AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Og hvordan kan man på best mulig måte tiltrekke seg en kjæreste? Hva er forskjellen i fremgangsmåten til de som lett får seg kjæreste og de som forblir evig single? Noen som kan forklare dette? Har man alltid et valg, eller er det noen som bare ikke klarer å tiltrekke seg en partner? Anonymkode: 0f36d...913
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 Å være sosial, få folk til å le, være flørtende, åpen for å både lytte og dele skader nok ikke Folknliker ulike ting, men å I det hele tatt være tilgjengelig er viktig. De som har det værst er de som er lukket, reserverte, avslår segselv, ikke tar sjangser osv Anonymkode: 3c091...17f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 Å være et godt partneremne. I alt: fysisk på et bra sted, praktisk på et bra sted, økonomisk på et bra sted, psykisk på et bra sted, emosjonelt på et bra sted hvor du er klar for å være sårbar og elske noen, holdninger og verdier må være bra, livsstil må være bra, og man må vite hva man vil ha ut av livet , hva man kan gi som partner og hva slags forhold man vil ha. Det er da man tiltrekker seg potensielle partnere Anonymkode: 3408c...bfa 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Å være et godt partneremne. I alt: fysisk på et bra sted, praktisk på et bra sted, økonomisk på et bra sted, psykisk på et bra sted, emosjonelt på et bra sted hvor du er klar for å være sårbar og elske noen, holdninger og verdier må være bra, livsstil må være bra, og man må vite hva man vil ha ut av livet , hva man kan gi som partner og hva slags forhold man vil ha. Det er da man tiltrekker seg potensielle partnere Anonymkode: 3408c...bfa Gode råd og refleksjoner dere har begge to. Da jeg var helt ung, reflekterte jeg aldri noe over disse faktorene, og fikk kjæreste og langvarig forhold likevel. Er det sånn at dette må være på plass i 30-årene/ 40-årene for å få nytt forhold? Anonymkode: 0f36d...913
Andro Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 Du vet sannsynligvis hva du er tiltrukket av selv. Ganske ofte blir du mer tiltrekkende om du er en andre syns det er hyggelig å være sammen med, ikke bare for den du vil flørte med, men mer generelt. En tiltrekkende person har dusja i dag, og har reine klær og styr på seg selv. En tiltrekkende person oppfører seg hyggelig mot dem omkring seg, og kommer kanskje med en hyggelig kommentar. En tiltrekkende person er ikke sur, guffen eller spydig, hverken mot den som man vil flørte med eller dem omkring. En tiltrekkende person får deg til å føle deg vel, sett og respektert. Det inngir tillit. Tiltrekkende personer kan helt plutselig miste tiltrekningskraften idet de ikke er så hyggelige lenger, tror at du skylder dem noe, blir for pågående, ikke respekterer svarene dine eller synes at du "burde smile mer" eller på annen måte ter seg intimiderende. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #6 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gode råd og refleksjoner dere har begge to. Da jeg var helt ung, reflekterte jeg aldri noe over disse faktorene, og fikk kjæreste og langvarig forhold likevel. Er det sånn at dette må være på plass i 30-årene/ 40-årene for å få nytt forhold? Anonymkode: 0f36d...913 Når man er ung er man gjerne på jakt etter noe helt annet enn som voksen, og helt andre ting er hva som er nok for et forhold. Når jeg var 20 var det nok å bare ha felles musikksmak og like personligheten, men det hadde ikke kommet langt som en livspartner. Når man blir eldre innser man at forhold stikker mye dypere enn som så men at mennesker fortsatt er veldig ulike så for at ting faktisk skal holde og for at ting skal fungere godt sammen i hverdagen må disse tingene være på plass ja. Man må være kompatible på disse områdene og emosjonelt moden/klar Anonymkode: 3408c...bfa 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #7 Skrevet 7. juli 2023 Flere med erfaring rundt dette? Anonymkode: 0f36d...913
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Gode råd og refleksjoner dere har begge to. Da jeg var helt ung, reflekterte jeg aldri noe over disse faktorene, og fikk kjæreste og langvarig forhold likevel. Er det sånn at dette må være på plass i 30-årene/ 40-årene for å få nytt forhold? Anonymkode: 0f36d...913 Det er vel ingenting som må. Folk finner hverandre på flaks og tilfeldigheter hele tiden, men en fellesnevner er at det skjer med folk som er åpne og forberedt på å gripe de sjanser som dukker opp. Anonymkode: 1158e...1e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå