AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 …sjekker kjøleskap og skap etter noe godt å spise, som ikke er veldig usunt - men som er lett å ta uten for mye «tilberedning». Hva spiser du da? Jeg merker at både jeg og barna gjør dette, men det er liksom «aldri» noe som er fristende. Brødskiver, ostesmørbrød, nøtter, yoghurt eller frukt er liksom ikke helt..fristende? Samtidig er vi matlei hele gjengen, og vi får noen ganger lyst på noe utenom de «vanlige» faste måltidene. Så, hva spiser dere når dere er fysne på noe godt? Som er lettvint, smaker godt? 😀 Anonymkode: 24801...de2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 Kesam med bær! Ellers så tar jeg meg en håndfull mandler eller en skål potetgull 🤷 Anonymkode: 4c45a...6f6 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 cottage cheese med topping f.eks soltørkede tomater, sukkerfritt syltetøy, avokado varmrøkt laks eggerøre med tomater ved siden av tiner frosne grønnsaker og tilsetter krydder + stekt egg med bløt plomme sukkerfri fløteis Anonymkode: ff746...1bb
Gjest Adobyen Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 Nå ble jeg fysen på å prøve noe godt jeg fant tips om i dag. Sprøstekt blomkål i airfryeren. Ser veldig godt ut, men jeg må vente til jeg får handlet inn. Det kan sikkert lages i stekeovnen også. https://meny.no/oppskrifter/airfryer/marinert-blomkal/
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 hjemmelaget knekkebrød med tomat er min "go to" om jeg ikke har cottage cheese og frukt tilgjengelig Anonymkode: 74b5c...73b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #7 Skrevet 6. juli 2023 Spekemat med potetsalat og flatbrød, rislapper (bruker da fjordlandgrøt og har i egg, melk, litt sukker, litt mel og steker i panna - finner sikkert noen oppskrifter om du søker på risgrøt lapper?), smoothiebowl, lomper/wraps med smøreost,/ruccula/røkt laks, pastasalat, sukkerfri gele med bær og sukkerfri vaniljesaus Kanskje ikke så sunne forslag, men smaker godt 🤗 Anonymkode: 5f536...932
ElectricScum Skrevet 6. juli 2023 #8 Skrevet 6. juli 2023 I en periode momset jeg mye på oliven, sånne sprø brødstenger og aioli.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #9 Skrevet 7. juli 2023 Har alltid bananbiter i fryseren og hjemmelaget peanøttsmør i skapet så man raskt kan lage seg en skål med nicecream. Pitabrød ristet eller stekt i airfryer som dyppes i hummus Hjemmelaget korn knekkebrød med avocado,tomat,spirer og et dryss flaksalt og sitronpepper eller linsepostei med syltet rødløk Og ser du nevenr at frukt ikke frister,men har du ikke prøvd frosne druer er dette ditt signal for å prøve 😍 Anonymkode: 5628b...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #10 Skrevet 7. juli 2023 On 7/6/2023 at 12:19 AM, AnonymBruker said: Brødskiver, ostesmørbrød, nøtter, yoghurt eller frukt er liksom ikke helt..fristende? Oi. Dette er noe av deg som frister mest. Anonymkode: 3039f...0df
Gjest Refreng Skrevet 7. juli 2023 #11 Skrevet 7. juli 2023 I slike øyeblikk tenker jeg at jeg kjeder meg, og jeg finner på noe å gjøre. Det har verdi å kunne føle på sult iblant, det hjelper også holde overflødig magefett unna (som man gjerne legger på seg først og lettest). I ny og ne kan jeg ha et par epler, bær eller annen frukt liggende. Men generelt har jeg funnet ut at jeg føler meg bedre og kvikkere om jeg dropper å småspise når jeg ikke egentlig er sulten. En kopp te funker også bra
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #12 Skrevet 7. juli 2023 Sigdal knekkebrød, godt smør og mye god ost. Anonymkode: 0ae4e...5dd
Hedda-78 Skrevet 8. juli 2023 #13 Skrevet 8. juli 2023 Prøv denne: del en banan i biter i en skål. Dryss over brunt sukker (ca 1 ts). Varm i mikroen i ca 1 minutt (til sukkeret har smeltet og bananen varm). Ha over ca 3 ss yoghurt naturell. Nam-nam 1
Avocado83 Skrevet 8. juli 2023 #14 Skrevet 8. juli 2023 (endret) . Endret 8. juli 2023 av Avocado83 Feil tråd
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #16 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 6.7.2023 den 0.19): …sjekker kjøleskap og skap etter noe godt å spise, som ikke er veldig usunt - men som er lett å ta uten for mye «tilberedning». Hva spiser du da? Jeg merker at både jeg og barna gjør dette, men det er liksom «aldri» noe som er fristende. Brødskiver, ostesmørbrød, nøtter, yoghurt eller frukt er liksom ikke helt..fristende? Samtidig er vi matlei hele gjengen, og vi får noen ganger lyst på noe utenom de «vanlige» faste måltidene. Så, hva spiser dere når dere er fysne på noe godt? Som er lettvint, smaker godt? 😀 Anonymkode: 24801...de2 Yoghurt med frosne blåbær og valnøtter. Eplebåter med en klatt peanøttsmør på fatet som jeg dypper dem i. Banan med peanøttsmør og kanskje litt sjokoladepålegg. Gulrotstenger og litt dip (om jeg har ferdig diprester stående). Slenger en lompe eller tortilla med chili tubeost og litt strimla salami og brettet i to (eller med en lompe på toppen) på en tørr stekepanne og steker til utsiden er litt crispy. Anonymkode: 2ab5a...70c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #18 Skrevet 8. juli 2023 Jeg har alltid lyst på noe godt på kvelden, hver eneste kveld. Jeg har løst det med å kjøpe og kutte opp frukt og bær hver eneste dag. Appelsin, eple, banan, jordbær, bringebær, blåbær, rips, pære. Vi har bær i frysen nok til hele året. Spiser det enten slik det er eller så lager vi smoothie. Ellers har jeg alltid liggende ifa. Det er godteri uten for mye kalorier. Anonymkode: 297c5...322
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå