AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Noen småbeløp, som Netflix og Spotify, trekkes "plutselig" fra kontoen. Jeg vet selvfølgelig om det, men synes det rart jeg ikke finner disse avtalene/trekkene i verken forfallsmappen eller i oversikten over inngåtte betalingsavtaler i nettbanken. Flere som har samme problem eller vet hvorfor det er slik? Anonymkode: a1d64...7f6
smilo Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 Det skyldes nok at de er lagt inn via kortet ditt, ikke som faktura 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 Er dette virkelig et problem? Anonymkode: 74492...1ca
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Noen småbeløp, som Netflix og Spotify, trekkes "plutselig" fra kontoen. Jeg vet selvfølgelig om det, men synes det rart jeg ikke finner disse avtalene/trekkene i verken forfallsmappen eller i oversikten over inngåtte betalingsavtaler i nettbanken. Flere som har samme problem eller vet hvorfor det er slik? Anonymkode: a1d64...7f6 Både Netflix og TV2Play dukker opp i "fremtidige" trekk hos meg. Jeg har Bulder Bank, mye mulig det er en greie de kun har. Anonymkode: a1521...6b4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #6 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Er dette virkelig et problem? Anonymkode: 74492...1ca Nei. Men det er rart at det ikke er synlig noe sted i forkant, som alle andre betalingsavtaler er. Anonymkode: a1d64...7f6
Gjest Adobyen Skrevet 6. juli 2023 #7 Skrevet 6. juli 2023 (endret) Det samme skjedde her. Småbeløp som gikk ut av kontoen på forskjellige datoer. Jeg liker best å betale regningene mine en fast dato, som for meg er den 20. Jeg logget meg inn på alle disse og la inn kortnr til et kredittkort. Da har jeg dem på ett sted og kredittkortregningen betales samtidig med resten av regningene. Det spiller jo egentlig ingen rolle når og hvordan, og det er heller ingen store beløp, men jeg liker best å gjøre det på denne måten. Det koster jo ingenting og er litt ryddigere for meg. Jeg har flere konti, og pleier ikke å ha så mye på brukskontoen, den jeg har bankkortet på. Så hvis jeg er ute og handler, kan det være litt dumt å glemme at det var samtidig med trekket for viaplay. Hodet er ikke alltid våkent. Endret 6. juli 2023 av Adobyen
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #8 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Både Netflix og TV2Play dukker opp i "fremtidige" trekk hos meg. Jeg har Bulder Bank, mye mulig det er en greie de kun har. Anonymkode: a1521...6b4 Har sparebank 1 og de ligger i min oversikt over trekk som går fremtidig også.. Anonymkode: f3390...659
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå