AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Del Skrevet 6. juli 2023 Hvordan gå fram når man skal olje en trefjøl? Må man fjerne den gamle oljen først? Jeg mener å huske at mamma pleide å skrubbe først. Tror hun holdt på i en hel uke. Skrubbe, olje, tørke, olje, tørke. Hvordan gjør man dette på riktig måte? Anonymkode: d9cc4...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Del Skrevet 6. juli 2023 Høres stress ut. Olje trekker inn, og trenger derfor ikke skraping og pussing. Du bør bare sørge for å ikke pensle for tykt på, heller ta flere strøk. Jeg har Møre royal på hele huset. Anonymkode: 43738...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Del Skrevet 6. juli 2023 Jeg oljer trefjølet med vanlig olje til mat. Vasker fjølen først, lar den tørke godt, og så oljer smører den inn med olivenolje, lar den tørke og så tørker over med papir. Anonymkode: d82fc...3b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Del Skrevet 6. juli 2023 Livet er for kort til å drive med sånt 🤷🏻♀️ Anonymkode: da662...4bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 6. juli 2023 #5 Del Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg oljer trefjølet med vanlig olje til mat. Vasker fjølen først, lar den tørke godt, og så oljer smører den inn med olivenolje, lar den tørke og så tørker over med papir. Anonymkode: d82fc...3b2 Sånn gjør jeg det også. Har mange år gamle fjøler. Unngår selvsagt oppvaskmaskinen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 6. juli 2023 #6 Del Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Livet er for kort til å drive med sånt 🤷🏻♀️ Anonymkode: da662...4bd Klima er for dårlig til ikke å ta vare på det man har. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå