Gjest Very Victoria Skrevet 20. januar 2006 #101 Skrevet 20. januar 2006 (endret) Tone Lise fikk et stort pluss i min bok i dag når hun var såpass direkte og ba den jenta få den piercingen ut av leppa. Og ja- den var stygg. Dette er den 4. runden med Idol i Norge og fortsatt er det utrolig mange overvektige, kvisete og ustelte folk som tropper opp på audition. Øyenbryn som aldri har sett en pinsett og stygge piercinger. Vet ikke de som melder seg på hva dommerne ser etter? Idol er 50% utseende og 50% sangstemme. Kurt var ett unntak og hadde han vært jente hadde han neppe nådd finalerundene. Endret 20. januar 2006 av Very Victoria
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2006 #102 Skrevet 20. januar 2006 Jeg forstår ikke de som blir fullstendig knust og bryter sammen når de ikke går videre jeg. Hvis de vet med seg selv at de ikke tåler negativ tilbakemelding, så bør de ikke utsette seg for det da. Dessuten synes jeg det er lite sterkt å tåle så lite...
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2006 #103 Skrevet 20. januar 2006 Tone Lise fikk et stort pluss i min bok i dag når hun var såpass direkte og ba den jenta få den piercingen ut av leppa. Og ja- den var stygg. ← Det synes jeg var skikkelig teit jeg. det har vel ikke hun noe med! Stakkars jente fremsto som selvutslettende i mine øyne når hun svarte "ja, ok"...
søndagsengel? Skrevet 20. januar 2006 #104 Skrevet 20. januar 2006 (endret) Jeg syntes hun burde ta den ut fordi hun lespet litt, og det kom sikkert av piercingen. Det kan jo ha vært det Tone-Lise mente? Endret 20. januar 2006 av søndagsengel?
Gjest 1111 Skrevet 20. januar 2006 #105 Skrevet 20. januar 2006 Piercingen var stygg, ingen tvil om det. (Har slik selv da ) Very V, mener du at kvisete og overvektige mennesker ikke skal melde seg på?
Izaria Skrevet 20. januar 2006 #106 Skrevet 20. januar 2006 måtte jo le da jeg så hun som sa hun ikke kunne synge og hadde ventet i over fem timer, men hun bare ville være med på idol Og dansen til Reman "Ain't no sunshine" :
Gjest Very Victoria Skrevet 20. januar 2006 #107 Skrevet 20. januar 2006 Piercingen var stygg, ingen tvil om det. (Har slik selv da ) Very V, mener du at kvisete og overvektige mennesker ikke skal melde seg på? ← Bevares, de må gjerne melde seg på men ikke bli skuffet over at de ikke kommer videre. Skal du komme langt i Idol må du også se bra ut, slik er livet som artist og særlig for kvinnelige artister, og ser du ut som ei burugle fra nærmeste syrelutede møblerte jenterom så har du ingen sjangs. I hver eneste Idol runde finnes den tykke eller stygge jenta med ganske bra stemme men som ingen stylist i verden kan gjøre presentabel og da er det ut.
Gjest LoisLane Skrevet 20. januar 2006 #108 Skrevet 20. januar 2006 Tone Lise fikk et stort pluss i min bok i dag når hun var såpass direkte og ba den jenta få den piercingen ut av leppa. Og ja- den var stygg. Enig. Dette er den 4. runden med Idol i Norge og fortsatt er det utrolig mange overvektige, kvisete og ustelte folk som tropper opp på audition. Øyenbryn som aldri har sett en pinsett og stygge piercinger. Vet ikke de som melder seg på hva dommerne ser etter? ← Ustelt er en ting - det har seg selvfølgelig ikke. Men overvektig? Kviser? Det er ikke alltid man kan noe for, Milla. Slutt å rakke ned på folks kropp!
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #109 Skrevet 20. januar 2006 Enig. Ustelt er en ting - det har seg selvfølgelig ikke. Men overvektig? Kviser? Det er ikke alltid man kan noe for, Milla. Slutt å rakke ned på folks kropp! ← :klø: er den milla som lagde rabalder her inen for 2-3 år siden og very victoria en og samme person ?
Gjest Very Victoria Skrevet 20. januar 2006 #110 Skrevet 20. januar 2006 Nei det er ikke alle som kan noe for sin overvekt men selvinnsikt er en fin ting når det gjelder Idol, og det er Idol vi diskuterer nå.
Gjest Very Victoria Skrevet 20. januar 2006 #111 Skrevet 20. januar 2006 :klø: er den milla som lagde rabalder her inen for 2-3 år siden og very victoria en og samme person ? ← Mange som tror det ennå ja
Gjest 1111 Skrevet 20. januar 2006 #112 Skrevet 20. januar 2006 Skal du komme langt i Idol må du også se bra ut Hmm.. jeg syns jeg husker at en viss.. hmm... Kurt vant Idol?
Gjest Very Victoria Skrevet 20. januar 2006 #113 Skrevet 20. januar 2006 Hmm.. jeg syns jeg husker at en viss.. hmm... Kurt vant Idol? ← Og hvis du kikker litt lenger opp så ser du at jeg også har skrevet om Kurt.
Gjest 1111 Skrevet 20. januar 2006 #114 Skrevet 20. januar 2006 Ja, jeg leste det. Men da skjønner jeg ikke hvorfor du lager så oppstyr om at man må se bra ut for å nå langt, når 1/3 av Idol-vinnerne ikke var det.
Gjest Sukkerert Skrevet 20. januar 2006 #115 Skrevet 20. januar 2006 Jorun hadde heller ikke et perfekt utseende.
Gjest Very Victoria Skrevet 20. januar 2006 #116 Skrevet 20. januar 2006 Jorun var ei pen jente, problemet hennes var/er den vulgære bryggesjauer dialekten hennes.
Gjest Sukkerert Skrevet 20. januar 2006 #117 Skrevet 20. januar 2006 Jeg vil heller ikke si at Kjartans så bra ut. Tror ikke det dreier seg så mye om utseende, men mer om særegenhet.
plastjuletre Skrevet 20. januar 2006 #118 Skrevet 20. januar 2006 (endret) måtte jo le da jeg så hun som sa hun ikke kunne synge og hadde ventet i over fem timer, men hun bare ville være med på idol ← hehe.. Det hørtes ganske dumt ut ja, men jeg tror hun mente at hun ikke kunne synge der og da, det hørtes ut som hun var veldig hes, og kanskje hadde mistet stemmen?:smile: Endret 20. januar 2006 av plastjuletre
Gjest 1111 Skrevet 20. januar 2006 #119 Skrevet 20. januar 2006 Jeg vil heller ikke si at Kjartans så bra ut. Tror ikke det dreier seg så mye om utseende, men mer om særegenhet. ←
plastjuletre Skrevet 20. januar 2006 #120 Skrevet 20. januar 2006 Jorun hadde heller ikke et perfekt utseende. ← Det kommer jo an på øyet som ser, hva er "perfekt"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå