AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 Er det bare meg eller har det nå i mange år vært veldig dårlig kvalitet på sokker? Får hull på tærne selvom jeg har klippet tånegler. Dette skjer hele tiden på begge føtter. Må kjøpe nye sokker i ett sett. Jeg hadde aldri det problemet i "gamle dager" Anonymkode: ac541...00e 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 Jeg får alltid hull på hel og front av foten. Det kort tid etter at sokkene er kjøpt. Greit nok at jeg går mye og slik, men det er da voldsomt raskt kontra før. Det virker som det har skjedd noe med kvaliteten ja. Anonymkode: 5db79...e2b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg får alltid hull på hel og front av foten. Det kort tid etter at sokkene er kjøpt. Greit nok at jeg går mye og slik, men det er da voldsomt raskt kontra før. Det virker som det har skjedd noe med kvaliteten ja. Anonymkode: 5db79...e2b Bra det ikke bare er meg som har det problemet. Må jo være noe med kvaliteten. Skal sjekke neste gang jeg kjøper hvor de er laget. Har faktisk kjøpt fra ulike butikker og prøvd forskjellig men det samme skjer. Anonymkode: ac541...00e
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 HM sine sokker er i allefall dårlig kvalitet så de er bare å droppe. Anonymkode: 851c9...201 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #5 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): HM sine sokker er i allefall dårlig kvalitet så de er bare å droppe. Anonymkode: 851c9...201 Ja, der er de utrolig dårlige.... Anonymkode: ac541...00e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #6 Skrevet 5. juli 2023 Husker at i "gamle dager" så kjøpte jeg sokker på Adelsten som det het, og de holdt kjempelenge. Kanskje de syr på en annen måte nå eller bruker annet stoff/tråd. Er meget skuffet i såfall og koster mye å kjøpe nye hele tiden.. Anonymkode: ac541...00e
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #7 Skrevet 5. juli 2023 Samme erfaring her. Stort sett Cubus Cubussokker og Nike tennissokker. Anonymkode: e1602...141 1
Million Skrevet 5. juli 2023 #8 Skrevet 5. juli 2023 Samme erfaring, jeg også. Sitter nå med enda et par H&M sokker det er gått hull på stortåa på. Skal kaste dem når jeg tar dem av meg i kveld. Mange par som har gått i søpla. Irriterende at sokker er blitt sånn bruk & kast greie. De burde klare og lage sokker som holder lenger.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #9 Skrevet 5. juli 2023 Det er jo noe alle trenger hele tiden så kanskje det er en måte å tjene penger på men kundene skal jo ha en viss kvalitet på det man kjøper syntes jeg. Anonymkode: ac541...00e
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #10 Skrevet 5. juli 2023 H&M sine sokker er som engangssokker å regne. Kvaliteten har gått ned de siste årene. Anonymkode: a6a7f...60b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #11 Skrevet 5. juli 2023 Ja, H&M sokkene som selges nå er rent søppel. Ikke bare går det hull i dem kort tid etter de er kjøpt, de går også i oppløsning. Har masse lo mellom tærne og under fotsålen når dagen er slutt og sokkene skal av. Anonymkode: 4cf6c...faa
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #12 Skrevet 5. juli 2023 Jeg får kjapt hull midt under forfoten. Synes det skjer enten det er Cubys eller Kappahl. Finnes det noen merker som er bra? Anonymkode: 1bf32...4a6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #13 Skrevet 5. juli 2023 Før var faktisk sokkene fra Pierre Robert veldig gode. Nå er de rett og slett blitt elendige, ikke verdt pengene. Samme med trusene, forresten. Jeg aner ikke hvor jeg skal kjøpe sokker nå, for har også forsøkt sokker fra HM, Cubus, Kappahl mfl. uten at de har vært bedre. Dette er bedrifter som tydeligvis tenker at brukt og kast skaper mer profitt hos dem selv, og derfor gir blaffen i miljøet. Anonymkode: 5c7ad...37d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #14 Skrevet 5. juli 2023 Jeg er veldig godt fornøyd med Europris sine - langt mer slitesterke enn H&M/Pierre Robert. Anonymkode: dc2ad...3ed 3
Maskinfører Skrevet 5. juli 2023 #15 Skrevet 5. juli 2023 (endret) Klær har vel blitt miljøvennlige og derav dårlig kvalitet bambus eller hva faen de lages av boxerne jeg bruker er det nesten ikke noe mere av det virker ut som de går i oppløsning blir hullete osv veldig fort sokkene går det også fort hull i og da har jeg slått inn alle spikerne rundt dørkarmene Endret 5. juli 2023 av Maskinfører 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #16 Skrevet 5. juli 2023 De fleste sokker er bare ræl. Anonymkode: 65cbc...e04
Squidgirl Skrevet 5. juli 2023 #17 Skrevet 5. juli 2023 Bruker bare knestrømper i nylon, de holder en stund, før de ryker, men er gjerne litt mer forventet siden de er tynne 20 den.
Daisy-love Skrevet 5. juli 2023 #18 Skrevet 5. juli 2023 Går fort hull på de i ull fra Cubus. Safa sine ull holder litt mer (Sparkjøp), men de jeg føler holder best er treningssokker fra xxl, enkelte i bomull fra Normal, og en del i bomull fra Monki (som er eid av H&M som igjen ikke har så gode sokker). Går ikke ekstremt lett hull i bomullsokker her, men bruker en del tynne i ull, og det er helt håpløst…
Sandie Skrevet 5. juli 2023 #19 Skrevet 5. juli 2023 Var fornøyd med de fra Lindex før, de hadde også rullekant oppe istedenfor stram strikk. Nå går det veldig raskt hull på dem, så kanskje de har endret noe.Har kjøpt et par sokker fra Other Stories nå, så får se hvor lenge de varer.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #20 Skrevet 5. juli 2023 Går som regel med trysilsokker når jeg bruker lange, og et eller annet merke kjøpt på Obs for ankelsokker. Sånn 8 pakk eller noe. Ullsokkene fra pierre robert funker også, men ikke de vanlige. Anonymkode: c6354...757
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå