AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 Jeg er en overtenker. Men lurer på hva som er akseptabelt i datingfasen etter tre dates. Ingen har sagt eksplisitt at man vil noe mer da det er for tidlig, men begge har sagt at man ønsker et forhold. Nå er han på en jobbreise og jeg ser at høyde har blitt lagt til i Tinder-profilen. Avstanden er også oppdatert til der han er på jobbreise. Betyr dette at han er aktiv på Tinder? Og hva bør det isåfall bety for meg? På dette stadiet er det for meg uaktuelt å date andre, jeg er bare interessert i han og for meg vil det aldri være naturlig å date flere hvis jeg liker én. (Har prøvd sånt før) Anonymkode: 75da2...051 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 Han er på Tinder for sex hvertfall ja. Anonymkode: 37f83...1d6 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er på Tinder for sex hvertfall ja. Anonymkode: 37f83...1d6 Hvordan kan du vite det? Til og med jeg tenker jo at det er litt forhastede konklusjoner. - ts Anonymkode: 75da2...051 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 Jeg hadde på et tidspunkt spurt om han dater andre. Om det hadde vært etter 1 eller 5 dater vet jeg ikke. Så får du kjenne på hva som er rett for deg utifra hva han svarer. Men klart om en ønsker å fortsette å treffe deg i hensikt forhold så virker det litt tvilsom synest jeg om han er på dater med andre. Anonymkode: cd0c1...362 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #5 Skrevet 5. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan kan du vite det? Til og med jeg tenker jo at det er litt forhastede konklusjoner. - ts Anonymkode: 75da2...051 Hvis han har oppdatert sin Tinder profil, så er det jo ingen tvil om at han leter etter andre. Beste tilfelle er at han leter etter noen kun for sex. Verste tilfelle er jo at han leter etter noen for noen seriøst; for isåfall betyr det at han ikke er interessert i å utvikle noe mellom dere. Anonymkode: 37f83...1d6 1 1 2
AnonymBruker 42 Skrevet 5. juli 2023 #6 Skrevet 5. juli 2023 Nå vet ikke jeg hvordan Tinder fungerer, men om det er slik at man matches med folk rundt der man er etter å ha oppdatert profil med geografisk posisjon - så er det vel ikke akkurat utenkelig at noen er ute etter "mer/mindre" enn forhold også 😅
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #7 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en overtenker. Men lurer på hva som er akseptabelt i datingfasen etter tre dates. Ingen har sagt eksplisitt at man vil noe mer da det er for tidlig, men begge har sagt at man ønsker et forhold. Nå er han på en jobbreise og jeg ser at høyde har blitt lagt til i Tinder-profilen. Avstanden er også oppdatert til der han er på jobbreise. Betyr dette at han er aktiv på Tinder? Og hva bør det isåfall bety for meg? På dette stadiet er det for meg uaktuelt å date andre, jeg er bare interessert i han og for meg vil det aldri være naturlig å date flere hvis jeg liker én. (Har prøvd sånt før) Anonymkode: 75da2...051 Hvorfor er du ute etter hva andre sin mening er om noe de har null peiling, eller innsikt på. Mitt beste tips er å ikke la anonyme brukere på KG styre datinglivet ditt. Det er en oppskrift på krise. Det finnes ingen universell regel om at du må på 3,67 dates før du kan etablere et forhold, eller er eksklusive. Dere må snakke sammen om dere vil, eller ikke. Kvinn deg opp! Anonymkode: 35b7a...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #8 Skrevet 5. juli 2023 Stå for det du vil ha, er han ikke enig passer dere uansett ikke sammen. Det jeg vil ha er eksklusivitet fra første date. Anonymkode: 111f8...ff8
norw Skrevet 5. juli 2023 #9 Skrevet 5. juli 2023 Å oppdatere profilen er et temmelig stort rødt flagg. 6 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #10 Skrevet 5. juli 2023 Det betyr at han er aktiv på tinder ja. Det at han fortsatt leter etter andre enten for sex eller dating etter tre dates med deg betyr at han ikke ser på deg som noe kjærestepotensial eller drømmedame. Du er grei å date for sex og tidsfordriv til drømmedama dukker opp.. Ikke kast bort mer tid på han der Anonymkode: be5e6...68d 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #11 Skrevet 5. juli 2023 Er du åpen for å date kun han, om han dater andre? Syns det høres sårt ut. Anonymkode: b409f...648 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #12 Skrevet 5. juli 2023 Jeg hadde ikke fortsatt å date han. Han har jo oppdatet profilen fordi han enda er aktiv der. Hadde jeg vært på 3 dates med en fyr, hadde jeg ikke likt at han enda traff andre. Anonymkode: 8b8c1...7e4 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #13 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde ikke fortsatt å date han. Han har jo oppdatet profilen fordi han enda er aktiv der. Hadde jeg vært på 3 dates med en fyr, hadde jeg ikke likt at han enda traff andre. Anonymkode: 8b8c1...7e4 Hva tre dates betyr for menn, og hva tre dates betyr for kvinner er ofte to veldig forskjellige ting, spesielt når de ikke har hatt sex enda, hadde de hatt sex før han dro og han hadde gjort det ville jeg sagt at han har gått over grensen. Det er godt mulig for han å tenke at han ønske at det skal gå bra med TS, men han kan være klar over at dating for menn er et tall spill hvor han må bare fortsette å trykke på automat knappen tils han får jackpot som garanterer at han er i et forhold. Ja det er også selvfølgelig ikke bare mulig en god sjanse for at han er en F-boy som bare sier at han ønsker et forhold men kommer til å tømme og rømme så fort han får sjansen. Det er desverre spille reglene som har blitt satt opp, menn, idag mer enn de var før er klar over at det gjør ikke noe om de så har vært på flere fantastiske dater med en dame. Hun behøver ikke å ha tinder eller dating apper en gang, men bare bruke instagram hvor det er andre menn som han må konkurere med tils begge blir enige om at der er ekslusive. Mens for kvinner er risikoen å skal skille ut de menn som bare aksepterer at situasjonen er slik som den er og følger reglene deretter. Eller som utnytter reglene og bare sier, gjør, oppfører seg som den personen de trenger å være for at hun skal gi dem sex. Anonymkode: 6958d...592
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #14 Skrevet 6. juli 2023 Hvis oppdateringen har skjedd etter 3. daten så hadde jeg nok trukket meg her. Om man fortsatt er aktiv der etter 3 dater så har man ikke blitt interessert i personen. Men om det kan være at han oppdaterte etter kun 1 date så ville jeg rett og slett spurt han om han dater andre og hørt hva han svarer. At avstanden endrer seg tyder på at han er pålogget, men det er fort gjort å glemme å logge seg av også, det har jeg selv gjort flere ganger. Anonymkode: fa4ba...d9e 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #15 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis oppdateringen har skjedd etter 3. daten så hadde jeg nok trukket meg her. Om man fortsatt er aktiv der etter 3 dater så har man ikke blitt interessert i personen. Men om det kan være at han oppdaterte etter kun 1 date så ville jeg rett og slett spurt han om han dater andre og hørt hva han svarer. At avstanden endrer seg tyder på at han er pålogget, men det er fort gjort å glemme å logge seg av også, det har jeg selv gjort flere ganger. Anonymkode: fa4ba...d9e Tror ikke du skjønner hvordan tinder er for menn. Det er fullstendig mulig for han å ta henne seriøst, men fordi han ikke vet hva situasjonen deres er når de ikke har satt en merkelapp på det. Hadde jeg skulle satt en stopper for å snakke med flere kvinner på tinder selv etter tre dater ville jeg ikke ha møt kjæresten min som jeg nå har 5 år sammen med. Fordi jeg datet nemlig en annen dame, men vi hadde 3 og en halv date, hvor den fjerde daten bare skjedde fordi hun ville være høffelig og avslutte på en ordentlig måte ansikt til ansikt isteden for å ghoste meg. Hun innrømte at hun likte meg og kunne se for meg at vi kunne hatt en gøy flørt sammen, men vi var på ulike punkter i livet hvor jeg ville ha noe mer seriøst enn det hun ville. Mens vi datet snakket jeg enda regelmessig med tre andre kvinner på tinder og vært på date med en av dem også, ikke fordi jeg prøvde å få meg et ligg med alle fire. Jeg var bare klar over at sjansen for at det kom til å bli noe seriøst var noe som kom til å kreve at jeg var i kontakt med flere kvinner samtidig for at jeg tilslutt skulle finne meg en som ville ha meg. Så fikk jeg date med en av andre tre, ikke hun jeg hadde vært på date med før. Vi hadde allerede hatt god kontakt men alt bare stemte mellom oss fra første øyeblikk vi så hverandre i virkeligheten. Til tross for at jeg ikke en gang hadde kysset henne en gang og bare vært på en date. Var jeg ikke bare sikker på at det var henne jeg ville ha, det var tydelig uten at vi måtte si det at det var bare et spørsmål om tid før vi tok det til neste steg. Jeg skrev en avsluttende takke melding til de to andre og stengte kontoen min. Uavhengig av meg gjorde hun det samme. Men det var fordi vi matchet så utrolig godt sammen at vi følte ikke noe behov for å holde mulighetene åpne i fall det skulle gå galt. Anonymkode: 6958d...592 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #16 Skrevet 6. juli 2023 Selvfølgelig kan det være at han er en F-boy, det er alltid en risk, og jeg sier ikke at hun må ha sex med han først før hun skal forvente at han slutter å bruke tinder i håp om at han ikke er en F-boy. Men du må ha hatt praten hvor man sier at man ikke ønsker at man skal date noen andre, og at man føler at man er kompatibel og ønsker å utforske det videre mer seriøst. Før du kan forvente at han skal slutte, eller hvis han ikke gjør det, da dumpe han. Anonymkode: 6958d...592
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #17 Skrevet 6. juli 2023 Du kan vite at han ser etter andre fortsatt. Dessverre. Det du ikke kan vite er om han fortsatt ønsker å date deg, og om han senere blir interessert nok til å skalke dørene for andre. Ha is i magen og gi det noen dates til. Anonymkode: a96a8...60d 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #18 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er en overtenker. Men lurer på hva som er akseptabelt i datingfasen etter tre dates. Ingen har sagt eksplisitt at man vil noe mer da det er for tidlig, men begge har sagt at man ønsker et forhold. Nå er han på en jobbreise og jeg ser at høyde har blitt lagt til i Tinder-profilen. Avstanden er også oppdatert til der han er på jobbreise. Betyr dette at han er aktiv på Tinder? Og hva bør det isåfall bety for meg? På dette stadiet er det for meg uaktuelt å date andre, jeg er bare interessert i han og for meg vil det aldri være naturlig å date flere hvis jeg liker én. (Har prøvd sånt før) Anonymkode: 75da2...051 Han leter etter lett sex der han er, selvfølgelig. Hvorfor skulle han ellers aktivere lokasjonen og lagt til høyde? Anonymkode: 5696f...dbb 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #19 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tror ikke du skjønner hvordan tinder er for menn. Det er fullstendig mulig for han å ta henne seriøst, men fordi han ikke vet hva situasjonen deres er når de ikke har satt en merkelapp på det. Hadde jeg skulle satt en stopper for å snakke med flere kvinner på tinder selv etter tre dater ville jeg ikke ha møt kjæresten min som jeg nå har 5 år sammen med. Fordi jeg datet nemlig en annen dame, men vi hadde 3 og en halv date, hvor den fjerde daten bare skjedde fordi hun ville være høffelig og avslutte på en ordentlig måte ansikt til ansikt isteden for å ghoste meg. Hun innrømte at hun likte meg og kunne se for meg at vi kunne hatt en gøy flørt sammen, men vi var på ulike punkter i livet hvor jeg ville ha noe mer seriøst enn det hun ville. Mens vi datet snakket jeg enda regelmessig med tre andre kvinner på tinder og vært på date med en av dem også, ikke fordi jeg prøvde å få meg et ligg med alle fire. Jeg var bare klar over at sjansen for at det kom til å bli noe seriøst var noe som kom til å kreve at jeg var i kontakt med flere kvinner samtidig for at jeg tilslutt skulle finne meg en som ville ha meg. Dette er bare en utrolig dårlig unnskyldning. Vi kvinner er heller aldri sikret at mannen vi datet vil noe seriøst med oss, faktisk tvert i mot har dere menn høyere sjans der mens vi kvinner ofte bare blir brukt og dumpet etter sex. Men det er allikevel en selvfølge for de fleste av oss å kun date en og en, og spesielt når man har tatt det så langt som til tredje date. Det er umulig å være investert i å utvikle en relasjon om man samtidig dater andre , da blir alle relasjonene bare halvveis og man kommer aldri dypt nok inn på hverandre til å se for seg et forhold når man holder andre muligheter åpne. Etter tre dater vet man om den man dater er en man kunne tenke seg å fortsette å date eller ikke, søker man da aktivt etter andre så er man ikke interessert nok i noe seriøst men heller bare tar til takke med den personen i mellomtiden mens man fortsetter å lete Anonymkode: be5e6...68d 2
norw Skrevet 6. juli 2023 #20 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror ikke du skjønner hvordan tinder er for menn. Det er fullstendig mulig for han å ta henne seriøst, men fordi han ikke vet hva situasjonen deres er når de ikke har satt en merkelapp på det. Hadde jeg skulle satt en stopper for å snakke med flere kvinner på tinder selv etter tre dater ville jeg ikke ha møt kjæresten min som jeg nå har 5 år sammen med. Fordi jeg datet nemlig en annen dame, men vi hadde 3 og en halv date, hvor den fjerde daten bare skjedde fordi hun ville være høffelig og avslutte på en ordentlig måte ansikt til ansikt isteden for å ghoste meg. Hun innrømte at hun likte meg og kunne se for meg at vi kunne hatt en gøy flørt sammen, men vi var på ulike punkter i livet hvor jeg ville ha noe mer seriøst enn det hun ville. Mens vi datet snakket jeg enda regelmessig med tre andre kvinner på tinder og vært på date med en av dem også, ikke fordi jeg prøvde å få meg et ligg med alle fire. Jeg var bare klar over at sjansen for at det kom til å bli noe seriøst var noe som kom til å kreve at jeg var i kontakt med flere kvinner samtidig for at jeg tilslutt skulle finne meg en som ville ha meg. Så fikk jeg date med en av andre tre, ikke hun jeg hadde vært på date med før. Vi hadde allerede hatt god kontakt men alt bare stemte mellom oss fra første øyeblikk vi så hverandre i virkeligheten. Til tross for at jeg ikke en gang hadde kysset henne en gang og bare vært på en date. Var jeg ikke bare sikker på at det var henne jeg ville ha, det var tydelig uten at vi måtte si det at det var bare et spørsmål om tid før vi tok det til neste steg. Jeg skrev en avsluttende takke melding til de to andre og stengte kontoen min. Uavhengig av meg gjorde hun det samme. Men det var fordi vi matchet så utrolig godt sammen at vi følte ikke noe behov for å holde mulighetene åpne i fall det skulle gå galt. Anonymkode: 6958d...592 Risikosport deluxe, både mtp å miste den man vil ha og at dette kan bli kjent blant venner og familie. Og hva om du blir sammen med en dame og et par år senere kommer det fram at hun var en av flere? Ikke ok i min bok. Hvis man møtes flere ganger får man sette andre prospekter på vent. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå