Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nokon som har sett denne: http://www.jenny.vangsvik.net/

?

:overrasket::overrasket::overrasket:

Noe er galt altså....

"her er bilde av litt mose.." hææ? :klø: og sammenhengen var..?

Men jøss. La dama kose seg. Så lenge jeg slipper å høre på! :forvirret:

Skrevet

:hoho:

hvordan er det mulig å ville dumme seg sånn ut frivillig da? :hår:

Skrevet (endret)

Haha kul heimeside :):overrasket::overrasket:

Endret av Årolilja
Gjest BagLady
Skrevet
Kjenner du henne?

Jeg vet om Mali og "designervenninna" hennes ja. Hun var på audition i fjor også, men kom ikke videre. De bestemte seg for at i år skulle hun delta på audition og få MASSE oppmerksomhet uansett hva, og de har de jo klart! :ler:

Skrevet

Idol begynner først kl 2230 ikveld pga håndball(sikkert...). Det var ei som var utrulig lik Angelina Jolie som sang på reklamen idag tidlig!!

Skrevet

Håndball ja. Nå er det jo mesterskapsgreier, og da går det foran alt.

*liker ikke sport* :sur:

Skrevet

Jeg elsker BEGGE to!! Spesielt Mali! :klappe::ler::)

Håper Mali kommer tilbake igjen på Idol, eller noe annet :D

*Elske Mali*

Skrevet

Kor forsvant heimesida til ho som er gjengangar i Idol?

Skrevet

Ja, det lurer jeg også på. Kanskje det ikke var hun som hadde laget den engang.....hvis det var sånn drite-ut-side.????

Gjest Sukkerert
Skrevet
Kor forsvant heimesida til ho som er gjengangar i Idol?

Jeg kommer fortsatt inn på den.

Men jeg kan ikke le av den.

Så utrolig mye nedsettende som står i dagboka hennes.

Også er det ting hun skriver, som at hun begynte ett år seinere på skolen i tillegg til det generelle inntrykket av henne. Er det riktig at et helt land ler av slike som henne?

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg mente gjesteboka hennes, ikke dagboka. :)

Skrevet

Jeg leste i avisen at det er hun som har laget den, så jeg tror ikke det er en tulleside nei.

Man skal vel ikke le av den. Såklart ikke. Med min utdannelse og alt, jeg skulle vel skjemmes. Men jeg ler allikevel. Jeg synes ikke synd på henne. Folk skulle såklart ikke skrevet stygge meldinger i gjesteboka hennes, men hun har tross alt bedt om det. Hun må jo skjønne at hun ikke har noe i Idol å gjøre, og når hun etter å ha blitt kasta ut tre ganger allikevel lager hjemmeside og stiller opp til intervjuer ber hun om det. Det er å legge hodet på hoggestabben...

Annonse
Skrevet

*vente utålmodig på kveldens program*

Håndball altså. :sur:

Gjest Sukkerert
Skrevet
Hun må jo skjønne at hun ikke har noe i Idol å gjøre

Men virker det som om hun gjør det da?

Skrevet
Idol begynner først kl 2230 ikveld pga håndball(sikkert...). Det var ei som var utrulig lik Angelina Jolie som sang på reklamen idag tidlig!!

Er det ikke søstera til Alex Valencia?

Skrevet
Men virker det som om hun gjør det da?

Ikke vet jeg. Jeg har bare skumlest den hjemmesida, og ikke gjort meg opp en mening om akkurat det. Men for å si det sånn - hvis dommerne, som har god peiling på musikk, hadde sagt til meg det de har sagt til henne hadde jeg aldri turt å melde meg på igjen. Jeg hadde nok skjønt det. Om hun ikke gjør det er det hennes sak - men uansett om hun skjønner eller ikke tar hun en risiko ved å stikke seg frem på den måten. Selv folk som synger MYE bedre enn henne blir totalt slaktet.

Måten idol bruker deltakere som henne på, er en annen sak. Hvis jeg antyder at det er noe galt med henne blir jeg sikkert moderert, men det er jo tydelig at mange deltakere aldri burde få sunget foran dommerne. Lurer på hva det gjør med dem... mange av deltakerne er nok plukket ut fordi vi TV-seerne skal ha noe å le av. Det er ihvertfall min teori.

Skrevet
Er det ikke søstera til Alex Valencia?

Hvem er Alex Valencia?

Jeg synes forøvrig at hun sang falskt på reklamen. Fantastisk stemme, hun fortjente virkelig å gå videre og det blir spennende å se hvordan hun kan utvikle seg, men jenta bommet vitterlig på tonen på slutten der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...