NordicViking Skrevet 5. juli 2023 #1 Del Skrevet 5. juli 2023 Denne sommeren er det klart for tre uker med Sykkelsommer minutt for minutt på NRK. I tre hele uker skal NRK på tur, og de ønsker å se folk langs veien - med eller uten sykkel. Det hele startet i dag. (NRK) https://tv.nrk.no/serie/sykkelsommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 9. juli 2023 #2 Del Skrevet 9. juli 2023 Jeg ser på og koser meg med det Og det aller fineste er å høre på alle som stortrives rundt på bittesmå tettsteder og bygder. Det gir meg håp og mot. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 20. juli 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juli 2023 Gagaen skrev (På 9.7.2023 den 21.42): Jeg ser på og koser meg med det Og det aller fineste er å høre på alle som stortrives rundt på bittesmå tettsteder og bygder. Det gir meg håp og mot. Jeg synes det er flott å se alle som møter opp langs reiseruta, og ikke minst alle de som deltar på deler av turen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå