AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Har akkurat kjøpt et LG Fryseskap. Hvor lenge kan jeg forvente at det varer? Står to års garanti men høres jo lite ut. Har desverre erfaring med at ting ryker når garatien har gått ut. Men på merke på døra står det ti år. Hvor lenge har du hatt sånne ting? Anonymkode: 7845e...7b8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 Opplevd at ett skap som fikk stå så og si på samme plass levde i 10 år ++ Anonymkode: d7e22...a95 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Opplevd at ett skap som fikk stå så og si på samme plass levde i 10 år ++ Anonymkode: d7e22...a95 Så bra 🙂 Får håpe mitt varer så lenge også. Har ikke tenkt å flytte på det. Anonymkode: 7845e...7b8
skrue Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Har akkurat kjøpt et LG Fryseskap. Hvor lenge kan jeg forvente at det varer? Står to års garanti men høres jo lite ut. Har desverre erfaring med at ting ryker når garatien har gått ut. Men på merke på døra står det ti år. Hvor lenge har du hatt sånne ting? Anonymkode: 7845e...7b8 Holder meg til «tradisjonelle» merker og samtlige har holdt 11+ år nå. Et lite benkefrysekap er vel 15 år nå.
senior Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 (endret) 22 hours ago, AnonymBruker said: Har akkurat kjøpt et LG Fryseskap. Hvor lenge kan jeg forvente at det varer? Står to års garanti men høres jo lite ut. Har desverre erfaring med at ting ryker når garatien har gått ut. Men på merke på døra står det ti år. Hvor lenge har du hatt sånne ting? Anonymkode: 7845e...7b8 Det blir som å spørre hvor lang er en strikk . . Vi har en fryseboks (Bauknecht) fra 1975 som fremdels virker som den skal. Fryseskapet vårt (Electrolux) har vi hatt i mint 15 år. Ellers er 2 års garanti bare tull. Ifølge norsk lov gjelder 5 års reklamasjonsfrist på slike produkter. Endret 7. juli 2023 av senior 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 skrue skrev (På 6.7.2023 den 18.00): Holder meg til «tradisjonelle» merker og samtlige har holdt 11+ år nå. Et lite benkefrysekap er vel 15 år nå. Lg er vel et kjent og bra merke. Lg og samsung er de beste synes jeg. Men hver sin smak 🙂 Anonymkode: 7845e...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå