AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 Hei folkens, noen som har tips til et fuktserum til hud som er svært tørr etter epiduo-krem? Jeg er acneprone men har fått huden greit under kontroll ved å bruke epiduo en gang i uka. Jeg blir sjukt tørr da, og ville hatt meg et serum som gir mye fukt. Vil ikke ha parfyme, essensielle oljer, eller annet unødvendig i, og den må ikke gi acne. Serum eller toner. Jeg tåler ikke niacinamide. Kanskje litt for mange kriterier, men tar imot alle tips ❤️🫶🏻 Anonymkode: 537c6...f3d
Blingblingtahei Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 https://www.exuviance.no/catalog/product/view/id/77/s/vespera-bionic-serum/?gclid=CjwKCAjwqZSlBhBwEiwAfoZUIMoI980LyqLN0brnFUdrVqov4EdnS2vl20HtogsbZ3ZcSoz3NW7VNRoCYpYQAvD_BwE Jeg er veldig glad i det fra Exuviance, den heter nå radiance serum, men ikke prøvd det etter det bytta navn.. Et rimeligere fukt serum er rett og slett collagen serum fra Pure & Care kjøpt på normal. Det fra Exuviance gjør nok litt mer for huden, og gir hakket mer fukt i mine øyne, men er et godt serum det fra normal også ☺️ Ingen av de gir meg urenheter, og jeg har bestandig hatt lett for å få kviser om jeg bruker feil produkter 1
Roci Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 Jeg tror COSRX Hydrium Triple Hyaluronic Moisture Ampoule kan fungere for deg. Det inneholder i tillegg til HA også glyserin og panthenol, som gir godt med fukt. Det inneholder også litt laktobionsyre og gluconolactone som er svært skånsomme eksfolierende syrer (PHA) som også tilfører fukt. Ingen parfyme eller "unødvendige" ingredienser i dette: Aqua/Water, Glycerin, Butylene Glycol, Dipropylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Methyl Gluceth-10, Sodium Hyaluronate, Carbomer, Tromethamine, Panthenol, Ethylhexylglycerin, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Lactobionic Acid, Gluconolactone. Et annet serum som også kan fungere, er La Roche Posay Toleriane Ultra Dermallergo Serum. Du kan også vurdere Plantheque The Drink Up Serum, gjerne kombinert med The Vital Wakeup Toner fra samme merke. Jeg bruker selv toneren, og den har virkelig gjort en forskjell for huden min. (Jeg har kombinert hud som lett blir dehydrert). Den toneren er forøvrig utrolig drøy, jeg fikk en 50 ml flaske som en del av et prøvesett og den har holdt i snart 3 mnd nå 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 2 hours ago, Blingblingtahei said: https://www.exuviance.no/catalog/product/view/id/77/s/vespera-bionic-serum/?gclid=CjwKCAjwqZSlBhBwEiwAfoZUIMoI980LyqLN0brnFUdrVqov4EdnS2vl20HtogsbZ3ZcSoz3NW7VNRoCYpYQAvD_BwE Jeg er veldig glad i det fra Exuviance, den heter nå radiance serum, men ikke prøvd det etter det bytta navn.. Et rimeligere fukt serum er rett og slett collagen serum fra Pure & Care kjøpt på normal. Det fra Exuviance gjør nok litt mer for huden, og gir hakket mer fukt i mine øyne, men er et godt serum det fra normal også ☺️ Ingen av de gir meg urenheter, og jeg har bestandig hatt lett for å få kviser om jeg bruker feil produkter Tusen tusen takk for tips! Dette skal jeg sjekke opp i. 🙏🏻🫶🏻 Anonymkode: 537c6...f3d
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 35 minutter siden, Roci said: Jeg tror COSRX Hydrium Triple Hyaluronic Moisture Ampoule kan fungere for deg. Det inneholder i tillegg til HA også glyserin og panthenol, som gir godt med fukt. Det inneholder også litt laktobionsyre og gluconolactone som er svært skånsomme eksfolierende syrer (PHA) som også tilfører fukt. Ingen parfyme eller "unødvendige" ingredienser i dette: Aqua/Water, Glycerin, Butylene Glycol, Dipropylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Methyl Gluceth-10, Sodium Hyaluronate, Carbomer, Tromethamine, Panthenol, Ethylhexylglycerin, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Lactobionic Acid, Gluconolactone. Et annet serum som også kan fungere, er La Roche Posay Toleriane Ultra Dermallergo Serum. Du kan også vurdere Plantheque The Drink Up Serum, gjerne kombinert med The Vital Wakeup Toner fra samme merke. Jeg bruker selv toneren, og den har virkelig gjort en forskjell for huden min. (Jeg har kombinert hud som lett blir dehydrert). Den toneren er forøvrig utrolig drøy, jeg fikk en 50 ml flaske som en del av et prøvesett og den har holdt i snart 3 mnd nå Tusen takk for gode tips, er i gang og leser om disse nå. Interessant Dere er så gode på dette forumet, tusen takk til begge. ❤️ Anonymkode: 537c6...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #6 Skrevet 6. juli 2023 Blingblingtahei skrev (11 timer siden): https://www.exuviance.no/catalog/product/view/id/77/s/vespera-bionic-serum/?gclid=CjwKCAjwqZSlBhBwEiwAfoZUIMoI980LyqLN0brnFUdrVqov4EdnS2vl20HtogsbZ3ZcSoz3NW7VNRoCYpYQAvD_BwE Jeg er veldig glad i det fra Exuviance, den heter nå radiance serum, men ikke prøvd det etter det bytta navn.. Et rimeligere fukt serum er rett og slett collagen serum fra Pure & Care kjøpt på normal. Det fra Exuviance gjør nok litt mer for huden, og gir hakket mer fukt i mine øyne, men er et godt serum det fra normal også ☺️ Ingen av de gir meg urenheter, og jeg har bestandig hatt lett for å få kviser om jeg bruker feil produkter Oi den hadde mange gode ingredienser! Lukter den veldig parfymert? Jeg også får lett urenheter ved bruk av feil produkter og ser at denne inneholder flere parfymer som kan irritere, men de er langt ned på ingredienslisten så det er kanskje ikke så sterkt? Anonymkode: aaaba...671
Blingblingtahei Skrevet 6. juli 2023 #7 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Oi den hadde mange gode ingredienser! Lukter den veldig parfymert? Jeg også får lett urenheter ved bruk av feil produkter og ser at denne inneholder flere parfymer som kan irritere, men de er langt ned på ingredienslisten så det er kanskje ikke så sterkt? Anonymkode: aaaba...671 Jeg har kjøpt den på nytt nå (venter på den i posten), men så vidt jeg husker har den en veldig svak duft, ikke sterkt parfymert.. og gjorde veldig godt for min hud hvertfall, så håper den er like god som jeg husker 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå