Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sukkerert
Skrevet
Det kommer jo an på øyet som ser,

hva er "perfekt"?

Jada, det kommer an på øyet som ser, men en viss enighet vil det alltid være blant flertallet.

Jorun er pen, men jeg tror ikke det var det som gjorde at hun vant. Da tror jeg det var mer pga utrsålingen hennes og at hun ble lagt merke til og skilte seg ut.

Hverken Kjartan eller Kurt regner jeg som over gjennomsnittet pene. Da blir det litt vanskelig å få det til å stemme at utseende har veldig mye å si.

Det viktigste er å være unik og ha noe litt annerledes ved seg. Under utstemningen i fjor hvor kandidatene opptråtte en og en i grupper på ti, var det veldig lett å se hvem som kom til å gå videre. -Og det var ikke de aller peneste som gjorde det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tone Lise fikk et stort pluss i min bok i dag når hun var såpass direkte og ba den jenta få den piercingen ut av leppa. Og ja- den var stygg.

Dette er den 4. runden med Idol i Norge og fortsatt er det utrolig mange overvektige, kvisete og ustelte folk som tropper opp på audition. Øyenbryn som aldri har sett en pinsett og stygge piercinger. Vet ikke de som melder seg på hva dommerne ser etter?

Idol er 50% utseende og 50% sangstemme. Kurt var ett unntak og hadde han vært jente hadde han neppe nådd finalerundene.

Jaha.. Jeg er så uheldig å ikke ha perfekt hud, med andre ord har jeg noen kviser ja.. Så du vil si jeg er stygg da..? Mulig jeg misforsto, men det var slik jeg tolket innleggene dine..

Jeg melder meg ikke på Idol, på grunn av at jeg ikke har noe særlig sangstemme å vise fram, men også fordi jeg vet at de ikke vil ha folk med uren hud!

Selv om jeg flere ganger har blitt overbevist om at jeg faktisk er en pen jente, syns jeg det er skremmende at noen syns folk er stygge bare fordi de har vært litt mer uheldig enn deg med tanke på visse ting. Er nemlig ikke noe vi kan noe for..

Kommer sikkert til å lese innlegget mitt i morra og bli irritert for min overdramatisering, men det er sånn jeg er NÅ! ;)

God natt!!

Skrevet

Hun var søt, ja, men piercingen var fæl. Skjønner godt at Tone Lise ba henne om å ta den ut.

Skrevet

Har ikke sett denne tråden før nå, å har ledd meg gjennom hele greia :ler:

Men kan ikke jeg også få lov å le litt av Mali selv om dere er over på annet tema :sjenert::hoho::hoho:

Det må rett og slett være noe som ikke er som det skal med den jenta, tror ikke det var tull for hun virka jo bare stokk dum :overrasket:

Skjemmtes over å være trønder da jeg så det :forvirret:

Skrevet

Heia Christine fra Bergen;-)

Hun er med, søt og utrolig flink å synge!!! Var med i fjor, kom med til tv runden men røk i til fordel for Ali og Mari... Vet at hun er videre i år også!! Krysse krysse fingre;-)

Skrevet
Hun var søt, ja, men piercingen var fæl. Skjønner godt at Tone Lise ba henne om å ta den ut.

Enig!

Hun fikk et godt råd av Tone Lise der...

Får håpe hun følger det rådet.

Gjest amialie24
Skrevet

Jeg er enig at piercingen var litt i veien. Men hu var da ei fryktelig søt og sjarmerende jente. :)

Skrevet

Hun der isprinsessen - hvorfor dukker hun opp nå igjen? Viste de ikke henne mye tidligere? :overrasket:

Skrevet

Har de ikke vist fra trondheim tidligere?? Eller surrer det for meg?? Hun dama med det rare kostymet har da vitterlig vært før...

Skrevet

Det var bare klipp fra den kommende sesongen som ble vist i det første programmet.

Skrevet
Det var bare klipp fra den kommende sesongen som ble vist i det første programmet.

Javel ja. Men vi har jo hørt henne "synge", sett furtingen og alt. Rart at de gidder å vise det på nytt.

Skrevet

Hu derre Mali fra Trondheim igjen...

:overrasket::overrasket::overrasket:

Altså - kjære medsøstre.... Unnskyld på vegne av hele Trondheim...

Er ikke frisk...

:riste::riste::riste::riste:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg ble helt sjokka av hu Mali jeg (hadde ikke sett første episode) :overrasket:

Skrevet
Hu derre Mali fra Trondheim igjen...

:overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

Altså - kjære medsøstre.... Unnskyld på vegne av hele Trondheim...

Er ikke frisk...

:riste:  :riste:  :riste:  :riste:

Må ikke ta det så tungt vet du. Alle byer har sine originaler. :troest:

Gjest BagLady
Skrevet

Jeg vet med sikkerhet at dersom Mali var på KG ville hun gjort som dette :ironi:

;)

Skrevet
Jeg vet med sikkerhet at dersom Mali var på KG ville hun gjort som dette  :ironi:

;)

Kjenner du henne?

Jeg holdt på å le meg ihjel!!! :ler::ler::ler:

Hvordan gikk det med kjæresteparet? Jeg så at jenta gikk videre, gjorde gutten også det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...