MiniMjau Skrevet 13. januar 2006 #1 Skrevet 13. januar 2006 Idag begynner endelig enda en ny IDOL-runde, og enten vi vil eller ei så blir det diskusjoner! Da kan vi samle all IDOL-pjatt i en tråd kanskje?
søndagsengel? Skrevet 13. januar 2006 #3 Skrevet 13. januar 2006 Jeg kommer nok til å følge med i år også, jeg
MiniMjau Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2006 Selve IDOL-programmet er artig, men vinner-"artisten" bryr jeg meg ikke om!
Cuba Skrevet 13. januar 2006 #5 Skrevet 13. januar 2006 Egentlig enig med MiniMjau i det! Får desverre ikke sett i dag, for skal til Gøteborg og regner ikke med at vi får inn tv 2 der! Noen som vet om det går noe reprise til søndag eller noe? Står vel på tv2, men gidder ikke gå inn å se.. He he..
Søtpotita Skrevet 13. januar 2006 #6 Skrevet 13. januar 2006 Får heller ikkje sett det ikveld, sjekka på tv2 og det går i reprise i morgon klokka 14. Men er det kun sånn tilbakeblikk? "Magiske øyeblikk fra tidligere Idol-sesonger, nye spennende Idol-dommere og masse morsomme glimt fra årets Idol-byer."
Trampe Skrevet 13. januar 2006 #7 Skrevet 13. januar 2006 Tror ikke selve idol begynner før neste gang. Denne gangen er det en kombinert tilbakeblikk- og klipp-sending.
Gjest Markblomsten Skrevet 13. januar 2006 #8 Skrevet 13. januar 2006 Uansett gøy at Idol begynner igjen
Gjest 1111 Skrevet 13. januar 2006 #9 Skrevet 13. januar 2006 Selve IDOL-programmet er artig, men vinner-"artisten" bryr jeg meg ikke om! ← Det er faktisk de første episodene som er morsomst for det er da auditionene er.
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2006 #10 Skrevet 13. januar 2006 Tror ikke selve idol begynner før neste gang. Denne gangen er det en kombinert tilbakeblikk- og klipp-sending. ← De trekker alt mer og mer ut for hver sesong.. Irriterer meg bittelitt. Men skal se likevel, så gøy å se folk drite seg ut på tv, -frivillig!
Shoegal Skrevet 13. januar 2006 #11 Skrevet 13. januar 2006 Og tenk at hun medisindama er med i år igjen
Gjest baby-E Skrevet 13. januar 2006 #12 Skrevet 13. januar 2006 Og tenk at hun medisindama er med i år igjen ← ja, det er jo bare helt sykt.. dama kan jo virkelig ikke syng, så er hun med for tredje året!
plastjuletre Skrevet 13. januar 2006 #13 Skrevet 13. januar 2006 Skjønner virkelig ikke at hun ikke tar hintet? Kanskje hun blir betalt for å være med nå?
Shoegal Skrevet 13. januar 2006 #15 Skrevet 13. januar 2006 "Håper medisin er noe du gjør og ikke noe du tar" - var det ikke noe slikt Slemme-Tor sa? Vel - selv håper jeg faktisk at hun ikke gjør medisin heller...
Gjest Spacegirl Skrevet 13. januar 2006 #17 Skrevet 13. januar 2006 Kommer nok til å følge med jeg også. Iallefall på de første programmene med audition. Det er det som er morsomt, å se folk drite seg ut helt frivillig. Og så er det så mange som ikke engang skjønner at de driter på draget . Hvem som vinner bryr jeg meg ikke så mye om.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #18 Skrevet 13. januar 2006 irriterer meg grønn på at de som sang på reklamene i nedtellingen faktisk er med i årets idol, de har jo fått flere ukers gratis pr i forhold til de andre! men hun var enormt morsom hun som var med i dag. "denne kreasjonen er laget av shilver" stakkars "shilver"... og dommerene "åh, dere er så teite, dere vet ikke hva dere gjør" "jeg ser thor milde tviler litt", hoho, tviler på om han skal le eller gråte, hihi *le seg ihjel*
Gjest Melk Skrevet 13. januar 2006 #19 Skrevet 13. januar 2006 men hun var enormt morsom hun som var med i dag. "denne kreasjonen er laget av shilver" stakkars "shilver"... og dommerene "åh, dere er så teite, dere vet ikke hva dere gjør" "jeg ser thor milde tviler litt", hoho, tviler på om han skal le eller gråte, hihi *le seg ihjel* ← Jeg er overbevist om at hun tulla. Hun MÅ jo gjøre det?
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #20 Skrevet 13. januar 2006 Jeg er overbevist om at hun tulla. Hun MÅ jo gjøre det? ← Eg HÅPAR det.. Men er stygt redd for at ho var seriøs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå