Knøttet Skrevet 13. januar 2006 #1 Skrevet 13. januar 2006 Har hatt problemer med spacetasten min en god stund nå,men det ha ralltid fungert etter at jeg har tatt den avog "fikset", men den blir alltid feil igjen.Pc'en min er litt over et halvt år ,så garantien gjelder enda. men får man igjen slikt på garantien?Det er foresten en laptop. Jeg har jo fiklet litt med space tasten da, noen greier under som er brukket og slikt.. og hvis jeg ikke får det igjen på garantien- hva må jeg forvente å betale?
jordbær Skrevet 13. januar 2006 #2 Skrevet 13. januar 2006 Jeg ville undersøkt det iallefall. Kjenner til problemet og det er fryktelig irriterende. Du trenger jo ikke si at du har fiklet på den
Knøttet Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2006 hehe sant! Men jeg tror det vises at jeg har fiklet, ting som er bøyd eller brukket og sånn der... Heldigvis jobber kjæresten på el-butikk, så han får styre med å ordne alt
iingvild Skrevet 14. januar 2006 #4 Skrevet 14. januar 2006 Jeg har hatt pc (laptop) inne til rep pga en tast som ikke ville på igjen. Noe av det som skulle feste den hadde brukket. Jeg betalte ikke noe, og da den kom tilbake var alle taster skiftet ut. Det kommer selvfølgelig ann på hvor du kjøpte den. Hvorfor ikke bare sende en mail å høre? Skader ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå