Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble helt sjokkert over att hun jenta med hatten, som sang en Alanis Morisette sang, tror jeg, ikke kom videre!! :overrasket: Hun som gjorde att juryen begynnte å krangle!!Hun hadde en nydelig stemme!!!!

Skrevet
Ble helt sjokkert over att hun jenta med hatten, som sang en Alanis Morisette sang, tror jeg,  ikke kom videre!! :overrasket: Hun som gjorde att juryen begynnte å krangle!!Hun hadde en nydelig stemme!!!!

Helt enig. Jeg tror hun sjefsdama henger seg opp i andre ting enn stemme, kanskje har hun behov for å markere seg litt? Merkelig avgjørelse. Vi ble lettere sjokkert her.

Skrevet

Sjekk hjemmesida til Mali, hun med den lekre kreasjonen, og designer/manager Silver. Gleder meg veldig til den kolleksjonen kommer ut ja :ironi:

www.intoyoureyes.com

Skrevet

:overrasket::overrasket::overrasket:

Trøste og bære...

Hun der Mali kan umulig være helt.... frisk??

Jeg skjemtes nesten over å være trønder når jeg så Idol idag. Er det mulig å være så teit??!

Vel, hun greide å dumme seg ut ihvertfall!

Men jeg gleder meg til fortsettelsen! Jeg skal sitte spikret til skjermen under hver eneste episode av Idol! ;)

Skrevet
Sjekk hjemmesida til Mali, hun med den lekre kreasjonen, og designer/manager Silver. Gleder meg veldig til den kolleksjonen kommer ut ja :ironi:

www.intoyoureyes.com

Fantastisk!

Skrevet

:overrasket:

Oh my!!

Jaja, dei tør å vere annleis, DET skal dei ha!!

Skrevet

Utrolig at de tør synes jeg ! Virker som dagens ungdom har utrolig mye mer selvtillitt enn det vi gikk rundt med, eller ihvertfall jeg... (Nå følte jeg meg plutselig veldig gammel !) Men har virkelig ingen fortalt disse menneskene at de ikke kan synge før ? De må ha øvd seg alene på et lydtett rom ! Stakkars, de blir ihvertfall skikkelig realitetsorientert av den juryen der !

Skrevet
:overrasket: Helt fantastisk :hoho:

:hoho:

Sitat fra 7 åringen min

"mamma hun der kan nå ikke være helt frisk" :overrasket::hoho:

........men det er nå litt hærlig med folk som ikke har hemninger da og stor tro på seg selv-det skal hun ha :)

Skrevet
Eg HÅPAR det.. Men er stygt redd for at ho var seriøs.

Uff, ja. Hun slo meg ikke som typen til å være en som tullet slik. . .

Tragisk!

Gjest idol-fan
Skrevet

Så dere de nye dommerene da??

Han ene blunka så fælt at jeg neste begynte å blunke selv. :overrasket:

Den andre måpte så han så ut so en amøbe. :ler:

Skrevet

Jeg tør ikke annet en å tro at mange av disse er betalt for å drite seg ut å lage tv? Det er ikke mulig at de virklelig tror de kan synge???? Sånn som hun som er med tredje året på råd og som Tone Lise sa til ifjor at hun virkelig ikke håpet at hun meldte seg på i år!! Og hun mail!!! Det må jo være noe sykt med dem, hvis de virkelig tror de har det lille ekstra ala Kurt og Jorunn? Også begynne å fortelle dommerene at de ikke har peiling på hva fansen vil ha... :forvirret: Uff a mei.. Gleder meg hvertfall til ny idol runde, er fan ;) men ikke av mali..

Skrevet

kommer det reprise av gårsdagens episode? fikk ikke sett den..

Skrevet

www.intoyoureyes.com

:overrasket:

Annonse
Skrevet

Skal si jeg fikk meg en god latter av hun Mali i går. :ler:

Men hun med hatten som ikke kom videre....det skjønner ikke jeg heller for hun hadde jo en nydelig stemme.....

Skrevet

Hun kommer vel sikkert inn som en joker seinere..

Skrevet

Morsomt :) Hun Mali var jo bare helt fantastisk...... i troen på seg selv :ler:

Gjest Gjest_Christian___*
Skrevet

det er jo helt utrolig at hun som sang 2 sanger hvor den andre var "leaving on a jetplane" ikke kom videre, helt vanvittig dårlig. synes det rett og slett var altfor dårlig, en stooooooooooooor tabbe, en slik stemme skal videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...