AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Jeg vet fuktighet er viktig og at fysisk aktivitet kan hjelpe på blodgjennomstrømningen. Jeg bruker selvsagt solkrem og begrenser solingen. Blir ikke brent. Anonymkode: c8790...90e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 Kosttilskudd med betakaroten og/eller mye gulrøtter. Sammen med selvbruning. Kan gi litt gulaktig ‘Trumf’ brunfarge😅 men man ofrer ikke helsa ihvertfall. Anonymkode: 77955...320
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kosttilskudd med betakaroten og/eller mye gulrøtter. Sammen med selvbruning. Kan gi litt gulaktig ‘Trumf’ brunfarge😅 men man ofrer ikke helsa ihvertfall. Anonymkode: 77955...320 *Trump* Anonymkode: 77955...320
Påkrevd Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 Dette med selvbruning...har aldri prøvd det, men ser for meg at det er fryktelig vanskelig å ikke få sjenerende skjolder? Noen med mer peiling som kan belære meg? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #6 Skrevet 6. juli 2023 Selvbruning er veldig enkelt om du bruker det riktig! Jeg bruker maks et par minutter i uken og har en nydelig brunfarge. Bruker en god selvbruningshanske (dette må du ha for å ikke få skjolder) og resultatet blir smashing hver gang, og jevnt. Jeg har prøvd mange forskjellige selvbruninger, men sophie elise sin er desidert den beste, som holder seg godt og ikke lukter etter noen timer. I tillegg kan du kle på deg med engang uten at det smitter over, eller legge deg i sengen. Det viktigste du gjør er å dusje på forhånd: og skrubb deg gjerne med en skrubbhanske. Det tar et minutt ekstra i dusjen. Og ta på deg krem før selvbruningen, på tørre områder (feks albuen), og la den tørke før du tar på selvbruningen. Bruk en ansiktsselvbruning til ansiktet. Makeupmekka sin er ofte på tilbud, den funker fint! i forhold til betakaroten: dette kan gi økt risiko for kreft, så ville aller helst anbefalt å bare bruke selvbruning 🫶🏼 Anonymkode: 2b839...c07 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #7 Skrevet 6. juli 2023 Påkrevd skrev (46 minutter siden): Dette med selvbruning...har aldri prøvd det, men ser for meg at det er fryktelig vanskelig å ikke få sjenerende skjolder? Noen med mer peiling som kan belære meg? Jeg har prøvd mange og har landet på denne. Perfekt resultat hver gang. https://www.vita.no/kroppspleie/selvbruning/bondi-sands-self-tanning-foam-dark-200-ml Sånn påfører du den: https://www.kicks.no/bondi-sands/hudpleie/selvbruning/kropp/self-tanning-foam-lightmedium-200-ml Anonymkode: c7e5d...631 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #8 Skrevet 6. juli 2023 Påkrevd skrev (1 time siden): Dette med selvbruning...har aldri prøvd det, men ser for meg at det er fryktelig vanskelig å ikke få sjenerende skjolder? Noen med mer peiling som kan belære meg? Viktig å bruke en kropps skrub først over hele kroppen. Glød (sophie Elise) sin får du kjøpt på Cubus og den er ganske rimelig. Den påføres med en vott som du kjøper med. Jeg er lys i huden, og må sole meg mye skal jeg få litt farge, og det orker jeg ikke ofre huden min til. Denne fungerer utmerket, og den lukter heller ikke ubehagelig. Det finnes mange gode kremer på markedet. Google litt og se hva du finner. Jeg liker godt den med skum. Men det er smak og behag. Rask og fin farge uten å skade huden Anonymkode: a5513...643 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #9 Skrevet 6. juli 2023 Jeg bruker ikke selvbruning i den forstand, men bodylotion som er tilsatt litt farge. Det blir ikke skjoldete og du kan bygge opp fargen litt over tid. Påføres med hendene som vanlig bodylotion. Jeg tror ordentlig selvbruning ville sett kunstig og rart ut på meg som har blek hud og lyse farger, men blir litt nysgjerrig på å prøve når jeg leser svar fra de andre i tråden her... Anonymkode: 15c84...b22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå