Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #42 Skrevet 14. januar 2006 det er jo helt utrolig at hun som sang 2 sanger hvor den andre var "leaving on a jetplane" ikke kom videre, helt vanvittig dårlig. synes det rett og slett var altfor dårlig, en stooooooooooooor tabbe, en slik stemme skal videre ← Jeg er tydeligvis den eneste her som synes at hun var kjedelig. Helt enig i at hun ikke var god nok til å gå videre.
Gjest LoisLane Skrevet 14. januar 2006 #43 Skrevet 14. januar 2006 Men når er reprisen? Synes datteren min må få oppleve Mali.
Linselus Skrevet 14. januar 2006 #44 Skrevet 14. januar 2006 Jeg er tydeligvis den eneste her som synes at hun var kjedelig. Helt enig i at hun ikke var god nok til å gå videre. ← Jeg syns ikke hun var kjedelig, men jeg syns derimot at Tone Lise Skagefoss i stor grad virker å være ute etter de hun kan hvine "åååh, du vet jo at jeg elsker deg" til, og denne litt stille, men dog flinke jenta passer vel ikke inn i den kategorien. Syns de to nye dommerne framstår som mye mer seriøse, og ikke minst sympatiske enn de som har vært de siste årene. Om vi nå bare kunne få igjen han Jan Fredrik *et eller annet* som sjefsdommer i stedet for Tone Lise "jeg elsker deg vet du" Skagefoss så hadde jeg vært kjempefornøyd Ser ut til at jeg også er alene om min mening, og det er at det blir mye morsommere når det blir fokus på de bra prestasjonene og ikke folk med dårlig selvinnsikt.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #45 Skrevet 14. januar 2006 irriterer meg grønn på at de som sang på reklamene i nedtellingen faktisk er med i årets idol, de har jo fått flere ukers gratis pr i forhold til de andre! men hun var enormt morsom hun som var med i dag. "denne kreasjonen er laget av shilver" stakkars "shilver"... og dommerene "åh, dere er så teite, dere vet ikke hva dere gjør" "jeg ser thor milde tviler litt", hoho, tviler på om han skal le eller gråte, hihi *le seg ihjel* ← Ungene holdt på å le seg ihel, og jeg var helt... over at det går an å gjøre seg så dum. Men som jeg sa til ungene, hun må ha fått betalt for å lage litt "show", eller så har hun tapt et veddemål eller noe..Det går bare ikke an å være så borti granskauen teit??
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #46 Skrevet 14. januar 2006 Sjekk hjemmesida til Mali, hun med den lekre kreasjonen, og designer/manager Silver. Gleder meg veldig til den kolleksjonen kommer ut ja www.intoyoureyes.com ← :klø:
Iselilja Skrevet 14. januar 2006 #47 Skrevet 14. januar 2006 http://www.dagbladet.no/kultur/2006/01/14/454759.html
Dagoberta Skrevet 14. januar 2006 #48 Skrevet 14. januar 2006 Men når er reprisen? Synes datteren min må få oppleve Mali. ← Klokka to idag
søndagsengel? Skrevet 14. januar 2006 #49 Skrevet 14. januar 2006 Jeg tenkte kanskje hun Mali var med mest for å vise fram kreasjonen til "designer"-venninnen sin? Utrolig flaut var det i hvertfall å se og høre henne!
plastjuletre Skrevet 14. januar 2006 #50 Skrevet 14. januar 2006 Mali kan jo ikke å synge i det hele tatt?!? :hår:
Gjest Primula Skrevet 14. januar 2006 #51 Skrevet 14. januar 2006 (endret) Men hun med hatten som ikke kom videre....det skjønner ikke jeg heller for hun hadde jo en nydelig stemme..... ← Det er ikke bare stemmen som teller vettu, men hele pakken. Hun var kjedelig, hun hadde ikke utstråling og var ikke spesielt pen. Da kommer hun ikke videre, det har vi sett før i Idol, selv om jeg ikke er helt enig at det burde være sånn.. Endret 14. januar 2006 av Primula
Gjest Lille Solstråle Skrevet 14. januar 2006 #52 Skrevet 14. januar 2006 Vi var helt her i stua også, men resonnerte oss fram til at hele Mali-greia er en gedigen bløff, og et utrolig godt iscenesatt oppmerksomhetsstunt. Jeg mener, hvem kommer til å glemme henne nå..? I starten trodde jeg kanskje hun var seriøs, men da hun begynte å prate etterpå med den overdrevne "Serriøst??"-tonen, skjønte jeg at det ikke er mulig å være SÅ teit.
plastjuletre Skrevet 14. januar 2006 #53 Skrevet 14. januar 2006 men da hun begynte å prate etterpå med den overdrevne "Serriøst??"-tonen, skjønte jeg at det ikke er mulig å være SÅ teit. ← ...sikker?
minnea Skrevet 14. januar 2006 #54 Skrevet 14. januar 2006 Jeg er tydeligvis den eneste her som synes at hun var kjedelig. Helt enig i at hun ikke var god nok til å gå videre. ← Jeg var også enig i at hun var kjedelig, ikke lei meg for at hun ikke gikk videre. Mali ja, herregud at det går ann!!!!! Ekstra morsomt er det jo å lese fra dagbladet da.. He he he, om hun var ute for å provosere eller for pr, om hun var betalt eller ikke... He he, jeg kommer aldri til å respektere henne som artist, jeg syns hun rett og sltt var stokk dum!!! Så da kan hun ha vært ute etter hva hun vil for min del.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #55 Skrevet 14. januar 2006 Jeg synes seriøst hun burde vært beskyttet mot seg selv. Hvor er pressens "vær varsom" plakat. Bevares det var dritgøy å se noe så utrolig teit i beste sendetid, men den jenta drer kommer til å bli merket for retsen av livet etter det tåpelige "stuntet" hun presterte i går.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #56 Skrevet 14. januar 2006 men , jeg lurer litt... se på den siden hvor hun designgreia er, så på webgalleriet, det første bildet som dukker opp, hun i rød tights, hva er det hun har nedi tightsen? og hun ser ut til å være veeldig glad i de støvelettene, de var på flere bilder...
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #57 Skrevet 14. januar 2006 Skal nok følge med i år jeg også! er ikke blitt lei enda, kanskje bittelitt men, mer morsomt enn kjedelig for det er det i hvertfall ikke! jeg lurer på hva som fascinerer oss mennesker med dette programmet, jeg tror det er en blanding av mye, vi får være litt flua på veggen, og se dessverre noen tåpelige personer som ikke har selvinnsikt, det er litt dumt å se på, jeg synes det er pinlig på deres vegne jeg..........
Gjest Sukkerert Skrevet 14. januar 2006 #58 Skrevet 14. januar 2006 http://www.dagbladet.no/kultur/2006/01/14/454759.html ← Leste artikkelen. Jeg synes det virker som om hun har selvinnsikt. Spesielt det siste sitatet i artikkelen illustrerer det.
Gjest Spacegirl Skrevet 14. januar 2006 #59 Skrevet 14. januar 2006 Jeg syns hun med hatten burde kommet videre. Er ikke enig i at hun var kjedelig. Hun var kanskje litt annerledes enn den typiske Idol-vinneren, men hun hadde særpreg og hun kunne synge.
plastjuletre Skrevet 14. januar 2006 #60 Skrevet 14. januar 2006 men , jeg lurer litt... se på den siden hvor hun designgreia er, så på webgalleriet, det første bildet som dukker opp, hun i rød tights, hva er det hun har nedi tightsen? ← det la jeg og merke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå