Gå til innhold

Brystforstørrelse konsultasjon; vanlig å ha med mannen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Skal på konsultasjon på mandag og lurer på om det er rart om mannen blir med?  Jeg har tenkt på silikon i flere år, men aldri tatt skrittet helt ut. Usikker på hvor store jeg vil ha, hvilken form osv. Regner med legen kommer med de beste anbefalingene, men skulle fjerne diskutert det med noen andre også. Hva som blir best på meg før jeg tar en avgjørelse. 

Anonymkode: eac25...c5e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei. 
Skal på konsultasjon på mandag og lurer på om det er rart om mannen blir med?  Jeg har tenkt på silikon i flere år, men aldri tatt skrittet helt ut. Usikker på hvor store jeg vil ha, hvilken form osv. Regner med legen kommer med de beste anbefalingene, men skulle fjerne diskutert det med noen andre også. Hva som blir best på meg før jeg tar en avgjørelse. 

Anonymkode: eac25...c5e

Ærlig talt, skal du legge deg i narkose og skjæres opp for din egen del eller for han du er sammen med? Hvis det er for mannen din så hadde jeg heller skilt meg, eventuelt forlangt at han skulle operert seg til større penis i gjengjeld.

Anonymkode: dfde8...e67

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

unødvendig at mannen din skal være med deg. om du ikke tør å dra alene på konsultasjon da klarer du ikke å godta konsekvensene som kan komme fra operasjonen heller.

Anonymkode: d634c...51d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ta han med deg. Vil tippe det er vanlig.

Anonymkode: aeccb...63c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt han med 

Anonymkode: 24d22...161

AnonymBruker
Skrevet

Hadde synes det hadde cært flaut å ha med en mann i den settingen. Som om han måtte bestemme str for meg eller godkjenne str.

Anonymkode: e19a7...239

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro alene. Mine pupper, min avgjørelse. Hadde aldri taklet at samboer skulle bestemme hvordan jeg skulle se ut… Det her er en avgjørelse du bør ta alene. 

Anonymkode: 70448...923

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro alene og hadde tenkt gjennom str på forhånd samt at jeg hadde en vurdering samlet med kirurgen. Ikke angret 🙂

Anonymkode: 49d7e...bc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ta han med deg. Vil tippe det er vanlig.

Anonymkode: aeccb...63c

Vanlig er det nok ikke, men jeg hadde ikke min mann sammen med meg. Tenkte ikke tanken engang. Dette var jo noe jeg selv hadde tenkt og følt på i mange år. 

Anonymkode: 34bc1...e73

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle hatt med meg noen ville jeg faktisk heller hatt med meg en venninne jeg stoler 100% på enn mannen min. Ikke fordi jeg ikke stoler på mannen min, men fordi jeg tror en av mine nærmeste venninner vært en bedre diskusjonspartner når det gjelder dette. 

Anonymkode: 83201...165

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en mann som aksepterer dine små pupper.

Anonymkode: 967bf...77b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå må folk skjerpe seg. TS skriver ingen steder at mannen har noe med avgjørelsen å gjøre. Det ER faktisk mulig å være ved sine fulle fem og uavhengig kvinne, og ønske seg større bryster

Anonymkode: 69f14...f60

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Finn deg en mann som aksepterer dine små pupper.

Anonymkode: 967bf...77b

Dette er fasit 👆. Finn et ekte mannfolk som respekterer deg for den du er, så vil du også respektere deg selv.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ingenting i veien med å ta med mannen din. Det er jo tross alt han du skal "pynte" deg for 😊 

Anonymkode: ea38a...d22

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hva mener du mannen din kan bidra med når det kommer til hva som er best for deg egentlig? Han har vel ingen peiling på ulike brystimplantat? Dette er jo kirurgens jobb, stol på vedkommende.

Anonymkode: f7bbe...e47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

aner ikke om det er vanlig, men selv hadde jeg aldri gjort det. 

Anonymkode: 3dd4e...d77

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...