AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 Hei er jente på 30 sammen med en fyr på 42. Føler jeg har gått glipp av mye og synes jeg burde ta igjen alt dette, men problemet er at for at jeg skal hoppe inn i flinger og eventuelt bli sammen med en annen kanskje på min egen alder er jeg nødt å slå opp med han jeg er sammen med idag. Det er ikke noe jeg har så veldig lyst til og dessuten kan det hende jeg etter alt den moroa ender opp uten like stabilt forhold slik som jeg har det idag? deres tanker??? Anonymkode: 0abb4...029
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 Hvis du kjenner på at du kunne tenke deg å finne en jevnaldrende kjæreste og flørte med andre så følg det. Da elsler du ikke kjæresten du er med nå men er bare sammen pga stabiliteten og er glad i han av gammel vane. Det er ikke nok grunnlag for å holde sammen. Anonymkode: 665ee...21a 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei er jente på 30 sammen med en fyr på 42. Føler jeg har gått glipp av mye og synes jeg burde ta igjen alt dette, men problemet er at for at jeg skal hoppe inn i flinger og eventuelt bli sammen med en annen kanskje på min egen alder er jeg nødt å slå opp med han jeg er sammen med idag. Det er ikke noe jeg har så veldig lyst til og dessuten kan det hende jeg etter alt den moroa ender opp uten like stabilt forhold slik som jeg har det idag? deres tanker??? Anonymkode: 0abb4...029 Skjønner faktisk ikke hvordan du engang kan vurdere å slå opp bare for en liten flørt som KANSKJE kan bli til noe mer. Ville heller hatt en på 42 enn 30. Anonymkode: a4f7e...ad2 1
bundaberg Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 Ja. En partner og forholdet du har bør løfte deg opp. Det bør få deg til å føle deg bra, glad, selvsikker og verdig.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #5 Skrevet 5. juli 2023 Nja, men det er noe sperringer her - Ta igjen tiden du har tapt blir vanskelig når du er i 30 årene, hva enn du gjør vil det ikke bli det samme som i begynnelsen av 29 årene - du har allerede mistet de årene og de kommer ikke tilbake, risken er at du mistet tiden og mannen du har vært sammen med lenge det er jo selvfølgelig opp til deg, men min mening er at det er risk i å ende opp alene etter noen par ligg og moro, som sagt du er i 30 årene og du kan ikke holde på lenge, makten 1-2 år. spørsmålet er da: er det verdt det? Anonymkode: 192bc...fd5 1
Diezel Skrevet 5. juli 2023 #6 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du kjenner på at du kunne tenke deg å finne en jevnaldrende kjæreste og flørte med andre så følg det. Da elsler du ikke kjæresten du er med nå men er bare sammen pga stabiliteten og er glad i han av gammel vane. Det er ikke nok grunnlag for å holde sammen. Anonymkode: 665ee...21a Er vel vanlig å kjenne på slike følelser selv om man elsker kjæresten sin… du kan lage deg en liste; hver dag tenker du på hvor mye (f.eks mellom 1-100) du vil bli og hvor mye du vil gå. Du trenger ikke å ta avgjørelsen men kan se over npe tid hva du føler. Hjalp meg
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #7 Skrevet 5. juli 2023 ta det fra meg... for guds skyld ikke slå opp med kjæresten din Anonymkode: 7d266...611
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #8 Skrevet 5. juli 2023 Er det bare mannssjåvinister her? Skal hu ende opp ulykkelig med en eldre mann som utnytter henne?. Slå opp og bli sammen med noen på din egen alder. Det er en grunn til at du har slike tanker. Det er fordi den gamle mannen aldri vil gjøre deg lykkelig. Sammen i 11 år aldri jeg som 20 åring ville blitt sammen med en på 32. hva tenkte du på? Anonymkode: aaf85...6d7 3
Enmanelskeråhate Skrevet 5. juli 2023 #9 Skrevet 5. juli 2023 Hvis du føler det så kjør på, min erfaring er at det meste er kortvarig og oppskrytt men vi er jo forskjellige
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #10 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er det bare mannssjåvinister her? Skal hu ende opp ulykkelig med en eldre mann som utnytter henne?. Slå opp og bli sammen med noen på din egen alder. Det er en grunn til at du har slike tanker. Det er fordi den gamle mannen aldri vil gjøre deg lykkelig. Sammen i 11 år aldri jeg som 20 åring ville blitt sammen med en på 32. hva tenkte du på? Anonymkode: aaf85...6d7 Jeg er helt enig. Dette forholdet er tydeligvis ikke det rette for henne! Er en del mannssjåvinistiske menn her som liker å reklamere for hvor "bra" det er at yngre damer dater eldre menn. Det er da virkelig ikke for sent å ta igjen 20 årene når man er 30, veldig mange gjør det og 30 er fortsatt en ung alder! Venter man derimot 5-6 år til i forholdet man egentlig vil gå fra så betyr det at man har tapt 5-6 gode år som singel eller med en mer egnet mann, så ts burde gå og begynne å blomstre og leve livet Anonymkode: 665ee...21a 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #11 Skrevet 5. juli 2023 Ts var bare 19 år, tenåring! når en 31 år gammel voksen mann! groomet henne inn i dette forholdet 🤮 Dump han ts. Det er ikke en sånn type mann du vil være sammen med og det er det du begynner å forstå nå som du nærmer deg dem alderen han var når dere ble sammen. Du ville sett det som helt psyko om du skulle gått etter 18 år gamle gutter nå ikke sant? Følg magefølelsen din, du får et bedre liv og bedre med deg selv uten denne mannen! Finnes nok av jevnaldrende menn med deg som er klar for å slå seg til ro om du savner noe stabilt og trygt Du står fri til å velge hva du vil ha ut av livet ditt og av en partner når du er singel Anonymkode: 665ee...21a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #12 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ts var bare 19 år, tenåring! når en 31 år gammel voksen mann! groomet henne inn i dette forholdet 🤮 Anonymkode: 665ee...21a Ts var voksen + 1 år. Grooming er et ord man bruker om de som er tiltrukket av barn. Anonymkode: f423d...02b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #13 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts var voksen + 1 år. Grooming er et ord man bruker om de som er tiltrukket av barn. Anonymkode: f423d...02b Nei grooming er en betegnelse som brukes når det er en gradvis manipuleringsprosess for å normalisere maktmisbruk. Det beskriver alt fra når voksne groomer yngre til når voksne groomer voksne. En 19 åring er forøvrig ikke voksen. Anonymkode: 665ee...21a 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #14 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): En 19 åring er forøvrig ikke voksen. Anonymkode: 665ee...21a Myndighetsalder i Norge er 18 år. Anonymkode: f423d...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå