AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Er 28 år gammel kvinne med høy utdannelse og jobb med høy lønn, men problemet at jeg ikke blir behandlet som jeg er gull verdt. Ser ut at det ikke spiller noe rolle så lenge man ikke er 20-21. Alle datene ender med kun sex eller spørsmål om det. Antall menn som virker interesserte synker kraftig med tid. Det er faen meg ikke det jeg er vant med tidligere. Hjelpe meg, jeg blir jo bare eldre... Anonymkode: e060c...1bc
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Er 28 år gammel kvinne med høy utdannelse og jobb med høy lønn, men problemet at jeg ikke blir behandlet som jeg er gull verdt. Anonymkode: e060c...1bc Behandler du mennene du møter som de er gull verdt? Anonymkode: b9492...684 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 Som jeg har svart på alle andre tråder. Virkelighetssjekk er at menn er nødt til å være kjekke for å slå gjennom dating og personlighet er like mye verdt som en oppbrukt dasspapir Det samme gjelder kvinner. De er nødt til å forbli unge eller så er deres innsats like mye verdt som den dass papiret den og.. Anonymkode: f8182...76e 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Som jeg har svart på alle andre tråder. Virkelighetssjekk er at menn er nødt til å være kjekke for å slå gjennom dating og personlighet er like mye verdt som en oppbrukt dasspapir Det samme gjelder kvinner. De er nødt til å forbli unge eller så er deres innsats like mye verdt som den dass papiret den og.. Anonymkode: f8182...76e Hun har til nytte å høre på dine råd, virker som hun treffer to kloder. Den ene mener hun er gullverdi, men samtidig får hun et annet svar fra omgivelsene. Anonymkode: cf904...eb9 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 Ja, halve landet sliter med det samme. Anonymkode: 5c316...003 4 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #6 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, halve landet sliter med det samme. Anonymkode: 5c316...003 Halve oslo er single og de er også godt oppi årene. Sjansen for at de finner prins/prinsessa charming eller vella well er nok ganske smal. Anonymkode: 5d70d...ef5 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #7 Skrevet 6. juli 2023 Du blir da behandlet som ei vanlig person ute etter forhold og da blir du behandlet akkurat utifra det premisset. Hva har det med å være verdifull å gjøre her?. Ja åpenbart er det ikke samme opplevelsene for ei på 21 og ei på 28, men det skal da ikke komme som en sjokk. Date på din væremåte idag og løselig skateboard dating kan de yngre ta seg av. Anonymkode: 5d70d...ef5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #8 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er 28 år gammel kvinne med høy utdannelse og jobb med høy lønn, men problemet at jeg ikke blir behandlet som jeg er gull verdt. Ser ut at det ikke spiller noe rolle så lenge man ikke er 20-21. Alle datene ender med kun sex eller spørsmål om det. Antall menn som virker interesserte synker kraftig med tid. Det er faen meg ikke det jeg er vant med tidligere. Hjelpe meg, jeg blir jo bare eldre... Anonymkode: e060c...1bc Velkommen i gruppen for oss vanskeligstilte i moderne dating. Vi er flere. Du er iallefall kvinne og er istand til å få en date og teste ut terrenget. Hilsen singel mann, 35. Hjelp! Anonymkode: 2867a...b9d 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #9 Skrevet 6. juli 2023 Lurer på om du egentlig er en kvinne på 28.. hehe, men skal svare allikevel for dette vil jo aldri noen ende ta Vil du ha noen som kun ser etter alder uansett? Når jeg ser meg rundt er folk i alle aldre i forhold, så det er endeløst håp 😊 Let etter menn du har en god relasjon til fordi dere har felles interesser, eller ler godt sammen, eller fordi det kribler i mangen når du tenker på han. Gjør dating til noe personlig, for det er det det er. Du skal ikke tilfredstille en haug med tilfeldige menn, om du ikke vil det da 🤔 Din oppgave er kunn å finne dem det sier pang på en positiv måte med. Bra mange utelukker segselv, det er slik det skal være, noe annet ville vøre slitsomt. Å tenk tilbake på da du var 20 ig under, var alle forelsket i deg? Eller oppførte folk seg som folk da å? Det er ikke så ekstremt som det noen folk prøver å male det, vi kan ta en chill pill og nyte livet som kommer. Lykke til 💗 Anonymkode: 9e837...592 1
AnonymkvinneViken Skrevet 6. juli 2023 #10 Skrevet 6. juli 2023 Jeg er 38. Vært singel i underkant av to år. Første gang jeg er singel siden jeg var 22. Vært på 5 dater, men har ikke sex i datingfasen da. Har bare sex i et forhold og jeg dater seriøst. Dater mann nr. 5 nå, og håper vi bli sammen 🤞 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #11 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Velkommen i gruppen for oss vanskeligstilte i moderne dating. Vi er flere. Du er iallefall kvinne og er istand til å få en date og teste ut terrenget. Hilsen singel mann, 35. Hjelp! Anonymkode: 2867a...b9d Hvor kan du lete for å møte noen? Bruker du kun apper? Bruker du kun 1? Hvilke bilder? Blir du kjennt med folk og er nyskjerrig ute i det fri? Avvslår du degselv før du egentlig vet om noen er interisert? Håper du får teste ut terrenget 😄😄 Kjenner deg ikke, men ser ikke hvorfor du ikke skal kunne det Anonymkode: 9e837...592
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #12 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Som jeg har svart på alle andre tråder. Virkelighetssjekk er at menn er nødt til å være kjekke for å slå gjennom dating og personlighet er like mye verdt som en oppbrukt dasspapir Det samme gjelder kvinner. De er nødt til å forbli unge eller så er deres innsats like mye verdt som den dass papiret den og.. Anonymkode: f8182...76e Vær dag ser jeg dette bli motbevist, men okei ✌️ Anonymkode: 9e837...592
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #13 Skrevet 6. juli 2023 Kan dessverre ikke relatere. Jeg er 30 og gift med drømmemannen og blir sjekket opp rett som det er. Kanskje du kan gjøre noe for å freshe opp utseendet ditt? Her har jeg ikke merket nedgang i oppmerksomhet med alder. Anonymkode: 7b1ac...f86 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #14 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor kan du lete for å møte noen? Bruker du kun apper? Bruker du kun 1? Hvilke bilder? Blir du kjennt med folk og er nyskjerrig ute i det fri? Avvslår du degselv før du egentlig vet om noen er interisert? Håper du får teste ut terrenget 😄😄 Kjenner deg ikke, men ser ikke hvorfor du ikke skal kunne det Anonymkode: 9e837...592 Jeg føler jeg hadde min storhetstid på tinder for typ 10 år siden😅 Nå er det tørke. Jeg vet ikke om det er tinderalgoritmen, eller at jeg ikke er like attraktiv lenger. Jeg ser så og si lik ut. Det skal sies at det har vært et par forhold imellom, så jeg er heldigvis ikke i kategorien evig singel, men det siste halvåret har vært stusselig. Jeg bruker alt av datingapper. Ingen peker seg ut. Jeg har typ 5 ok/bra bilder på alle og en kort, konsis bio. Jeg mener å påstå profilen er grei i seg selv. Andre har også sett på den. Jeg er altfor dårlig og passiv i det fri, så der har jeg mye å gå på. Jeg belager meg så og si ene og alene på datingapper. Det har kanskje litt med å gjøre at jeg er en litt introvert type. Jeg tror jeg har mulighet hvis jeg først får kommet meg på en date. Jeg er bedre live😅 Anonymkode: 2867a...b9d 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #15 Skrevet 6. juli 2023 28 er gullalder! Det begynner ikke gå nedover før du er ca 38-43. Anonymkode: 40aa2...631 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #16 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er 28 år gammel kvinne med høy utdannelse og jobb med høy lønn, men problemet at jeg ikke blir behandlet som jeg er gull verdt. Ser ut at det ikke spiller noe rolle så lenge man ikke er 20-21. Alle datene ender med kun sex eller spørsmål om det. Antall menn som virker interesserte synker kraftig med tid. Det er faen meg ikke det jeg er vant med tidligere. Hjelpe meg, jeg blir jo bare eldre... Anonymkode: e060c...1bc Hvis du treffer disse menene via Tinder er det ikke rart du kun treffer fitteprinser og rundbrennere. Kvinner er mer selektive enn menn og derfor velger dere alle de samme få mennene på Tinder. Disse heldige kjekke fuckboys kan pule ny dame hver dag. Fordi det er en milelang kø av damer som tror de kan fange de til kjæreste. Så slutt å bruk Tinder og ikke bare tenk på utseende. Når du er 28 begynner du å bli for gammel for fitteprinsene på 30+ på Tinder. Anonymkode: b2cd9...604 1 1
norw Skrevet 6. juli 2023 #17 Skrevet 6. juli 2023 Utdanning, jobb og lønn har ikke så mye å si, det er dersom du er mann. Handler mer om å være pen, blid og hyggelig, oppegående. 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #18 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du treffer disse menene via Tinder er det ikke rart du kun treffer fitteprinser og rundbrennere. Kvinner er mer selektive enn menn og derfor velger dere alle de samme få mennene på Tinder. Disse heldige kjekke fuckboys kan pule ny dame hver dag. Fordi det er en milelang kø av damer som tror de kan fange de til kjæreste. Så slutt å bruk Tinder og ikke bare tenk på utseende. Når du er 28 begynner du å bli for gammel for fitteprinsene på 30+ på Tinder. Anonymkode: b2cd9...604 Og når du er 38 kunne du vært bestemora deres 😅 Anonymkode: 30153...f77 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #19 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg føler jeg hadde min storhetstid på tinder for typ 10 år siden😅 Nå er det tørke. Jeg vet ikke om det er tinderalgoritmen, eller at jeg ikke er like attraktiv lenger. Jeg ser så og si lik ut. Det skal sies at det har vært et par forhold imellom, så jeg er heldigvis ikke i kategorien evig singel, men det siste halvåret har vært stusselig. Jeg bruker alt av datingapper. Ingen peker seg ut. Jeg har typ 5 ok/bra bilder på alle og en kort, konsis bio. Jeg mener å påstå profilen er grei i seg selv. Andre har også sett på den. Jeg er altfor dårlig og passiv i det fri, så der har jeg mye å gå på. Jeg belager meg så og si ene og alene på datingapper. Det har kanskje litt med å gjøre at jeg er en litt introvert type. Jeg tror jeg har mulighet hvis jeg først får kommet meg på en date. Jeg er bedre live😅 Anonymkode: 2867a...b9d Det er dårligere stemning rundt apper nå, noe som påvirker hvem som tar seg tid til å være der, å hva folk forventer som resultat til en grad. Det endrer jo oppførsel, og vil naturlig gå utover dere som er der inne så det trenger absolutt ikke være deg, eller noen andre. Det høres ikke sånn ut, å det er mange ferre kvinner på apper enn menn sånn generelt. Så du er helt sikkert en veldig attraktiv mann, selv om det er tørke. Å ja algoritmer er også noe. Kanskje du kan begynne å spre det gode ord om app? Så folk blir mer åpne igjen 😅 Halv år er heldigvis ikke så lenge, selv om for deg forstår jeg det ikke skulle ha vært noen stusseligheter 🤭 Introverthet hoff, er introvert så kan forstå at det blir litt tilbakeholdent på flørtingen. Men det kan hende det er her folk har lyst til å møtes også, kan være lurt å være åpen for om du ser noen blikk rettet mot deg hvertfall. Savner selv at ting skjer i rundt meg, å ikke bare på nett, selv om den trygge distansen er litt for god å ha. 😂 Du har helt klart muligheter! Anonymkode: 9e837...592
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #20 Skrevet 6. juli 2023 Altfor mange menn er kvinnefiendtllge desverre. Det har ikke noe med din alder å gjøre at du behandles dårligere men at du nå gjennomskuer oppførselen dems som du svelget når du var yngre og uviten Anonymkode: 00b6c...710 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå