Gå til innhold

Skal ha barnebursdag, og fått beskjed om st trådløst nettverk må slås av pga allergi hos et barn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd dette? Fikk sms fra en av foreldrene om at sønnen deres kunne komne hvis trådløst nettverk i huset ble slått av. Vi skjønner ikkeno?

Anonymkode: 9b368...5f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂 tror det må være noe feil Skriving der . Eller ville de ikkje at internett skulle bli brukt?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ts. Moren har skrevet at barnet har overfølsomhet for visse frekvenser tilknyttet trådløst nett.

Anonymkode: 9b368...5f9

• Liker 4
Skrevet

Rareste jeg har hørt !

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er visst noen som reagerer på Wifi/ 4-5g ja

Anonymkode: b6e08...d1a

• Liker 8
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Det er det rareste jeg har hørt 😂

Anonymkode: ab4af...4b6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tja, gjør det noe de timene? Jeg tenker egentlig: det får være grenser, samtidig som jeg tenker: jaja, vi overlever å gjøre det. 

Anonymkode: 8203e...b04

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars barn som har slike foreldre. «Eksponeringen fra trådløse nettverk er så lav at det er usannsynlig at opphold i nærheten gir negative helseeffekter

Anonymkode: 40903...9a1

• Liker 28
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt hensyn til det og skrudd av WiFi. Ikke fordi jeg selv personlig oppriktig tror det hjelper men fordi det er viktig å inkludere alle selvom de har visse utfordringer. Hadde også droppet parfyme eller gluten om noen var allergisk mot det 

Anonymkode: 2f4f0...1ce

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er de som føler slike frekvenser mer enn folk flest. Hvis du har stått under en høyspentledning rett før det begynner å regne så er det nok relativt likt... 

Anonymkode: b5c6c...7ac

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Så disse har ikke noe internet hjemme?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stakkars barn som har slike foreldre. «Eksponeringen fra trådløse nettverk er så lav at det er usannsynlig at opphold i nærheten gir negative helseeffekter

Det vet vi faktisk altfor lite om. 

Det finnes forsøk der planter har dødd raskere ved eksponering for wifi kontra de som var beskyttet for det. Først om 100 år vet vi mer. Som med røyking 

Gode foreldre som tar hensyn til barnets helse og ikke avfeier det og presser ungen med på ting som kan gjøre hen sykere. 

Anonymkode: 2f4f0...1ce

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er noen som har klart å innbille seg (evt. sine barn) at det er mulig å bli syk av wifi-signaler, mobilsignaler eller til og med strømkabler.

Det er selvfølgelig bare tull, det er fysisk umulig.

Bare ha det på og si at du har det av. Vedder livet mitt på at ingenting vil skje. Skru av lyden er greit å gjøre uansett når man er på besøk.

Anonymkode: da1c8...353

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars unge. Kan ikke være noe steder da. Er jo nett i barnehage, skole, idrettshaller, sykehus, kjøpesenter ++

Tror jeg ville holdt et ekstra øye med det barnet, mulig foreldrene ikke er helt friske i hodet. 

Anonymkode: df3a3...340

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan vell tenkes at stråling fra tråløst nettverk Alene er noe annet enn den totale strålingen man utsettes for i løpet av en dag. For alt vi vet så er det en balanse de har funnet ut av. Og at det er lettere å be om dette enn " vi kommer om dere tar sikringen".

Anonymkode: b5c6c...7ac

• Liker 2
Skrevet

Men barnet kan være i skole/barnehage med nettverk?

• Liker 31
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For noen sære folk.

Anonymkode: 3491f...12a

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...