AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Hei! Jeg har en toåring, eller han ble to i mars og har fått et godt språk allerede ifølge barnehagen. Han er en skikkelig mammadalt og elsker å kose. Jeg mener vi har god relasjon. De siste dagene har han gått rundt og sagt til andre i familien at han er syk, har vondt et sted eller vondt i halsen. Jeg sendte ham og søstera inn til foreldrene mine mens jeg skulle finne parkering, og det første han sa var at han hadde vondt i halsen. Tideligere den dagen hadde jeg dog sagt at han ikke kunne spise drops fordi han kan sette dem i halsen å få vondt (i halsen). I går da han til tanta si at han var syk. Han virker ikke syk, plaget eller som om han har vondt - i det hele tatt -. Jeg passer på så godt jeg kan liksom 😅 Eneste jeg kan tenke meg er at vi har snakket om han og hun er syk nå derfor kan ikke han og hun besøke. Men det er så lenge siden 😅 Ikke vits å overtolke dette? Er det bare noe barn sier? Hvorfor sier han det ikke til meg? Anonymkode: a88bb...787
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 Det er bare noe barn sier. Du har tydeligvis sagt at noen er syke i det siste, og da sier barnet det samme. De er papegøyer i den alderen. Anonymkode: 3b521...6c7 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 Oppmerksomhets syk. Anonymkode: 6dc15...426 1
Luckiness Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 Veldig vanlig at barn kan si slik. De overhører foreldre og andre snakke om at noen er syk. De hører daglig i barnehagen at ett eller flere barn er syk, evt voksne. Det er nok en form for oppmerksomhet. De prøver å gli inn i det de tror er normalt å prate/informere om/få oppmerksomhet over. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er bare noe barn sier. Du har tydeligvis sagt at noen er syke i det siste, og da sier barnet det samme. De er papegøyer i den alderen. Anonymkode: 3b521...6c7 Ja sant nok, er noe som går i omgangskretsen så sikkert noe slik 😊 Luckiness skrev (3 minutter siden): Veldig vanlig at barn kan si slik. De overhører foreldre og andre snakke om at noen er syk. De hører daglig i barnehagen at ett eller flere barn er syk, evt voksne. Det er nok en form for oppmerksomhet. De prøver å gli inn i det de tror er normalt å prate/informere om/få oppmerksomhet over. Takk for svar 😊 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Oppmerksomhets syk. Anonymkode: 6dc15...426 Han får jo masse oppmerksomhet 😂♥️ Anonymkode: a88bb...787
Luckiness Skrevet 6. juli 2023 #6 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja sant nok, er noe som går i omgangskretsen så sikkert noe slik 😊 Takk for svar 😊 Han får jo masse oppmerksomhet 😂♥️ Anonymkode: a88bb...787 Tror ikke barn forstår hvor mye og at de får nok oppmerksomhet 😂
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #7 Skrevet 6. juli 2023 Han har nok hørt andre voksne si de har vondt og er syk, da tar de gjerne etter. men barn sier mye rart Anonymkode: 665f3...722
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #8 Skrevet 6. juli 2023 Tror også han har hørt voksne prate og hørt noen gi trøst og tar etter. Andre får oppmerksomhet når de har vondt og er syke. Barn fanger opp mer enn man tror. Anonymkode: dca24...852
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå