sørlands-jenta Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 La meg 02:00 og våknet flere ganger pga smerten.så nå er det morgning 0500. jeg velger å stå opp pga jeg får ikke sove uansett bare vrir meg i smerter💔 har plantar fascitt🥺
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 17 minutter siden, sørlands-jenta said: La meg 02:00 og våknet flere ganger pga smerten.så nå er det morgning 0500. jeg velger å stå opp pga jeg får ikke sove uansett bare vrir meg i smerter💔 har plantar fascitt🥺 Gå å få Shockwave behandling så er du sannsynligviis kvitt dette i løpet av noen behandlinger. Jeg var skikkelig plaget og nevnte det til min kiropraktor, og etter 5 behandlinger var jeg helt frisk i foten. Anonymkode: 42ab3...cd0
sørlands-jenta Skrevet 6. juli 2023 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gå å få Shockwave behandling så er du sannsynligviis kvitt dette i løpet av noen behandlinger. Jeg var skikkelig plaget og nevnte det til min kiropraktor, og etter 5 behandlinger var jeg helt frisk i foten. Anonymkode: 42ab3...cd0 Har hatt trykkbølge behabdling bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå