AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Tittelen sier vel det som trenges men for å spesifisere, situasjonen vil involvere at klærne er på, ingen form for stimulasjon, kjønnsorgan eller bryster kommer ikke til å bli tatt på overhode. Grunnen til at jeg tar det opp her. Jeg har en vennine som jobber som massør. Hun har fortalt meg mange folk sliter så mye med ensomhet at hun tilbyr en pakke. Hvor begge er liggende mens hun holder rundt kunden, holde dem i hånden, stryke på armen og hodet. Enten i stillhet, at hun snakker eller la dem lytte til hva de vil med ørepropper hvor det er veldig populært at de bruker ASMR. Har et familie medlem som nå er i en dyp depresjon fordi han er så syk at han sliter med å skal gjøre de mest hverdagslige ting, så dating er helt umulig for han. Vurderer nå om jeg skulle kjøpe en slik time for han etter en hendelse som skjedde i helgen slik at han skal få kunne oppleve kroppskontakt. Men vil vite om det er på det rene først siden slik det er i Norge så er det helt lov å selge sex, men ulovelig å kjøpe. Så til tross for at det ikke er snakk om noe seksuelt, er dette i en gråsone som kan skape problemer hvis det blir oppdaget? Anonymkode: 22130...c9a
Luckiness Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 Prostitusjon innebærer vel seksuell omgang. Uten at jeg vet eksakt definisjon. Dette er jo ikke det ut fra hva du beskriver. Men synes ikke du skal bestille noe uten å høre med familiemedlemmet ditt. Dette er jo litt spesielt, så er ikke noe man gir i gave til noen uten at man vet at de ønsker det. Familiemedlemmet ditt burde få avgjøre selv hva som trengs og føles riktig. Selv om personen ikke kan date feks, så er det ikke gitt at personen trenger å føle på nærhet, klemming osv. Du skriver ingenting om hendelsen du mener resulterer i at han kan ha behov for dette. Men hvis han har søkt nærhet hos noen som ikke ønsker det, trådd over intimsonene til noen e.l så er det vel ikke riktig å sende ham til hun venninnen din. Hva om han ikke er i stand til å holde tilbake eventuelle behov han skulle ha? Eller i stand til å skille det som tilbys fra sitt ønske?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 I prinsippet så burde jo egentlig du kunne tilby dette selv, du som allerede er et familiemedlem. Anonymkode: 1b9c0...e3c 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 Ville vel heller anbefalt psykomotorisk behandling. Avslapning, massasje, avspenning ut fra hva som er behovet. Behandlingen Jan dekkes av folketrygden Anonymkode: 3450b...66a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I prinsippet så burde jo egentlig du kunne tilby dette selv, du som allerede er et familiemedlem. Anonymkode: 1b9c0...e3c Selv om det ikke kommer til å være seksuelt så vil det være rart og han vil ikke kan nyte og slappe av på samme måte. Vet ikke med deg men måten jeg kan gi kos til et familie medlem og bare en venn er to HELT forskjellige ting. Venninene mine og jeg fra vi var rundt 10-11 til når vi var i midten av 20 årene kunne lett kose med hverandre i visse situasjoner ganske intimt uten at det var seksuelt. Har vært ganger når jeg har vært singel og brukt en av mine mannlige venner som FWB igjen bare uten selve sexen. Fordi jeg ville føle en mannlig kropp holde rundt meg og gi meg den følelsen bare en man kan gi meg. Måten hun gjør det på er som å gi kundene en slags tilnærmingsvis kjæreste opplevelse spesielt de som bruker ASMR eller ber henne om å være den som snakker til dem. De gjør det for å få dekket en form av fysiske emosjonelle behov som er i en annen kategori enn kos som skal lede til sex. De fleste har vel opplevd å ha opplevd noe veldig tøft, og om du så bare trengte 5 minutter eller 2 timer hvor kjæresten din holdt deg. Gjorde underverker på hvordan du følte deg. Spesielt når vi var i tennårene og en i vennine flokken gikk igjennom et brudd. Var det stor trøst om en eller to slik at man fikk være i midten, lot deg ligge å gråte og slippe følelsene ut bare for å føle at det var folk som fortsatt brydde seg. Anonymkode: 22130...c9a 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2023 #6 Skrevet 6. juli 2023 Jeg mener at dette var en helt vanlig og akseptert kroppskontaktsamværsform å betale for i...kan det ha vært japan (jeg ser mange dokumentarer og dette hoppet opp i minnet plutselig) eller noe sånn; herrer i hovedsak, fullt påkledd, krøp oppi seng og la seg ved utvalgt pike som holdt rundt dem, påkledd, ingenting snusk forekom, kun det å kjenne på stillhet, nærhet, å bli holdt rundt, kjenne et annet menneske puste sammen med en...og jeg kan godt se at dette er verdifullt i en ensom og ofte kald verden. Kanskje det å slippe den masete seksualiteten som kommer med prestasjonsjag og angst...og å få lov til å ligge ved siden av en omsorgsperson igjen, som ville en bare gode ting i fred, ro og trygghet. Strykes mildt over håret, ryggen og snakkes rolig til. Eller tie still sammen. Et minne om en mor en gang, eller opplevelsen av en voksenperson som aldri var der for en i barndommen. Eller noensinne for den delen. Jo, jeg liker tanken. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #7 Skrevet 6. juli 2023 Luckiness skrev (26 minutter siden): Prostitusjon innebærer vel seksuell omgang. Uten at jeg vet eksakt definisjon. Dette er jo ikke det ut fra hva du beskriver. Men synes ikke du skal bestille noe uten å høre med familiemedlemmet ditt. Dette er jo litt spesielt, så er ikke noe man gir i gave til noen uten at man vet at de ønsker det. Familiemedlemmet ditt burde få avgjøre selv hva som trengs og føles riktig. Selv om personen ikke kan date feks, så er det ikke gitt at personen trenger å føle på nærhet, klemming osv. Du skriver ingenting om hendelsen du mener resulterer i at han kan ha behov for dette. Men hvis han har søkt nærhet hos noen som ikke ønsker det, trådd over intimsonene til noen e.l så er det vel ikke riktig å sende ham til hun venninnen din. Hva om han ikke er i stand til å holde tilbake eventuelle behov han skulle ha? Eller i stand til å skille det som tilbys fra sitt ønske? Jeg tok ikke det med fordi det er en ganske lang historie men kan godt gi hele konteksten. Hendelsen var eksen hans som vi har kjent hele livet men ikke hadde sett på lenge var på besøk. De datet fra 17-19 før de fant ut at de passet best som venner fordi langdistanse kom bare til å gjøre dem miserable, og ville ikke risikere at de ikke kunne beholde vennskapet. Hun ønsket å vite hvordan han virkelig hadde det og ikke bare standard svaret han gir til alle fordi han ikke ønsker å skal plage folk med detaljene. Eller at folk skal slutte å ville møte han når han fysisk klarer det, ved å være negativ. Hun fikk høre alt, og på et tidspunkt tok han i hånden, før hun gav han en klem førte hånden bak nakken hans for å holde han ordentlig inntil seg, hvor han brast i grått helt ukontrollertbart. Begynte å beklage når han klarte å snakke igjen, han glemte seg bort og følte seg som han var 17 igjen for å så bli dratt tilbake til virkeligheten. Å være så sterkt deprimert som han har vært i det siste, og bli påminnet om hvor dypt han har savnet kroppskontakt, slo over han som en bølge. Han innrømte til og med under mer desperate stunder fantaserte han om å leie en eskorte, uten sexen men skjønte at ingen utenifra som ikke kjente han kom til å tro på det. Han mente han var patetisk fordi ofte når han legger seg om kvelden holder han rundt den store lange puten han har kjøpt seg, lukker øynene og later som at det er en person. Fordi han savner den type kroppskontakt som de brukte å ha hvor hun holdt han igjennom en hel film. Er det en ting jeg kan garantere så er det at han ikke kommer til å trå over noen grense. Han har det ikke i seg, selv før ting ble som de ble tok han mer hensyn til andre folk sine grenser enn han gjorde sine egne. Anonymkode: 22130...c9a 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #8 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tok ikke det med fordi det er en ganske lang historie men kan godt gi hele konteksten. Hendelsen var eksen hans som vi har kjent hele livet men ikke hadde sett på lenge var på besøk. De datet fra 17-19 før de fant ut at de passet best som venner fordi langdistanse kom bare til å gjøre dem miserable, og ville ikke risikere at de ikke kunne beholde vennskapet. Hun ønsket å vite hvordan han virkelig hadde det og ikke bare standard svaret han gir til alle fordi han ikke ønsker å skal plage folk med detaljene. Eller at folk skal slutte å ville møte han når han fysisk klarer det, ved å være negativ. Hun fikk høre alt, og på et tidspunkt tok han i hånden, før hun gav han en klem førte hånden bak nakken hans for å holde han ordentlig inntil seg, hvor han brast i grått helt ukontrollertbart. Begynte å beklage når han klarte å snakke igjen, han glemte seg bort og følte seg som han var 17 igjen for å så bli dratt tilbake til virkeligheten. Å være så sterkt deprimert som han har vært i det siste, og bli påminnet om hvor dypt han har savnet kroppskontakt, slo over han som en bølge. Han innrømte til og med under mer desperate stunder fantaserte han om å leie en eskorte, uten sexen men skjønte at ingen utenifra som ikke kjente han kom til å tro på det. Han mente han var patetisk fordi ofte når han legger seg om kvelden holder han rundt den store lange puten han har kjøpt seg, lukker øynene og later som at det er en person. Fordi han savner den type kroppskontakt som de brukte å ha hvor hun holdt han igjennom en hel film. Er det en ting jeg kan garantere så er det at han ikke kommer til å trå over noen grense. Han har det ikke i seg, selv før ting ble som de ble tok han mer hensyn til andre folk sine grenser enn han gjorde sine egne. Anonymkode: 22130...c9a Så trist 😣 Anonymkode: a14c5...d80
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #9 Skrevet 6. juli 2023 Kroppskontakt med en fremmed når man er deprimert høres helt jævlig ut. Forferdelig dårlig ide! Ta han heller med på en besøksgård hvor han kan kose med dyr:) Anonymkode: 3724c...13b 1
Raven.Writingdesk Skrevet 6. juli 2023 #10 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): I prinsippet så burde jo egentlig du kunne tilby dette selv, du som allerede er et familiemedlem. Anonymkode: 1b9c0...e3c Altså, hva faen? Vi vet ingenting om TS eller vedkommende sin bakgrunn. Hypotetisk kan TS være offer for mangeårig misbruk og du mener hen «burde tilby»…. - Skjerpings!! TS: nei kan ikke se på dette som lovstridig så lenge kjønnsorgan ikke er involvert
norw Skrevet 6. juli 2023 #11 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): I prinsippet så burde jo egentlig du kunne tilby dette selv, du som allerede er et familiemedlem. Anonymkode: 1b9c0...e3c Det blir jo fort noe ganske annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå