AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 Jeg har hatt verking i begge overarmene og litt i skuldrene i flere uker nå. Vært hos fysioterapeut og fått øvelser. Det starta med at jeg fikk vondt hvis jeg løftet armene ut til siden. Men nå føler jeg en slags verk nesten hele dagen, eller hver gang jeg må bruke armene. Er veldig anspent som person, og har mye muskelspenninger pga det. Prøver å minne meg selv på å senke skuldre, slappe av i musklene osv. Men man bruker jo armene nesten hele tiden, og jeg kjenner at det tærer på, det blir bare verre. Hva kan jeg gjøre nå? Har både vært hos lege og fysio. Anonymkode: d1738...b1c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 Har du prøvd avspenningsøvelser? Utifra hva du skriver så høres det ut som muskelspenninger og det er noe skikkelig dritt! Selv om man føler selv at man slapper av så spenner musklene seg ubevisst hvis man er stressa, av den minste ting. Det er lettere sagt enn gjort men, det eneste som hjelper er å slappe av. Anonymkode: 88791...a93 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du prøvd avspenningsøvelser? Utifra hva du skriver så høres det ut som muskelspenninger og det er noe skikkelig dritt! Selv om man føler selv at man slapper av så spenner musklene seg ubevisst hvis man er stressa, av den minste ting. Det er lettere sagt enn gjort men, det eneste som hjelper er å slappe av. Anonymkode: 88791...a93 Ja jeg prøver det, men så må jeg gjøre noe med hendene eller armene omtrent hele tiden. Man bruker de jo gjennom hele dagen. Er så lei av å ha vondt, det er ikke det eneste stedet. Har fått så masse øvelser fra fysio, og det virker ikke som noe hjelper. Vil kunne trene vanlig, og ikke bare ha disse rehabøvelsene, men det tror jeg ikke kroppen min tåler nå med alle vondtene. Vond sirkel, blir så deprimert av dette. Anonymkode: d1738...b1c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja jeg prøver det, men så må jeg gjøre noe med hendene eller armene omtrent hele tiden. Man bruker de jo gjennom hele dagen. Er så lei av å ha vondt, det er ikke det eneste stedet. Har fått så masse øvelser fra fysio, og det virker ikke som noe hjelper. Vil kunne trene vanlig, og ikke bare ha disse rehabøvelsene, men det tror jeg ikke kroppen min tåler nå med alle vondtene. Vond sirkel, blir så deprimert av dette. Anonymkode: d1738...b1c Har du vondter flere steder? I muskler og ledd? Flytter de på seg rundt omkring og varier i intensitet? Isåfall kanskje fibromyalgi?? Anonymkode: 88791...a93 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 Ta kontakt igjen med legen og få en vurdering av smertene i hele kroppen. Anonymkode: fcc10...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå