Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle har litt sosial angst sies det. Det er faktisk ganske mange som sliter med sosial angst. mye starter i skoletiden, og det er nok med å lage en snapgruppe som heter «vi som hater «trine»» 

Vi som medmennesker har et enormt ansvar når vi skal ytre alt vi mener om både kroppsfasonger hos andre, baksnakking og det å mene hva som er pent og ikke. Så har du janteloven i tillegg. Det er sørn meg ikke enkelt å vokse opp i dag. 
På min arb plass fikk vi ei ung jente som droppet ut av skolen grunnet sosial angst. Jobbtrening. Hun har jobbet sammen med to fine kollegaer av meg som har hjerte og hode på riktig sted. Nå i vår fikk hun fast ansettelse, noe hun aldri hadde trodd hun skulle greie for 2 år siden. Hun er fortsatt stille, men du verden så hun har blomstret og kommet seg. Hun var åpen om angsten da hun startet, og alle har heiet på henne, inkludert og sett på henne som en likestilt ansatt der hennes meninger er like viktig som våre. 
Hun er ei nydelig jente. 
 Jeg er 40 + og jeg bryr meg ikke om andre folk.. når det kommer til hva de kler seg i, hvilke valg de tar, om de er sunn/ usunn osv. Det er så mange grunner til at folk er som de er, og jeg vil ikke være en grunn til at noen går hjem å gråter fordi de ikke føler seg god nok. 
Utad framstår jeg som både ressurssterk, snill, glad og inkluderende. Men når jeg kommer for meg selv har jeg også tunge tanker med bekymringer og angst/ uro. 
Hvis du sier 5 positive ting til andre hver dag, vis at du setter pris på de, gjør andre komfortabel rundt deg, så får du en mye mer meningsfull dag. 
Heier på alle de tøffe jentene og guttene der ute som sliter med sosial angst, dere er så mye verdt enn dere tror. Dere har kvaliteter mange andre ikke har, og er fantastiske mennesker! Aldri gi opp ❤️

Anonymkode: 38f39...5f9

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...