AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 Jeg har det siste året blitt flinkere med hudpleie. Rense, bruke toner, serum, gode fuktighetskremer. Så den er grei. Har også slutta med primer, og å "smøre på" foundation med koster og svamper, men bruker fingrene. Resultatet blir bedre enn før, men utover dagen er det haka som ser verst ut. Det sprekker kun på haka. Hvorfor?? Og hva kan man gjøre for å unngå det? Jeg er en person som generelt ikke bruker noe særlig sminke, liker å se naturlig ut. Samt at jeg har en jobb hvor man (egentlig ikke) skal bruke sminke. Jeg bruker en foundation fra Maybelline. Den sitter jo greit i resten av ansiktet, så tror ikke selve foundation er feil heller. Hva gjør jeg feil?? Anonymkode: c3d92...546
CrazyCatLady2500 Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 Har du prøvd med et annet merke da, for å se om det blir bedre?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden): Har du prøvd med et annet merke da, for å se om det blir bedre? Ja, men denne er den beste jeg har prøvd. De andre er for tykke i konsistensen, og vanskelig å smøre ut. Anonymkode: c3d92...546
CrazyCatLady2500 Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 Dette er en av grunnene til at jeg bruker CC-krem eller BB-krem i stedet. Det smelter liksom mer inn i huden 🤔 Liker Caia Bb-stick og Erborian. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #5 Skrevet 5. juli 2023 Bruker du settingspray? Anonymkode: 6b50a...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå