AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 Noen sykepleiere her som bruker Hoka sko til en travel jobbhverdag? Hvilken modell bruker dere ? Anonymkode: a953b...4b0
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 Hoka Bondi. Veldig fornøyd! De fleste kollegaene mine har clifton. Anonymkode: 76a29...f5b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 definitivt bondi std i skinn! sitter ekstremt godt på alle underlag pga ett særdeles godt grep under. de er også lette å holde rene pga at de er i skinn Anonymkode: bf5a2...41d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 Ser veldig mange sykepleiere i Bergen bruke Levity, til en brøkdel av Hoka-prisen. Anonymkode: f5bdf...40d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #5 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ser veldig mange sykepleiere i Bergen bruke Levity, til en brøkdel av Hoka-prisen. Anonymkode: f5bdf...40d Jeg bruker også Levity (ikke sykepleier), og jeg får ikke sagt nok hvor fornøyd jeg er. Hatt de et helt år nå, og føttene mine har blitt mye bedre og annerledes. Før brukte jeg Vans, ikke noe godt fot underlag. Anonymkode: 3a91f...ee3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #6 Skrevet 5. juli 2023 Blir for klamt med joggesko. Jeg sverger til gode gamle Spotec Anonymkode: 460a8...fb5
Kitty Odis Skrevet 5. juli 2023 #7 Skrevet 5. juli 2023 Jeg er ikke sykepleier, men jobber i matbutikk. Mye ståing og gåing på betonggulv. Jeg bruker Hoka bodi 8. Dette er maximal demping. Jeg har to par på jobb. Bytter etter lunsj elsker dempingen, men problem med Hoka sko er kvaliteten på stoffet er for dårlig. Jeg merket at hælkappen er slit etter 4 uker :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå