AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Det er et problem fordi vi må ha et godt samarbeid på grunn av barna, men han klarer ikke oppføre seg ordentlig fordi han fortsatt har følelser, tydeligvis sterke følelser. Jeg har ny partner, dette takler han ikke. Hva kan jeg gjøre for at eksen skal gå videre? Det er det eneste som kan hjelpe han til å se sin egen oppførsel slik at han og barna får det bedre. Noen andre som har det slik? Anonymkode: ea1cc...754
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 Begrenset hva du kan gjøre, for han må gå videre selv. Det eneste du kan gjøre er å begrense all omgang og kommunikasjon til kun praktiske beskjeder. Dropp all «hyggeprat». Dropp hyggelige meldinger og smileys. Ikke del søte og morsomme historier om ungene en gang, kun praktisk og nyttig informasjon. Anonymkode: 328a3...a88 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Begrenset hva du kan gjøre, for han må gå videre selv. Det eneste du kan gjøre er å begrense all omgang og kommunikasjon til kun praktiske beskjeder. Dropp all «hyggeprat». Dropp hyggelige meldinger og smileys. Ikke del søte og morsomme historier om ungene en gang, kun praktisk og nyttig informasjon. Anonymkode: 328a3...a88 Ja, må vel bare slutte å være hyggelig nesten. Helt til han er helt over sine følelser for meg. Er vanskelig det å, han er jo en god mann. Takk for svar! Anonymkode: ea1cc...754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå