Hva gjør dere om daten er usunn og skaper press om usunne vaner? Altså en person som ligger i sola for å bli brun.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 Jeg synes fake tan er veldig flott, så jeg støtter dama at hun får det Anonymkode: 0b50e...85f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 Har datet en som tok solarium og oppfordret meg til å gjøre det samme. Solarium er jo ikke sunt. Anonymkode: 4ef8e...69f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 Jeg sier bruk solkrem og følg med på føflekkene dine, og andre merker som oppstår. Å helst ikke bruk solarium, man får flere rynker også, det fikk hvertfall jeg da jeg for år og dag siden var hensynsløs med solarium. Bruker selvbruning til tider selv, men det syns kanskje godt at det ikke er noe jeg har ligget å stekt meg for 😅 Er veldig lys, grunnen til at jeg vil være brun er fordi jeg føler at alt på meg syns, å Mamma er veldig fornøyd med at jeg etter mange år med å være kritthvit og det å få skjenn fra legen min om å være for lite i sola, i det minste prøver å se brunere ut. Sa til å med at dette er noe jeg burde gjøre året rundt 😂 Familiy ❤️ Anonymkode: ceb15...82f
ops2 Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 Spraytan/selvbruning er da ikke farlig. Men bruk for guds skyld solkrem med høy faktor. Jeg var så dum, jeg skulle være brun etter 2-3 dager i sola. Og da droppet jeg solfaktor, eller latterlig lav som faktor 7 i syden. Samme med solarium. Jeg betalte jo for å bli brun, brukte ALDRI solkrem i solarium. Det ville vært bortkastete penger, tenkte jeg. Jeg følte jeg aldri ble brun, hvis ikke jeg ble rosa først. Etter å ha blitt rosa, ble huden brun. Etter en omgang med føflekkreft og to med hudkreft, så kan jeg si: Bruk solfaktor og bli heller brun på en måned, ikke noen få dager. Hvis det er lenge å vente på brunfargen, ta selvbruning.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #6 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sier bruk solkrem og følg med på føflekkene dine, og andre merker som oppstår. Å helst ikke bruk solarium, man får flere rynker også, det fikk hvertfall jeg da jeg for år og dag siden var hensynsløs med solarium. Bruker selvbruning til tider selv, men det syns kanskje godt at det ikke er noe jeg har ligget å stekt meg for 😅 Er veldig lys, grunnen til at jeg vil være brun er fordi jeg føler at alt på meg syns, å Mamma er veldig fornøyd med at jeg etter mange år med å være kritthvit og det å få skjenn fra legen min om å være for lite i sola, i det minste prøver å se brunere ut. Sa til å med at dette er noe jeg burde gjøre året rundt 😂 Familiy ❤️ Anonymkode: ceb15...82f Skjenn fra legen faktisk.. Lurer på hva i all verden den legen tenkte på.. Hilsen en som (helt sant) har blitt spurt om hun var albino (ikke av en lege), men som aldri har hørt fra en lege at hun er for blek. Anonymkode: 2e4a3...23c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #7 Skrevet 6. juli 2023 Den problemstillingen har jeg aldri opplevd. Hva gjør du da @Majer? Anonymkode: 1ede0...244 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 For meg i 40-årene så kan jeg val bare si at de som har vært mye i sola nok angrer godt på det når de passerer 40. De som bryr seg da, det er ikke alle som gjør det selvfølgelig. Det er ikke pent med solskadet, rynkete hud hverken på menn eller damer. Når det er sagt så er det ikke pent å være likblek heller, og man trenger litt sol på huden for D-vitamin m.m. Soling med måte er tingen. Og hvem gidder date en som bruker masse tid på å ligge i sola? Å være aktiv ute i sola (med somkrem) er attraktivt. LØigge å steke seg er bare kjedelig og idiotisk. Anonymkode: b52f3...c43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå