Gå til innhold

Jeg gleder meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

… så inderlig sterkt til sommerferien er over, og ungene er tilbake i normalt gjenge 😩

Anonymkode: a0f4b...042

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en liten stund igjen til det! Hva gjør du for å overleve frem til det? :hjerte: Ta vare på deg selv! 

Anonymkode: b6c24...0f6

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

… så inderlig sterkt til sommerferien er over, og ungene er tilbake i normalt gjenge 😩

Anonymkode: a0f4b...042

Du kommer til å få store doser med pepper her nå. "Hvorfor får du barn når du ikke vil være sammen med dem!?!"

Jeg forstår på en måte hva du mener. Barna mine er rutinemennesker og når det er ferie så flyter ting litt mer og man er på badeland en tirsdag, kino neste tirsdag og hos besteforeldre en tredje tirsdag. Det er ikke den vanlige tralten med norsk, gym, matte og religion på tirsdag med fotballtrening på ettermiddagen. Det krever litt ekstra av oss voksne når det er ferie og det enkleste for hjernen er å fortsette i det gamle vante. Så det kan oppleves slitsomt å skulle skape gode dager hver eneste dag i nesten 60 dager.

Men vi koser oss også. Så hvis du ikke har prøvd det: finn en måte å kose dere sammen.

Og husk at plutselig er det august igjen med vanlig hverdag, på godt og vondt.

Anonymkode: e6473...436

• Hjerte 2
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...