AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Har lenge hatt lyst til å prøve pink stuff serien, men det er ikke å få tak i her jeg bor så jeg må derfor bestille det på Dollar Store og der er frakten ganske høy for å få det levert hit. Er det så bra produkter som alle skal ha det til? Vurderer å prøve Toilet cleaner og Paste. Noen som har prøvd og vil dele sine ærlige erfaringer? Det setter ikke igjen rosa farge?🤷♀️ Anonymkode: c66cc...174
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 Jeg har brukt toalett rensen og den sprayrengjøreren, vil si det er akkurat like bra som Jif sine produkter. Den eneste fordelen er at det lukter godt, syns ikke jifserien lukter noe annet enn sterkt såpe. Men lever ikke opp til hypen, og ikke verdt å bruke penger på. Her jeg bor har de for øvrig begynt å selge det på Meny, så da kommer det sikkert i resten av Norgesgruppen sine butikker også om ikke lenge. Anonymkode: 7a005...174 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 Jeg elsker pink stuff cleaning paste - bruker den på det meste. Har prøvd de andre produktene også, men de syntes jeg fungerer på lik linje som med alt annet man får kjøpt av rengjøringsprodukter. Anonymkode: 50a48...6fe 1
Sandie Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har lenge hatt lyst til å prøve pink stuff serien, men det er ikke å få tak i her jeg bor så jeg må derfor bestille det på Dollar Store og der er frakten ganske høy for å få det levert hit. Er det så bra produkter som alle skal ha det til? Vurderer å prøve Toilet cleaner og Paste. Noen som har prøvd og vil dele sine ærlige erfaringer? Det setter ikke igjen rosa farge?🤷♀️ Anonymkode: c66cc...174 De har Pink Stuff hos Blush: https://www.blush.no/search?q=Pink stuff 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 Pink stuff paste klarte å fjerne misfarging på klikkvinyl-gulvet etter byggeskum, som hadde vært der i mange år. Har prøvd masse før uten hell. Anonymkode: 8a5e4...cc2 1
Bålkaffe Skrevet 6. juli 2023 #6 Skrevet 6. juli 2023 Pink Stuff paste'n er jo som den skurekremen fra Jif. Om den er bedre, kan jeg ikke si, men jeg synes den fungerer bra til det samme som skurekremen til Jif har fungert mot, vanskelige flekker som har sittet en stund. Også lukter den jo ganske godt også. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #7 Skrevet 6. juli 2023 Jeg kjøpte "Pink Stuff rengjøringspasta" på Rusta, etter å ha prøvd ørten andre rengjøringsprodukter og kjerringråd på noen utrolig gjenstridige ruststriper i toalettet, der de andre produktene tok kanskje 10% av stripene med MYE skrubbing, tok Pink Stuff 95% på 2 minutter. Så jeg synes absolutt den var så bra som reklamen sa. Og til rundt 40 kr for en boks som nok holder i årevis for mitt bruk, så var det jo veldig billig også. Anonymkode: f3e96...3cf 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #8 Skrevet 6. juli 2023 De har også pink stuff på Lyko, kanskje billigere frakt enn dollarstore Anonymkode: fd709...eb9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå