AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Jeg har så og si hele mitt liv bestilt turer til utlandet gjennom charterselskaper som Ving, TUI, Apollo etc… Dette er jo i grunn ganske dyrt, selv om det er lettvint. Nå ønsker jeg å bli god på å bestille reiser hvor jeg ikke er avhengig av disse selskapene, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Noen som har gode råd? 😊 Anonymkode: dc7b9...11c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 Google flights! Bruker den til alle reisemål, kjempepraktisk. Du kan sette inn datoer der du ønsker å reise, og så trenger du ikke velge destinasjon, kun flyplassen du vil reise fra. Velg "utforsk", så får du opp kart over verden. Bruk filter, velg maxpris, max antall mellomlandinger, max lengde på flyreise osv, så kommer du fram til gode alternativer. Anonymkode: 032a9...d55
Gjest Albbas Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 Du kan bruke google flights, eller hvis du vet hvor du skal, Momondo eller Skyscanner for å finne ulike priser og billetter. For hotell/overnatting kan du sjekke booking.com, hotels.com eller AirBnB. Vi er fornøyde med booking.com egentlig. Vær obs på at kundeservice kan være enklere hvis du bestiller flybillettene direkte fra flyselskapene sine nettsider. Det er egentlig ikke så veldig vanskelig. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå