AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 Hei! Jeg og mitt barn på snart 7 år skal dra barnas båt Oslo-kiel, så lurer jeg på om noen her inne har tatt den? Og veldig usikker på hva jeg bør beregne av lommepenger, hva tenker dere som har tatt den båten? Anonymkode: 0a43f...76f
Anonymbruker88 Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei! Jeg og mitt barn på snart 7 år skal dra barnas båt Oslo-kiel, så lurer jeg på om noen her inne har tatt den? Og veldig usikker på hva jeg bør beregne av lommepenger, hva tenker dere som har tatt den båten? Anonymkode: 0a43f...76f Beklager glemte og legge til at vi aldri har tatt den båten før, derfor jeg blir litt usikker 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei! Jeg og mitt barn på snart 7 år skal dra barnas båt Oslo-kiel, så lurer jeg på om noen her inne har tatt den? Og veldig usikker på hva jeg bør beregne av lommepenger, hva tenker dere som har tatt den båten? Anonymkode: 0a43f...76f Trenger ikke så mye på båten, buffet, bading , noe spill . Anonymkode: 17c22...fe2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 Kommer an på om du har kjøpt mat samtidig med reisen, og om du tenker å handle mye, om dere skal bade, spille osv. Så det blir litt som å spørre "hvor langt er et tau"..... Anonymkode: c0963...49c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #5 Skrevet 5. juli 2023 Også håper jeg jo dere går i land i Kiel, der kan det jo også gå litt penger. Anonymkode: c0963...49c
kjærring Skrevet 5. juli 2023 #6 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hei! Jeg og mitt barn på snart 7 år skal dra barnas båt Oslo-kiel, så lurer jeg på om noen her inne har tatt den? Og veldig usikker på hva jeg bør beregne av lommepenger, hva tenker dere som har tatt den båten? Anonymkode: 0a43f...76f Det kommer litt an på. Reiste med 2 åring I vinterferien. Kjøpte litt på tax free og i Kiel. Hadde med fat, kopper og bestikk samt brød og pålegg så vi spiste kun middag på båten (og frokostbuffé) . Jeg vil nok si jeg til sammen brukte 2000,- men kjøpte snus blant annet
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #7 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Også håper jeg jo dere går i land i Kiel, der kan det jo også gå litt penger. Anonymkode: c0963...49c Ja vi skal gå i land og alle måltider på båten Anonymkode: 0a43f...76f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå