Gjest ufiltrert Skrevet 7. juli 2023 #121 Skrevet 7. juli 2023 Er du overvektig og tjener under det du behøver for å ta vare på noen andre kan du skylle deg selv og begynne å trene og søke ny jobb ev tilbake på skolebenken.
Flintis Skrevet 7. juli 2023 #122 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Men man kan serriøst gå in for å søke etter fler. Forstår om man kun venter eller om man på generel basis behandler folk litt dårlig, eller kun går etter en spesifikk type person som man egentlig ikke engang passer med fordi puppene er store, at det ikke blir noe. Hadde blitt lei meg om jeg innså at han jeg var med bare var med meg fordi jeg var den som spurte, ingen gjensidig tiltrekning. Skrekk og gru. Anonymkode: 8be6c...94f Ja en kan søke, men det kommer kanskje ingen fler.
Rosalilje84 Skrevet 7. juli 2023 #123 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle har krav, å du har rett i å ha dem. Men kanskje ikke påvirk menn til å tro at livet er over og at ingen kvinne kommer til å ønske vanlige menn, om det er sånn at du er tiltrukket av spesifikke kvinner som for en grunn til nå hvertfall har vært utilgjengelige for akkurat deg. Anonymkode: 8be6c...94f Folk ser for mye på Andrew Tate, som innbiller dem at de har "krav" på unge, pene og veltrente kvinner alle sammen. 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #124 Skrevet 7. juli 2023 Du må slutte å bygge livet ditt rundt det å ja en kvinne, få barn. Skape Familien AS. Dette er ikke så mye å glipp av, det vil du finne ut av etterhvert. Mye man kan ønske seg....helt til du står i det du ville ha, da blir nok pipa en annen tone for de fleste. Start med å leve ditt liv, du skal ikke bidra med noe i samfunnet. Men leve ditt eget liv, ha det bra med deg selv. Drive med ting du liker, som gir deg noe. Ikke sammenligne deg med andre mennesker. Du må skape ditt eget liv. Livet er bare en gang, fokuser 100% på deg selv. Anonymkode: bd53a...bd9 3 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #125 Skrevet 7. juli 2023 Flintis skrev (2 minutter siden): Ja en kan søke, men det kommer kanskje ingen fler. Jeg syns du virker som en fin kar, om dette handler om degselv 😊 Kanskje det ikke kommer fler, men det er trist måte å tenke på, så håper den til tider hvertfall blir erstatter med, at det kanskje kan. Anonymkode: 8be6c...94f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #126 Skrevet 7. juli 2023 Rosalilje84 skrev (4 minutter siden): Folk ser for mye på Andrew Tate, som innbiller dem at de har "krav" på unge, pene og veltrente kvinner alle sammen. Ja, åsså tror jeg ikke de tenker over at dem de messer beskjeden videre til, kanskje ikke søker de samme kvinnene som dem. Å sier bare kvinner, eller alle kvinner, så er det noen stakkarer som sitter igjen å tror at kvinner generelt ikke liker menn, å har skyhøye krav osv. Åsså sier de også den klassiske, ikke hør på hva kvinner sier, å legger opp til en uløselig kabal hvor kommunikasjon kunne vært redningen, men de har sådd tvil. Jeg blir oppgitt Anonymkode: 8be6c...94f 2
Rosalilje84 Skrevet 7. juli 2023 #127 Skrevet 7. juli 2023 Ifølge SSB er det rundt 553 000 kvinner i Norge i alder 20-35 år. Av disse er 60 prosent overvektige, i snitt. Da er man nede i 202 000. Cirka 18 prosent av disse bor alene. Da er vi nede i 36 000. Av disse har noen kjæreste de ikke bor med. Ikke alle av dem har trening som hobby. Så la oss si at det finnes 15 000 slanke, veltrente, single og barnløse kvinner mellom 20 og 35 år i Norge i dag. Av disse vil de fleste ikke flytte land og strand for å bli sammen med en mann, så der faller en del også bort. Tjueåringer vil som hovedregel ikke være sammen med en mann på 35 år uten forholdserfaring. Der mister vi igjen noen. Du skjønner, TS, nå er valget VELDIG snevert. Og da konkurrerer du mot både jevnaldrende og yngre menn som kan være penere, rikere, snillere, mer trent, høyere, morsommere enn deg. Du har valgt deg et veldig begrenset marked, og så er du bitter på at du ikke lykkes? 5
Rosalilje84 Skrevet 7. juli 2023 #128 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, åsså tror jeg ikke de tenker over at dem de messer beskjeden videre til, kanskje ikke søker de samme kvinnene som dem. Å sier bare kvinner, eller alle kvinner, så er det noen stakkarer som sitter igjen å tror at kvinner generelt ikke liker menn, å har skyhøye krav osv. Åsså sier de også den klassiske, ikke hør på hva kvinner sier, å legger opp til en uløselig kabal hvor kommunikasjon kunne vært redningen, men de har sådd tvil. Jeg blir oppgitt Anonymkode: 8be6c...94f Det finnes også et par nisser i Norge, som Thuen og Kjøs, som messer om markedsverdi og "de magiske 25": https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/z79xXb/kvinne-kjenn-din-markedsverdi 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #129 Skrevet 7. juli 2023 Rosalilje84 skrev (18 minutter siden): Selvfølgelig kan både kvinner og menn ha preferanser! Men du kan ikke si at du "har prøvd alt" og være bitter på verden fordi du vil ha de peneste av de pene. I Norge er 60 prosent kvinner overvektige. Du utelukker allerede denne gruppen. Så utelukker du alle som er eldre enn deg. Du utelukker også de som er slanke, men ikke har trening som hobby. Altså, din målgruppe er BÅDE liten OG ettertraktet. Du har ikke prøvd å date en dame som kanskje ikke er veldig trent, som kanskje har 5-10 ekstra kilo. Ja, mange damer har også krav. Men jeg har aldri sett en dame sitte på nett og skrive at hun vurderer å melde seg ut av samfunnet (!) og er bitter fordi ingen jevnaldrende eller yngre menn på 185 kg og med store muskler, vil ha henne. Har du tungt for det? Virkelig? Hvor har jeg skrevet dette? Eller er det bare i ditt hode? Anonymkode: df7af...c39 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #130 Skrevet 7. juli 2023 Hvorfor så mye fokus på pen, rik, veltrent, spesifikk hobby (trening) etc. Hva med kjemi? Hvis ikke kjemien er der så er forholdet tapt uansett hvor mange kvaliteter personen har mtp de ytre ting. Vær genuin, vær den hun kan stole på, lene seg på i tunge stunder, ærlig og kjærlig, interessert, oppdatert på det som skjer i livet hennes, i verden osv. Anonymkode: a1d21...7a2 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #131 Skrevet 7. juli 2023 Du misforstår. Mange kvinner er enslige, og ønsker partner og barn. Eller er sammen med en partner som ikke vil ha barn. Du får oppdatere deg på Jordan Peterson. Anonymkode: b57cf...650 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #132 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du tungt for det? Virkelig? Hvor har jeg skrevet dette? Eller er det bare i ditt hode? Anonymkode: df7af...c39 Beklager om ting går over stokk og stein. Prøver du deg på kvinner? Anonymkode: 8be6c...94f 1
Daisy_B Skrevet 7. juli 2023 #133 Skrevet 7. juli 2023 Her er det altså 7 sider der mange har tatt seg tid til å gi deg gode råd og innspill, TS, men du tar ikke til deg noe. Det eneste du har svart på i hele tråden, er at du ikke er overvektig. Du spør om andre har tungt for det, men jeg må nesten spørre deg om det samme -- flyr alle de gode poengene over hodet på deg? 3 11
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #134 Skrevet 7. juli 2023 ufiltrert skrev (31 minutter siden): Er du overvektig og tjener under det du behøver for å ta vare på noen andre kan du skylle deg selv og begynne å trene og søke ny jobb ev tilbake på skolebenken. Ok, tar meg en dusj sporenstreks! Anonymkode: df7af...c39 6
Rosalilje84 Skrevet 7. juli 2023 #135 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har du tungt for det? Virkelig? Hvor har jeg skrevet dette? Eller er det bare i ditt hode? Anonymkode: df7af...c39 Er du åpent for å date en litt overvektig, utrent kvinne som er eldre enn deg? 1
Diry72 Skrevet 7. juli 2023 #136 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsket ikke å være barnløs, sexløs og singel hele livet. Jeg ble også forelsket i disse mennene etter hvert. Nå har jeg flere barn, et liv med mange minner, og endelig har jeg funnet en god mann. Men da var jeg allerede 39 år, så det hadde vært for sent å starte med barn. Anonymkode: ab615...c95 Er ikke for seint å starte med barn i en alder av 39. Men godt å høre at du har funnet lykken ♥️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #137 Skrevet 7. juli 2023 Diry72 skrev (8 minutter siden): Er ikke for seint å starte med barn i en alder av 39. Men godt å høre at du har funnet lykken ♥️ Jo, hvis man skal ha flere enn ett barn, og ikke få barn med en gang man blir kjærester med en mann, så er det for sent. Man bør jo være sammen i rundt 2-3 år før man produserer avkom, så kan prøvingen ta tid osv. Så for MEG ville det være for sent. Nå er eldstebarnet 20 år, og flyttet hjemmefra. Vi har hatt mange år med gode minner, latter, kjærlighet og moro sammen. Anonymkode: ab615...c95 3 1
Diry72 Skrevet 7. juli 2023 #138 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må bare gjenta igjen; jeg er slank og normalvektig. Trener som bare det. Folk er gode til å tolke ting som de vil her inne. Anonymkode: df7af...c39 Så hva er problemet ditt? Du får deg ikke dame fordi? Så ansvaret for at du ikke får deg dame skal legges på samfunnet og samfunnsutviklingen? Du prater om at det blir flere og flere frustrerte menn pga internett , men takke være internett så kan du date og bli kjent med folk over hele verden. Du tror det var mindre frustrerte og deprimerte folk før i tiden? Forøvrig, hvorfor begynner du hovedinnlegget ditt med 40, fet og ferdig? Du må slutte å synes synd på deg selv. 5 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #139 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, hvis man skal ha flere enn ett barn, og ikke få barn med en gang man blir kjærester med en mann, så er det for sent. Man bør jo være sammen i rundt 2-3 år før man produserer avkom, så kan prøvingen ta tid osv. Så for MEG ville det være for sent. Nå er eldstebarnet 20 år, og flyttet hjemmefra. Vi har hatt mange år med gode minner, latter, kjærlighet og moro sammen. Anonymkode: ab615...c95 Forstår du har en måte du vil leve livet ditt på, det er fullstendig forståelig 😊 Men ikke alle er sammen så lenge, mamma ble gravid med uhell etter bare 2 måneder med ex stefaren min. Vi har nå en brakanes snill mann, lillebroren min, i familien 💗 Anonymkode: 8be6c...94f 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #140 Skrevet 7. juli 2023 Diry72 skrev (1 minutt siden): Så hva er problemet ditt? Du får deg ikke dame fordi? Så ansvaret for at du ikke får deg dame skal legges på samfunnet og samfunnsutviklingen? Du prater om at det blir flere og flere frustrerte menn pga internett , men takke være internett så kan du date og bli kjent med folk over hele verden. Du tror det var mindre frustrerte og deprimerte folk før i tiden? Forøvrig, hvorfor begynner du hovedinnlegget ditt med 40, fet og ferdig? Du må slutte å synes synd på deg selv. Enig! Om du ikke en gang er fet ts, er det jo også litt dumt å nevne fet så du sprer dårligere selvtilitt over på dem som er. Fet folk, tynne folk, muskuløse folk, alle slags folk kan få kjærester og barn. Anonymkode: 8be6c...94f 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå