AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #21 Skrevet 6. juli 2023 Sølvi Normalbakken skrev (11 timer siden): Så heldig du er. Drømmer meg helt bort jeg. 🥰🥰 Jeg drømmer meg også bort, men innser plutselig at dette er realiteten og jeg faktisk må klare å ta hele han inn 😅 bare vet ikke hvordan! Anonymkode: ceb95...d3c 1
AnonymBruker 42 Skrevet 6. juli 2023 #22 Skrevet 6. juli 2023 (endret) Andro skrev (11 timer siden): Husk at det er plass til et barnehode... Alle kvinners drøm.... "Ah, penetreringen er akkurat like god som en fødsel, på eiii mÅda"... 😅 Endret 6. juli 2023 av AnonymBruker 42 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #23 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 5.7.2023 den 21.20): Hvis han er tykkere enn overarmen din og du sliter med vanlig dildo så er det ikke noe vits å prøve dette. Med mindre det er sånn at du egentlig ikke har varmet opp nok når du prøver med dildo. Anonymkode: 130a5...bd0 Ikke svaret jeg ønsket, men fryktet 😭 Anonymkode: ceb95...d3c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #24 Skrevet 6. juli 2023 Jeg vil ikke kalle meg trang akkurat, men var sammen med noen som var rundt 18-20cm og det "ødela" meg nedentil, så det hadde nok ikke gått for min del. Kroppen min produserte mer væske for å kompensere for størrelsen, men jeg var alltid sår og det var 98% vondt hele tiden. Det var tennende ja, men det var utrolig mye styr med underlivet mitt i den perioden. Jeg er ikke en som sier nei til sex som regel, og der måtte jeg faktisk si nei flere ganger for det var såpass viktig å være godt oppvarmet. Det at noen nevner at vi takler en baby gjennom der ved fødsel kan jo ikke sammenlignes føler jeg, det er vanlig å revne for en baby gjennom der, ikke faen om jeg revner for en penis! Og ja, jeg har revnet for en penis flere ganger og det er VONDT lenge. Skjønner ikke denne hypen med store peniser som enkelte har.. Tenker vi gjør mye for kjærligheten, du finner jo ut av om dette er noe du kan leve med eller ei. Anonymkode: 02a17...077 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #25 Skrevet 7. juli 2023 Høres ikke spesielt gunstig ut vil jeg si med en så stor penis. Man kan kompensere meg lengre forspill til en viss grad, men jeg ser for meg en del ømhet? At en kvinne kan føde et barn er helt urelevant i denne saken, siden kroppen er i en helt annen moduls under en fødsel. Mannen må sannsynligvis hele tiden være obs på dybde, fart osv. Anonymkode: 8c4a3...75a 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #26 Skrevet 8. juli 2023 En så stor penis går nok ikke for de fleste. Men mannen kan jo lære seg å kompensere med å bli flink med fingrer og tunge. Anonymkode: 50b0f...668
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #27 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 7.7.2023 den 0.47): Hehe, nei jeg har helt normale overarmer (tykkere enn en ølboks til sammenligning) 😉 Anonymkode: ceb95...d3c Altså 21 cm. Skal vel ikke mye til. Til ettertanke så er en 1/2 liter ølboks "bare" 17 cm. Det er nok mer vanlig med lengde på 21cm og omkrets på 17 cm, en målene på en ølboks. Mja, som ungdommen seia. Mja. Anonymkode: 54e16...17f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #28 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 5.7.2023 den 21.21): Haha stopp å spre falsk info. Man blir ikke permanent videre av å ha sex med stor penis Anonymkode: 130a5...bd0 Hvordan forklarer du at de som bruker store dildoer får store hule sprikende vaginaer når de sprer bena da? Sier du at alle damer er like trange som når de var jomfruer? Det er jo bare tull. Jo mere du stretcher vaginaen jo videre blir den. Anonymkode: 0a5a2...d21 1
stgirl Skrevet 15. juli 2023 #29 Skrevet 15. juli 2023 (endret) Sammenligningen med en barnefødsel, som noen kommer med, er totalt irrelevant, da det først og fremst er hormoner både under graviditeten og ikke minst under fødselen som muliggjør å få barnehodet gjennom skjeden, denne åpner seg derfor mye mer enn normalt under en fødsel. Sex med en ekstremt velutrustet mann fordrer, etter min personlige erfaring, en meget høy grad av kåthet og hengivenhet, gjerne også bruk av glidekrem. Vil videre anbefale og alltid få en god orgasme forut for selve penetreringen, det har fungert meget bra for meg helt siden jeg ble kjæreste med min ektefelle gjennom flere år, og han har rett og slett en abnormt svær penis som både er meget tykk og lang, et forhold som for meg er imponerende og skremmende på samme tid. Den kåtheten jeg opparbeider når det ligger an til sex med min kjære, har sikkert også bakgrunn i at jeg er svært hengiven ifht de fysiske og mentale kontrastene i forholdet vårt, jeg er svært feminin og damete, han er en voldsom maskulin, stor og sterk framtoning, dominerende på det seksuelle plan mot min underkastelse, og sort i huden mot min lyse hud. Alt dette skaper i allefall for meg en voldsom kåthet når anledningen gjør at vi kan utfolde oss seksuelt. Nå må det understrekes at det er en salig blanding av nytelse, orgasmer og smerter når jeg blir tatt, men for meg er også tilstedeværelsen av smerte en del av den miksen som totalt gjør meg "still crazy after all this years! Endret 15. juli 2023 av stgirl tilføye 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #30 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 7.7.2023 den 0.52): Jeg drømmer meg også bort, men innser plutselig at dette er realiteten og jeg faktisk må klare å ta hele han inn 😅 bare vet ikke hvordan! Anonymkode: ceb95...d3c Igjen, i denne tråden kan man indirekte se at kvinner tenner på store peniser. Hvorfor påstår da kvinner her hele tiden at menn er mer opphengt av størrelse? Skjønner dere nå derfor hvorfor en del menn er bekymret rundt sin "gjennomsnittlig " størrelse? Anonymkode: cf34f...b5f 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #31 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Igjen, i denne tråden kan man indirekte se at kvinner tenner på store peniser. Hvorfor påstår da kvinner her hele tiden at menn er mer opphengt av størrelse? Skjønner dere nå derfor hvorfor en del menn er bekymret rundt sin "gjennomsnittlig " størrelse? Anonymkode: cf34f...b5f Skjønner du fortsatt ikke at det er FORSKJELLIGE kvinner som mener forskjellige ting? At de ikke er ett individ, men forskjellige individer som mener ulike ting? At noen (få) liker det stort eller enormt, og noen (flere) liker det helt normalt ? Anonymkode: 50b0f...668 1 3
Snok1 Skrevet 16. juli 2023 #32 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 5.7.2023 den 20.45): Du blir videre etter noen ganger. Denne vidheten kan bli en ulempe hvis det ikke varer og du prøver menn med mer normalt understell. Anonymkode: 92515...d81 Dette er bullshit. Skjeden er en fleksibel muskel. Alle tilpasser seg raskt en ny partner. TS vil også tilpasse seg sin partners tykkelse, men lengde KAN kreve en viss forsiktighet og teknikk. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #33 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Igjen, i denne tråden kan man indirekte se at kvinner tenner på store peniser. Hvorfor påstår da kvinner her hele tiden at menn er mer opphengt av størrelse? Skjønner dere nå derfor hvorfor en del menn er bekymret rundt sin "gjennomsnittlig " størrelse? Anonymkode: cf34f...b5f Bra at dette bare er en trolletråd da. I tillegg er det 11 dager siden Ts lagde tråden. Ingen har hørt fra "henne" siden. Pikk tykkere enn en ølboks, det er 22 cm, gjennomsnitter er 11,6 cm. Anonymkode: 58bb2...0c1 2
Bamseklemmer Skrevet 16. juli 2023 #34 Skrevet 16. juli 2023 Ikke alle menn er idoter selv om de har stort lem.. vi tar noen prøvedykk først, for det er lov å bruke hodet😅 Og hva er et stort lem? Noen sier den er tykk, mens andre sier ikke et ord. Uansett er jeg forsiktig når jeg skal penetrere da.. den skal gå glatt inn uten, at fitteleppene blir med inn. Og den skal gå glatt inn uten smerteskrik, så det er lov å bruke hodet😅 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #35 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Igjen, i denne tråden kan man indirekte se at kvinner tenner på store peniser. Hvorfor påstår da kvinner her hele tiden at menn er mer opphengt av størrelse? Skjønner dere nå derfor hvorfor en del menn er bekymret rundt sin "gjennomsnittlig " størrelse? Anonymkode: cf34f...b5f Tipper at mange kvinner har lyst til å prøve en stor penis en gang eller to for å se hvordan det føles. Majoriteten tror jeg vel å merke foretrekker en normal penis så jeg ville ikke vært veldig bekymret over dette. Når det er sagt så ser jeg poenget med at menn bekymrer seg for størrelsen. Blir som at det krever ti positive tilbakemeldinger for å kompensere for en negativ tilbakemelding. Anonymkode: 8c4a3...75a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #36 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 13.11): Hvordan forklarer du at de som bruker store dildoer får store hule sprikende vaginaer når de sprer bena da? Sier du at alle damer er like trange som når de var jomfruer? Det er jo bare tull. Jo mere du stretcher vaginaen jo videre blir den. Anonymkode: 0a5a2...d21 Nei. Nei. Nei. Anonymkode: 50b0f...668
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #37 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 5.7.2023 den 19.30): Håp er ikke ute nei, må huske den skal kan bli så stor at det vil være plass for en baby å komme ut og så krympe igjen med tid. Dårlig sammenligning, når du føder så har du hatt timevis med smertefulle rier for at skjeden skal utvide seg og gjøre seg klar til fødsel. Anonymkode: 1fd35...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #38 Skrevet 17. juli 2023 Var sånn med en fyr jeg datet også. Endte med at jeg fikk rift nedentil og blødde i over en uke. Dette skjedde igjen andre gangen også. Funket bare ikke. Anonymkode: 2bb7f...396
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #39 Skrevet 17. juli 2023 Snok1 skrev (På 16.7.2023 den 7.05): Dette er bullshit. Skjeden er en fleksibel muskel. Alle tilpasser seg raskt en ny partner. TS vil også tilpasse seg sin partners tykkelse, men lengde KAN kreve en viss forsiktighet og teknikk. Ei dame vil aldri tilpasse seg en liten penis verken fysisk eller mentalt hvis hun først har fått prøve store greier over tid. Det tar lang tid å gå tilbake til normalen hvis man har blitt knullet av en stor, og det som er enda værre er den mentale biten der hun kjenner hvor stor forskjell det er fra exen som hadde stor og tykk osv. Anonymkode: 0a5a2...d21 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #40 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 1.11): Igjen, i denne tråden kan man indirekte se at kvinner tenner på store peniser. Hvorfor påstår da kvinner her hele tiden at menn er mer opphengt av størrelse? Skjønner dere nå derfor hvorfor en del menn er bekymret rundt sin "gjennomsnittlig " størrelse? Anonymkode: cf34f...b5f Du tror alle damer liker det samme? Jeg som liker store peniser hører hele tiden at damer ikke bryr seg om størrelse. De fleste damer foretrekker til og med oralsex og fingring føler jeg. 😅 Men selv jeg som liker stor hadde ikke likt SÅ stor som TS snakker om. Og jeg vet at så store peniser finnes. Anonymkode: 0b44f...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå