nat26 Skrevet 27. januar 2006 #161 Skrevet 27. januar 2006 Alex Valencia er en fotballspiller.Spiller for Start
Trampe Skrevet 27. januar 2006 #162 Skrevet 27. januar 2006 Alex Valencia er en fotballspiller.Spiller for Start ← Så var det det med sporten, ja
Gjest Sukkerert Skrevet 27. januar 2006 #164 Skrevet 27. januar 2006 Alle skjønner ikke like mye. Du kan ikke ta utgangspunkt i at hun hadde forstår det, bare fordi du hadde gjort det. Jepp. Husker det var en tilbakestående trøndergutt som sang "Rumpa mi" for noen sesonger siden. Alle synes det var så festlig og morsomt. Så kan man spørre om det er rett eller galt at folk som ikke er i stand til å se at en slik opptreden på tv kan skade dem, burde bli sent på TV. Første sesongen var det i alle fall slik at dommerpanelet var delt ved første audition.Kun de som sang oppsiktsvekkende dårlig eller bra eller var underholdene på en eller annen måte ble sent til vurdering av hele juryen. -De som sang middels bra ble ikke sendt videre. Det som ble sendt på Tv var egentlig den andre auitionen.
Trampe Skrevet 27. januar 2006 #165 Skrevet 27. januar 2006 Første sesongen var det i alle fall slik at dommerpanelet var delt ved første audition.Kun de som sang oppsiktsvekkende dårlig eller bra eller var underholdene på en eller annen måte ble sent til vurdering av hele juryen. -De som sang middels bra ble ikke sendt videre. Det som ble sendt på Tv var egentlig den andre auitionen. ← Han trønderen husker jeg. Han var så søt! Jeg hørte at det var et veddemål? Det var noen som sa det. Menmen. Det var sånn i fjor også. Jeg kjenner ei som har en fantastisk stemme. Hun har en kraft i stemmen jeg sjelden har hørt før, av en amatørsanger da. Men hun er veldig overvektig. Hun fikk ikke komme foran dommerne. Ingen tvil om at det var utseendet - når man ser hva som har sluppet igjennom.
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2006 #166 Skrevet 27. januar 2006 Så bra for kjedelige sinnataggen at hun kom videre da! Men jeg hadde aldri turt å komme tilbake etter å ha snakket så stygt om dommerene på tv..
Søtpotita Skrevet 27. januar 2006 #167 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Sletta Endret 27. januar 2006 av Årolilja
Gjest Sukkerert Skrevet 27. januar 2006 #168 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Borte Endret 27. januar 2006 av Sukkerert
Søtpotita Skrevet 27. januar 2006 #169 Skrevet 27. januar 2006 Med 'slike som henne' mener jeg tilbakestående mennesker. Jeg prøvde å ordlegge meg mer subtilt av hensyn til reglene. Det gjorde jeg ved å henvise til ting som sto på hjemmesiden hennes. Men det nådde tydeligvis ikke fram. ← At ho er tilbakeståande kan ein vel ikkje konkludera med utifrå ei heimesida...
Gjest Sukkerert Skrevet 27. januar 2006 #170 Skrevet 27. januar 2006 At ho er tilbakeståande kan ein vel ikkje konkludera med utifrå ei heimesida... ← Nei, det kan man ikke.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #171 Skrevet 27. januar 2006 Husker det var en tilbakestående trøndergutt som sang "Rumpa mi" for noen sesonger siden. Alle synes det var så festlig og morsomt. ← Tilbakestående? Hvilke opplysninger baserer du det på? Man måtte jo bare le med ham fordi han var så søt der han sto sjenert og smilende selv, mens han sang den sangen liksom. Jeg antok ikke at han var tilbakestående ihvertfall!
Gjest Liten Tapir Skrevet 27. januar 2006 #172 Skrevet 27. januar 2006 Sukkerert: synes du er ganske drøy som driver og slenger ut diagnosen "tilbakestående" i hytt og pine her. Kan jeg få spørre hva du mener tilbakestående betyr?
Gjest Sukkerert Skrevet 27. januar 2006 #173 Skrevet 27. januar 2006 Sukkerert: synes du er ganske drøy som driver og slenger ut diagnosen "tilbakestående" i hytt og pine her. Kan jeg få spørre hva du mener tilbakestående betyr? ← Huff, du har helt rett.
Gjest Liten Tapir Skrevet 27. januar 2006 #175 Skrevet 27. januar 2006 Borte. ← Bra du skjønte det selv.
Gjest Bellatrix Skrevet 27. januar 2006 #176 Skrevet 27. januar 2006 Her er vi flinke med selvmoderering. :-D
MiniMjau Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #177 Skrevet 31. januar 2006 Er ikke Yolanda å betegne som "halv-profesjonell"? http://www.yolanda.no/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå