Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alex Valencia er en fotballspiller.Spiller for Start

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alex Valencia er en fotballspiller.Spiller for Start

Så var det det med sporten, ja :sjenert:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Alle skjønner ikke like mye. Du kan ikke ta utgangspunkt i at hun hadde forstår det, bare fordi du hadde gjort det.

Jepp. Husker det var en tilbakestående trøndergutt som sang "Rumpa mi" for noen sesonger siden. Alle synes det var så festlig og morsomt. Så kan man spørre om det er rett eller galt at folk som ikke er i stand til å se at en slik opptreden på tv kan skade dem, burde bli sent på TV.

Første sesongen var det i alle fall slik at dommerpanelet var delt ved første audition.Kun de som sang oppsiktsvekkende dårlig eller bra eller var underholdene på en eller annen måte ble sent til vurdering av hele juryen. -De som sang middels bra ble ikke sendt videre. Det som ble sendt på Tv var egentlig den andre auitionen.

Skrevet
Første sesongen var det i alle fall slik at dommerpanelet var delt ved første audition.Kun de som sang oppsiktsvekkende dårlig eller bra eller var underholdene på en eller annen måte ble sent  til vurdering av hele  juryen. -De som sang middels bra ble ikke sendt videre. Det som ble sendt på Tv var egentlig den andre auitionen.

Han trønderen husker jeg. Han var så søt! Jeg hørte at det var et veddemål? Det var noen som sa det. Menmen.

Det var sånn i fjor også. Jeg kjenner ei som har en fantastisk stemme. Hun har en kraft i stemmen jeg sjelden har hørt før, av en amatørsanger da. Men hun er veldig overvektig. Hun fikk ikke komme foran dommerne. Ingen tvil om at det var utseendet - når man ser hva som har sluppet igjennom.

Skrevet

Så bra for kjedelige sinnataggen at hun kom videre da! Men jeg hadde aldri turt å komme tilbake etter å ha snakket så stygt om dommerene på tv..

Skrevet (endret)

Sletta

Endret av Årolilja
Gjest Sukkerert
Skrevet (endret)

Borte

Endret av Sukkerert
Skrevet
Med 'slike som henne' mener jeg tilbakestående mennesker. 

Jeg prøvde å ordlegge meg mer subtilt av hensyn til reglene. Det gjorde jeg ved å henvise til ting som sto på hjemmesiden hennes. Men det nådde tydeligvis ikke fram.

At ho er tilbakeståande kan ein vel ikkje konkludera med utifrå ei heimesida...

Gjest Sukkerert
Skrevet
At ho er tilbakeståande kan ein vel ikkje konkludera med utifrå ei heimesida...

Nei, det kan man ikke.

Skrevet
Husker det var en tilbakestående trøndergutt som sang "Rumpa mi" for noen sesonger siden. Alle synes det var så festlig og morsomt.

Tilbakestående? Hvilke opplysninger baserer du det på? Man måtte jo bare le med ham fordi han var så søt der han sto sjenert og smilende selv, mens han sang den sangen liksom. Jeg antok ikke at han var tilbakestående ihvertfall!

Gjest Liten Tapir
Skrevet

Sukkerert: synes du er ganske drøy som driver og slenger ut diagnosen "tilbakestående" i hytt og pine her.

Kan jeg få spørre hva du mener tilbakestående betyr?

Gjest Sukkerert
Skrevet
Sukkerert: synes du er ganske drøy som driver og slenger ut diagnosen "tilbakestående" i hytt og pine her.

Kan jeg få spørre hva du mener tilbakestående betyr?

Huff, du har helt rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...