Gå til innhold

Hvordan ha rollespill når man syns det er kleint?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen ønsker å prøve ut rollespill. Vi har ikke snakket om hva enda, men jeg tror han bare ønsker litt forandring og lek. 

Jeg syns rollespill er suuuuuperkleint og jeg syns det er vanskelig å leve meg inn i en rolle uten at jeg blir merkbar klein og får prestasjonsangst. 

Finnes det noen rollespill "light" som er lett å utføre? Jeg syns det er kleint å prate mye under sex og forspill da det går litt i lås for mer. Jeg tenker mer på "shit, hva skal jeg si". 

Tips?

Anonymkode: 08a31...b71

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Elooon
Skrevet (endret)

Må dere si så mye under rollespill/sexen da? Jeg klarer ikke prate så mye under sex. Da vil jeg bare stønne. 

Bare å tenke at det er ikke noe kleint med rollespill, da blir det ikke kleint. Hvorfor skulle det være det?

Endret av Elooon
Skrivefeil!
AnonymBruker
Skrevet

Bare vær løs å rapp i kjeften, sånn uten hemninger.  Bad bitch låten :)

Anonymkode: 1ca75...c3b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Elooon skrev (4 minutter siden):

Må dere si så mye under rollespill/sexen da? Jeg klarer ikke prate så mye under sex. Da vil jeg bare stønne. 

Bare å tenke at det er ikke noe kleint med rollespill, da blir det ikke kleint. Hvorfor skulle det være det?

Det er jo superkleint, skjønner ikke hvordan folk kan mene noe annet 😭

Anonymkode: 33bbc...93c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med rollespill som er litt mer fysisk? Kanin og ulv, han kan jage deg eller motsatt 😅 Har ikke prøvd det selv, men har hørt andre har

Anonymkode: b9305...f39

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best å bare være meg selv under sex. Partneren liker litt rollespill. Jeg får heller ikke til å snakke så mye under sex, for jeg vet ikke hva jeg skal si. Men jeg synes det er gøy å bruke kostymer, og da får partneren følelsen av at vi har et rollespill og at han har sex med en politikvinne, sekretær, hushjelp osv, uten at jeg nødvendigvis behøver å si så mye. 

Anonymkode: d3983...c65

• Nyttig 1
Skrevet

Tja, kanskje dere kan prøve utenfor senga først? F.eks. leke at dere møtes på kafé? Og så kan dere velge noen roller. Jeg liker å tenke at det er ganske tilfeldig at jeg er akkurat meg, med mitt yrke, min livssituasjon, min hverdag. Tenk hvis noe i mitt liv hadde endret seg slik at jeg hadde havnet et helt annet sted. Hvordan ville det vært? Og så leker jeg at jeg har den rollen. Da synes jeg det blir enklere. (Litt inspirasjon.)

Men, altså, rollespill blir akkurat så kleint som vi gjør det til. ;-)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Elooon skrev (1 time siden):

Vil bare stønne.

Anonymkode: d4809...ad0

Gjest Elooon
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vil bare stønne.

Anonymkode: d4809...ad0

Jepp. Nesten umulig å prate under sex når jeg har det så godt. Prating før sexen og etter er ikke flaut eller kleint i det hele tatt. 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er jo superkleint, skjønner ikke hvordan folk kan mene noe annet 😭

Anonymkode: 33bbc...93c

Langt i fra :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bære tause Birgitte da

Anonymkode: 1d2b6...e31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2023 den 22.51):

Finnes det noen rollespill "light" som er lett å utføre?

Ta med noen terninger og si at du vil være sorcerer 😉

Anonymkode: e8225...ca9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2023 den 22.51):

Jeg syns rollespill er suuuuuperkleint og jeg syns det er vanskelig å leve meg inn i en rolle uten at jeg blir merkbar klein og får prestasjonsangst. 

Anonymkode: 08a31...b71

Enig. Blir mer komisk en sexy for å si det sånn 😂

Anonymkode: 5c949...584

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...