AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 En analerotiker er en person hvis seksuelle ønsker og behov først og fremst handler om endetarmen, enten det er penetrativ analsex med en partner, dildoer, buttplugger, klyster eller stimulering med andre objekter. Er det andre som også identifiserer seg med en slik tilbøyelighet? Og som lettest får orgasme på denne måten? Anonymkode: 68e6b...5ea
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 Må være en mannegreie dette, siden de har prostata og kan få orgasmer ved anal penetrasjon. Anonymkode: a2844...e1a 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må være en mannegreie dette, siden de har prostata og kan få orgasmer ved anal penetrasjon. Anonymkode: a2844...e1a Ikke nødvendigvis kun for menn, selv om du har et poeng i at prostata er viktig i denne sammenhengen. Anonymkode: 68e6b...5ea 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må være en mannegreie dette, siden de har prostata og kan få orgasmer ved anal penetrasjon. Anonymkode: a2844...e1a Kanskje ikke veldig vanlig, men de finnes, møtt 2 som nesten utelukkende klarte å få orgasme analt, hun ene hadde kun opplevd anal orgasme, og hun var 44år, så ikke akkurat pga mangel på erfaring. Anonymkode: 42452...226
Enmanelskeråhate Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må være en mannegreie dette, siden de har prostata og kan få orgasmer ved anal penetrasjon. Anonymkode: a2844...e1a Merkelig mange damer som kommer som uvær med analstimuli og klitoris da egentlig
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #6 Skrevet 6. juli 2023 23 minutter siden, Enmanelskeråhate said: Merkelig mange damer som kommer som uvær med analstimuli og klitoris da egentlig Mange som later som pga. analfiksert mann. Anonymkode: a2844...e1a 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #7 Skrevet 6. juli 2023 Er selv gutt/ mann 19. Jeg for orgasmer så det suser etter ved analstimuli. Får veldig mange orgasmer i analen etter hverandre. Tror jeg kan få uendelig mange hvis jeg har tid😊 Anonymkode: cfcb4...b1d
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #8 Skrevet 6. juli 2023 Tror de fleste menn som dytter ting opp i rasshølet sitt innerst inne er homo. Ikke noe galt med å være homo så det er sagt. Anonymkode: 9249c...e8a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #9 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror de fleste menn som dytter ting opp i rasshølet sitt innerst inne er homo. Ikke noe galt med å være homo så det er sagt. Anonymkode: 9249c...e8a Jeg 19 som skrev over er ikke homo.Det er bare så innihelvete deilig og får du sjukeste orgasmer av det. Ikke kødd, har hatt over 30 analorgasmer på en dag. Skjer hver gang jeg har analsex Anonymkode: cfcb4...b1d 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #10 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror de fleste menn som dytter ting opp i rasshølet sitt innerst inne er homo. Ikke noe galt med å være homo så det er sagt. Anonymkode: 9249c...e8a Det virker som denne myten varer evig, uansett hvor urokkelig. Er alle kvinner som liker cunnilingus, innerst inne lesber de da? Logikken mangler. Anonymkode: 68e6b...5ea 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #11 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det virker som denne myten varer evig, uansett hvor urokkelig. Er alle kvinner som liker cunnilingus, innerst inne lesber de da? Logikken mangler. Anonymkode: 68e6b...5ea Helt enig med deg. Jeg er G 19 som svarte over. Jeg elsker analstimuli og analsex, men det er fordi det er så digg og gir meg de sjukeste orgasmer. Jeg er ikke det spor homo av den grunn. Må bare si jeg ikke har noe i mot de skjeive som mennesker og deres legning er helt ok for meg. Noen av mine beste venner er skjeive🧡 Anonymkode: cfcb4...b1d
SlemUlv Skrevet 6. juli 2023 #12 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror de fleste menn som dytter ting opp i rasshølet sitt innerst inne er homo. Ikke noe galt med å være homo så det er sagt. Anonymkode: 9249c...e8a Det må du vel tro, men det stemmer ikke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #13 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 6.7.2023 den 19.57): Helt enig med deg. Jeg er G 19 som svarte over. Jeg elsker analstimuli og analsex, men det er fordi det er så digg og gir meg de sjukeste orgasmer. Jeg er ikke det spor homo av den grunn. Må bare si jeg ikke har noe i mot de skjeive som mennesker og deres legning er helt ok for meg. Noen av mine beste venner er skjeive🧡 Anonymkode: cfcb4...b1d Ja, analsex er for alle, uansett kjønn og legning. Anonymkode: 68e6b...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå