Gjest Melk Skrevet 14. januar 2006 #61 Skrevet 14. januar 2006 Jeg syns hun med hatten burde kommet videre. Er ikke enig i at hun var kjedelig. Hun var kanskje litt annerledes enn den typiske Idol-vinneren, men hun hadde særpreg og hun kunne synge. ← Hun så jo ikke ut, men jeg synes hun var flink.
plastjuletre Skrevet 14. januar 2006 #62 Skrevet 14. januar 2006 Jeg syns hun med hatten burde kommet videre. Er ikke enig i at hun var kjedelig. Hun var kanskje litt annerledes enn den typiske Idol-vinneren, men hun hadde særpreg og hun kunne synge. ← Jeg er også enig i at hun burde kommet videre, mange hadde vel heller ikke trodd at Kurt kom til å vinne første gang han var på audition.. Deltagerne forandrer seg ganske mye gjennom hele idol-prosessen.. Og hun hadde definitivt stemme!
Cola;) Skrevet 14. januar 2006 #63 Skrevet 14. januar 2006 Sjekk hjemmesida til Mali, hun med den lekre kreasjonen, og designer/manager Silver. Gleder meg veldig til den kolleksjonen kommer ut ja www.intoyoureyes.com ← http://www.dagbladet.no/kultur/2006/01/14/454759.html ← Oh my.... Går det an...? :klø:
Gjest vimse Skrevet 14. januar 2006 #64 Skrevet 14. januar 2006 Leste artikkelen. Jeg synes det virker som om hun har selvinnsikt. Spesielt det siste sitatet i artikkelen illustrerer det. ← En tysk karriere?? Men det spørs om ikke de kan tilby diverse i statene også....
Søtpotita Skrevet 14. januar 2006 #65 Skrevet 14. januar 2006 Synes det var utruleg feigt gjort av ho der Skagefoss og avslå ho jenta som sang fint, men som hadde ein litt kjedeleg stil. Det er som det blir sagt her litt ulike musikkstilar ein skal gjennom i Idol, så ho kunne jo få vist litt fleire sider av seg, istadenfor å avslå ho heilt! Ho kunne iallfall gå vidare til Oslo, og heller sjå det an der...Makan til maktsjuk
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #66 Skrevet 14. januar 2006 Synes det var utruleg feigt gjort av ho der Skagefoss og avslå ho jenta som sang fint, men som hadde ein litt kjedeleg stil. Det er som det blir sagt her litt ulike musikkstilar ein skal gjennom i Idol, så ho kunne jo få vist litt fleire sider av seg, istadenfor å avslå ho heilt! Ho kunne iallfall gå vidare til Oslo, og heller sjå det an der...Makan til maktsjuk ← Enig ! Så mye hjelp de har tilgjengelig i stylister ol så må det jo være en smal sak å hjelpe jenta å bygge opp en ny "image". Det er vanskeligere å presse frem et sangtalent når utgangspunktet for dette ikke er tilstede.
plastjuletre Skrevet 14. januar 2006 #67 Skrevet 14. januar 2006 Enig ! Så mye hjelp de har tilgjengelig i stylister ol så må det jo være en smal sak å hjelpe jenta å bygge opp en ny "image". Det er vanskeligere å presse frem et sangtalent når utgangspunktet for dette ikke er tilstede. ←
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #68 Skrevet 15. januar 2006 Det er ikke bare stemmen som teller vettu, men hele pakken. Hun var kjedelig, hun hadde ikke utstråling og var ikke spesielt pen. Da kommer hun ikke videre, det har vi sett før i Idol, selv om jeg ikke er helt enig at det burde være sånn.. ← Ja da, det er mye snakk om hele pakken men så hadde ikke akkkurat Kurt Nilsen den spesielle utstrålingen og utseende med seg heller da og vi vet jo hvor han er i dag. Trist at det skal fokuseres så mye på utseende. Jorunn fra i fjor hadde sjarm og glimt i øyet men er jo ingen stor artist. Dommerne sa det jo selv flere ganger at det var ingen stor sangprestasjon men hun var jo så sjarmerende.....og det provoserer meg.
Søtpotita Skrevet 15. januar 2006 #69 Skrevet 15. januar 2006 Trist at det skal fokuseres så mye på utseende. Jorunn fra i fjor hadde sjarm og glimt i øyet men er jo ingen stor artist. Dommerne sa det jo selv flere ganger at det var ingen stor sangprestasjon men hun var jo så sjarmerende.....og det provoserer meg. ← Forstår ikkje kvifor folk syntes at Jorun var sjarmerande...Syns faktisk Kjartan var ein betre vinnar enn ho, og det seier mykje!!
Gjest Towelie ii Skrevet 15. januar 2006 #70 Skrevet 15. januar 2006 Sjekk hjemmesida til Mali, hun med den lekre kreasjonen, og designer/manager Silver. Gleder meg veldig til den kolleksjonen kommer ut ja www.intoyoureyes.com ← http://www.intoyoureyes.com/star.jpg Hva er dette for noe? Baller?
Gjest vimse Skrevet 15. januar 2006 #71 Skrevet 15. januar 2006 http://www.intoyoureyes.com/star.jpg Hva er dette for noe? Baller? ← Ka du tru??? Bare en uheldig vinkel kanskje?
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #72 Skrevet 15. januar 2006 Håper det for hennes skyld Lurer på hvorfor stylisten gjorde noe med ALT på henne, bortsett fra øyenbrynene (dere snakket i det uendelige om hun i fagerstrand, dette er jo det samme, bare de er mer vinkelrette og tjukkmalte)
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #73 Skrevet 15. januar 2006 Håper det for hennes skyld Lurer på hvorfor stylisten gjorde noe med ALT på henne, bortsett fra øyenbrynene (dere snakket i det uendelige om hun i fagerstrand, dette er jo det samme, bare de er mer vinkelrette og tjukkmalte) ← på det nivået ( audition) har de neppe tilgang på stylisthjelp Det får de når de er færre er over de innledenede rundene. Hun må jo være alle stylister skrekk slik hun så ut
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #74 Skrevet 15. januar 2006 Men det sto jo hun hadde leid inn stylist til auditionen?
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #75 Skrevet 15. januar 2006 Men det sto jo hun hadde leid inn stylist til auditionen? ← vel det er vel den shilver designervennina hennes som har trådd til da
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #76 Skrevet 15. januar 2006 Ah, ikke store greiene med andre ord
Mini_me Skrevet 15. januar 2006 #77 Skrevet 15. januar 2006 ← I alle dager.....tenk at hun kaller seg Idol Mali......
MiniMjau Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #78 Skrevet 16. januar 2006 men , jeg lurer litt... se på den siden hvor hun designgreia er, så på webgalleriet, det første bildet som dukker opp, hun i rød tights, hva er det hun har nedi tightsen? og hun ser ut til å være veeldig glad i de støvelettene, de var på flere bilder... ← synes nå egentlig at de klærne til Silver ikke var noe bedre eller verre enn det som avbildes i motemagasinene jeg..... På en blindtest så hadde en nok ikke kunne skille henne fra resten av designerne skulle en tro...
Gjest gjest 2 Skrevet 16. januar 2006 #79 Skrevet 16. januar 2006 Jeg er tydeligvis den eneste her som synes at hun var kjedelig. Helt enig i at hun ikke var god nok til å gå videre. ← Nei, du er ikke den eneste, både samboeren min og jeg synns hun var kjedelig! Fin stemme, men en kjedelig stemme.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #80 Skrevet 16. januar 2006 http://www.intoyoureyes.com/star.jpg Hva er dette for noe? Baller? ← BOLLEMUS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå