Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker fortsatt vennegjengen min fra ungdomsskolen. Var ikke ærlig populær jeg, men jeg var et idrettstalent i norgestoppen som gjorde at flere ønsket å snakke med meg. Dette brydde ikke mine venner noe særlig, men det var greit for meg. Var aldri opptatt av at jeg skulle fremmes. 

vi var en vennegjeng på tja.. rundt, 5-6 stykker. Jeg hang sammen med de som var skeive, eller de som hadde fysiske eller kroppslige misdannelser. DET gjorde meg ingenting, fordi de var snille mot meg. De er også vennene mine i dag. 

Er bare ei «venninne» vi alle har snakket om sammen og diskutert litt om da. Husker da hun plutselig skulle bli med oss inn i vennegjengen. Hun var også skeiv, så hun tenkte at hun kunne passe inn med oss. Vi tok henne selvfølgelig i mot, og i starten var alt greit. Plutselig ut av det blå spurte hun oss om vi hadde noen diagnoser eller sykdommer. Mange av oss svarte ja. Der kom det opp adhd, add, og noe jeg ikke husker fra de som hadde en fysisk hemmelse. Hun som selv spurte svarte bare «åja». Men utover tiden ble ting meget rart..

Jeg ble i utrolig ung alder diagnostisert med endometriose, og både mor, mormor og min tante har også det. Fikk satt inn spiral for dette, og det visste vennene mine. I en alder av 20 fikk jeg utlånt høreapparat for nedsatt hørsel. Dette visste de også. Flere av vennene mine INKL meg har også hatt diagnosen depresjon. Jeg ble diagnostisert med en mild depresjon i 6. klasse, og det varte vel opp i mot 9. klasse. 

Så hadde vi denne venninna da. (En ting er at i løpet av ungdomsskolen hadde hun løyet om å være gravid. Sendte ultralydbildene til moren sin til oss i vennegjengen og rundt på skolen. Hun fortalte hvem som var faren, og vi visste hvem det var. Noen hadde da fått kontakt med han og da ble det avklart at de ALDRI hadde møttes, og hun innrømmer løgnen noe senere).  og Plutselig forteller hun oss at hun har Adhd. Var jo greit det? Virket jo mer troverdig da. Så over tid får vennegjengen høre at hun har angst, depresjon, adhd, endometriose, autisme (Asperger) og så plutselig har hun nedsatt hørsel hun også så hun skal begynne med høreapparater. 

i ettertid har vi funnet ug at dette trolig ikke stemmer da hun ikke har dokumentasjon på noe, og heller ikke medisin eller noen form for behandling. 

Hadde noen av dere kjennskap til en sånn person? 

Anonymkode: 29dd6...ac9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er da også en ting å velge og bruke energien sin på… 

Anonymkode: 81d3b...275

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er da også en ting å velge og bruke energien sin på… 

Hva er å bruke energien sin på? TS snakket her om en person som virker litt syk spør du meg..

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er å bruke energien sin på? TS snakket her om en person som virker litt syk spør du meg..

På ungdomsskolen. Hun skriver om henne i fortid om ting hun gjorde på ungdomsskolen, så jeg antar derfor at vennskapet er over for lengst. Jeg skjønner ikke at folk bruker tiden sin på slikt gammelt grums.  

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

På ungdomsskolen. Hun skriver om henne i fortid om ting hun gjorde på ungdomsskolen, så jeg antar derfor at vennskapet er over for lengst. Jeg skjønner ikke at folk bruker tiden sin på slikt gammelt grums.  

TS. Er enig med deg her, er jo noe jeg har lært i etterkant av dette «vennskapet» 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg deg opp i andres helse. Hvem faen går rundt med papirer på enometriose og adhd og viser til vennene sine? Stygt av deg å mistro henne. 

Anonymkode: 8dd16...95a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

TS. Er enig med deg her, er jo noe jeg har lært i etterkant av dette «vennskapet» 

Du vet at alle anonyme brukere har en egen kode? Alle kan se at du driver og svarer deg selv. 

Skrevet

Ts:

Screenshot_20230707_010012_SamsungInternet.thumb.jpg.449d907ee7823f0c2427d296f8fd1468.jpg

Jeg tenker at det er mye rart her kanskje.. Viss noen nære sier de har et eller annet, enten det nå enn dreier seg om depresjon eller add eller adhd eller noe så er det jo rimelig spesielt å måtte fremvise legeattester omtrent i 3 oppslag med stempel og vise hele pasientjournalen til sine venner, ingen gjør det og en skal være rimelig spesiel om en som venner forventer dette for å tro på noen. Å tenke så mye på dette lenge etterpå, hva godt skal nå det komme ut av? Enten tror du på hun eller så gjør du ikke det, hvilken rolle har det å bety for deg nå? Har du fremdeles kontakt med hun? Viss ja hvorfor i alle dager har du det når du tydeligvis misliker og mistror hun? Viss nei du har ikke kontakt med hun: let that shit go....  Du ts skriver jo også innlegg der det virker som at du imiterer noen andre: "TS snakket her om en person som virker litt syk spør du meg.."  

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvorfor omtaler du deg selv i tredje person? 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...