AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Del Skrevet 6. juli 2023 Sikker hverdag anbefaler å rengjøre plastdunken med husholdningsklorin. Har dere gjort det? Er det sånn vanlig klorin jeg kjøper i matbutikken? Jeg har helt nye vanndunker er det helt nødvendig? Anonymkode: d5d46...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Del Skrevet 6. juli 2023 Jeg brukte vanlig klorin. Ja det er nødvendig og rense kannen innvendig. Du må skylle flere ganger før du fyller. Anonymkode: 94622...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Del Skrevet 7. juli 2023 Det skal lagres i glass, ikke plast. Med mindre du liker å drikke mikroplast. Anonymkode: 63eb1...b51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Del Skrevet 8. juli 2023 Du kan hive litt jod i i nødstilfeller. Skal mye til før litt vann blir helseskadelig. Noe annet man kan gjøre er å utsette det for UV-lys... men kanskje ikke helt lovlige de pærene. Anonymkode: 68905...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan hive litt jod i i nødstilfeller. Skal mye til før litt vann blir helseskadelig. Noe annet man kan gjøre er å utsette det for UV-lys... men kanskje ikke helt lovlige de pærene. Anonymkode: 68905...2cd Jeg har hatt med kannen på jobb. I uv lys. Er spl Anonymkode: 9b4e9...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skal lagres i glass, ikke plast. Med mindre du liker å drikke mikroplast. Anonymkode: 63eb1...b51 Mikroplast eller død? Lett valg. Anonymkode: 9b4e9...f74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå