Trampe Skrevet 13. januar 2006 #1 Skrevet 13. januar 2006 Den første er ironic, greit nok. Den andre er vel head over feet, men hva heter den tredje sangen i reklamen? Jeg har hørt den før og synes den var fin, men jeg finner ikke tittelen... Og har du ikke sett reklamen så kanskje du kan ramse opp et par Alanis-sanger så kan jeg finne ut om det er den?
Trampe Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2006 Nææ, den er nummer fire! Det er en imellom der... Men jeg kommer ikke på hva den heter
Trampe Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2006 Hmf...de må ha flere utgaver av den reklamen... Den gikk nå, og da var "uninvited" nummer tre. Og det er ikke den jeg tenker på, det var ikke den som var nummer tre i går!
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #5 Skrevet 13. januar 2006 Everything? Princes Familiar? Hand in my pocket?
Trampe Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2006 Hmm... Ikke hand in my pocket, men kanskje det er en av de to andre? *laste ned for å sjekke*
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #7 Skrevet 13. januar 2006 Hugsar du noko av teksten eller noko? Eg har lasta ned heile albumet, forstår du.. Er det den derre "raaaain on your weeding day...".
Trampe Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2006 Nei, det er ironic tror jeg? Vet ikke, Veslo. Husker bare at det er en ganske sår sang, om jeg ikke husker feil. Ganske tåpelig egentlig, å spørre etter hjelp når man ikke har noe å gå etter
Trampe Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2006 (endret) *dobbelt* Endret 13. januar 2006 av Ithaca
Trampe Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #10 Skrevet 13. januar 2006 Hm. Nå kom den en gang til, og da var det også uninvited som var nummer tre. Kanskje det er den da, at jeg bare blander litt. :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #13 Skrevet 13. januar 2006 Nei, ikke den heller. ← Hmm.. No har vi ramsa opp halve skiva, trur eg.. Søk på plata på cd.no eller noko, kanskje du finn ut av det då?
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #15 Skrevet 13. januar 2006 Har gjort det allerede ← Og du fann ikkje noko!?!?
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2006 #16 Skrevet 13. januar 2006 Hørte nettopp reklamen, det er ikke "Hands clean"? Refrenget går sånn: "We'll fast forward to a few years later, no one knows exept the both of us, and I have honoured your request for silence, and you've washed your hands clean of this..." La ikke merke til hvor i rekkefølgen den kom da, men det er en veldig fin sang
Gjest Catwoman Skrevet 14. januar 2006 #17 Skrevet 14. januar 2006 Det er ikke Crazy? Den er på den reklamen noen ganger. De har flere verjsoner av den reklamen nemlig. La merke til den fordi jeg faktisk ikke visste at det var Alanis som hang den. her er litt av refrenget: But we're never gonna survive, unless We get a little crazy No we're never gonna survive, unless We are a little crazy
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #18 Skrevet 14. januar 2006 Det er ikke Crazy? Den er på den reklamen noen ganger. De har flere verjsoner av den reklamen nemlig. La merke til den fordi jeg faktisk ikke visste at det var Alanis som hang den. her er litt av refrenget: But we're never gonna survive, unless We get a little crazy No we're never gonna survive, unless We are a little crazy ← Det er vel egentlig ikke Alanis som synger denne, det er Seal.
Gjest Catwoman Skrevet 14. januar 2006 #19 Skrevet 14. januar 2006 Det er mulig det er Seal sin sang opprinnelig, men Alanis synger den ihvertfall hun og.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #20 Skrevet 14. januar 2006 det er to reklamer for samme palten, men husker ikke hvilke sanger og hvilken rekkefølge de er i. vet der er med en ballade, som kanskje er før hands clean.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå