Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tatt keratinbehandling og som ønsker å dele erfaringer? Kom gjerne med anbefalinger til salong og/eller frisør :)

Jeg vurderer å ta behandlingen fordi jeg syns håret mitt lett blir krusete hvis det bare er bittelitt fuktig i lufta. Ser så ustelt ut med mindre jeg bruker gele og setter det opp, eller at jeg føner/retter det..

Anonymkode: fae9b...920

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det flere ganger, og er veldig fornøyd. Har veldig brusete hår ellers, men med behandlingen blir håret mitt helt glatt og jeg kan lufttørke det, noe jeg ellers ikke kan. Det er kanskje litt vel glatt og flatt helt i starten, men etter noen vask kommer det seg. Jeg er blond og behandlingen drar ut den kalde tonen så håret blir litt gulere. Så har tatt korrigeringsfarge i vasken for å få tilbake det kalde. Håret blir faktisk også bittelitt lengre. 
Vet ikke hvor du bor, men jeg bruker en frisør i Stavanger som er veldig flink på det. Hun er også bevisst på hårkvaliteten og hvor slitt håret er og tilpasser gradene på behandlingen til det (hvor varm slettetangen er). 
Selve behandlingen er jo litt omstendelig og keratinen lukter ikke godt, det sitter i i et par vask. Keratinbehandling kan slite på håret så er greit å ikke gjøre det altfor ofte. Men alt i alt er iallfall jeg veldig fornøyd. 

Anonymkode: bfe32...894

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det noen ganger, og er veldig fornøyd! Har hår med mye fall i ulike retninger, og tørt og slitt og mye krus. Med keratinbehandling slipper jeg å bruke så mye produkter, og jeg slipper å bruke rettetang. Det er lurt etter vask å la håret lufttørke litt før man føner det helt tørt. Da er virkningen best. Som den over sier, det blir ganske flatt og volumløst i starten, men det går over etter noen vask. 

Anonymkode: 836c7...fc0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har gjort det noen ganger, og er veldig fornøyd! Har hår med mye fall i ulike retninger, og tørt og slitt og mye krus. Med keratinbehandling slipper jeg å bruke så mye produkter, og jeg slipper å bruke rettetang. Det er lurt etter vask å la håret lufttørke litt før man føner det helt tørt. Da er virkningen best. Som den over sier, det blir ganske flatt og volumløst i starten, men det går over etter noen vask. 

Hva er prisen på behandlingen og hvor lenge varer det?

Anonymkode: 3e956...e56

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er prisen på behandlingen og hvor lenge varer det?

Jeg har hår til ca skuldrene, og betalte vel 4100 nå sist. Du sitter noen timer i salongen. Det skal tas i, så skal det virke, så skal det skylles og så skal det brukes rettetang. 

For meg holder det med behandling hver sjette måned. Men det er individuelt, hos noen sitter det kun 3 md. Og håret vokser jo også.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har hår til ca skuldrene, og betalte vel 4100 nå sist. Du sitter noen timer i salongen. Det skal tas i, så skal det virke, så skal det skylles og så skal det brukes rettetang. 

For meg holder det med behandling hver sjette måned. Men det er individuelt, hos noen sitter det kun 3 md. Og håret vokser jo også.

Takk for svar 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Da har jeg bestilt time 🙈 håper dette blir bra 💸 ts.

Anonymkode: fae9b...920

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...