Gå til innhold

ta initiativ til intimitet? Redd for å ødelegge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger hjelp…….

Matchet med drømmedama på tinder,  vi har snakket masse på snap og meldinger i snart 1 måned, sånn hver eneste dag til lang på natt og har dritgod kjemi. Er liksom nesten blitt forelsket i henne allerede over nettet. Er hvertfall opptatt av å imponere henne. Vi har ikke kunne møttes før nå på grunn av avstand. Men på søndag kommer hun hjem og jeg får endelig møtt henne. Hun skal komme til meg og spise middag. Hun skal også sove her. Problemet er at ettersom jeg liker henne såpass godt er jeg veldig usikker på om jeg skal initiativ til intimitet eller om jeg skal kysse henne. 

Redd for å bli friendzonet hvis jeg ikke kysser henne, men vil ikke skremme henne vekk eller at hun synes jeg går for fort frem. Vil absolutt ikke at hun skal føle at noe er ubehagelig og derfor vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Hadde det ikke vært for at jeg er så betatt av henne og redd for å føkke opp hadde jeg nok hatt litt mer selvtillit. Vi har snakket om sex litt, men kun på en køddete måte- sånn «skal vente til ekteskapet» på en tullete måte. Vet ikke hva hun forventer skal skje, og føler det er min jobb siden jeg er mann. Men litt skipt hvis hun føler jeg ikke er tiltrukket til henne hvis jeg ikke prøver meg. Er egentlig ikke dritviktig for meg å ligge med henne fortest mulig, vil helst ta ting i hennes tempo. Synes det hadde vært koselig å bare ligge å kose litt med henne- men hva ikke hva hun tenker og at hun kjenner jeg har ereksjon hvis vi ligger i skje for ekesempel. Hjelp! M23

Anonymkode: 54caa...39f

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at her ser du an stemningen, hvilke signaler hun gir deg, og hva som føles som naturlige reaksjoner på disse 🙂
Tar hun deg på armen når dere prater? Gjør det samme tilbake, og så videre.

Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

.

Skrevet

Hva er vitsen med å like henne, og så skal du likevel ikke gi henne anledning til å briljere med sine ferdigheter på kjøttfløyte?

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skulle overnattet hos en fyr jeg hadde chattet en del med hadde jeg nok forventer noe kos/kyss. Så som noen andre sa, se an signalene. Også ville jeg ikke forventet sex

Anonymkode: 6bd2e...707

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere video-chattet? Hvis dere kun har meldt hverandre, så er sjansen større for at virkeligheten ikke når opp til den forestillingen man har laget seg i hodet. Bare vært obs på det. Det har jeg opplevd selv, men kom faktisk over det da jeg lærte han å kjenne på en ny måte. 

Det er uansett ikke så mye annet å gjøre enn å se det an, og lese hennes signaler, samtidig som du må forsøke å være tydelig med dine signaler. Som å holde blikket hennes litt lenger, legge en hånd på skulderen eller rygg om du skal passere henne, gi henne en litt lang klem om det passer seg sånn. Forsøk å se henne og vise henne tilstrekkelig oppmerksomhet. Klarer du å flette inn et lite kompliment et eller annet sted uten at det blir flaut, så er jo det også et hyggelig signal å få om hun er interessert.

Anonymkode: 0e455...6eb

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gå for fort frem, men vis likevel at du liker henne. Om du gjør det i virkeligheten, selvfølgelig. Si at du har gledet deg til å treffe henne og at du synes hun er veldig behagelig å være sammen med. Slike ting. Jeg har selv vært alt for formell under dating noe som har ført til at alt har kokt bort. 

At hun skal overnatte kan selvfølgelig by på noen utfordringer. Du virker å være en fornuftig fyr, men om du likevel skulle finne på å tro at det er en god ide å presse deg på henne så ikke gjør det. Her må du la henne ta styringen. Dersom hun liker deg, men ikke er klar for intimitet så vil hun respektere deg mye mer om du pent og rolig går og legger deg i din egen seng. 

Anonymkode: 4ec7e...479

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2023 den 15.18):

Har dere video-chattet? Hvis dere kun har meldt hverandre, så er sjansen større for at virkeligheten ikke når opp til den forestillingen man har laget seg i hodet. Bare vært obs på det. Det har jeg opplevd selv, men kom faktisk over det da jeg lærte han å kjenne på en ny måte. 

Det er uansett ikke så mye annet å gjøre enn å se det an, og lese hennes signaler, samtidig som du må forsøke å være tydelig med dine signaler. Som å holde blikket hennes litt lenger, legge en hånd på skulderen eller rygg om du skal passere henne, gi henne en litt lang klem om det passer seg sånn. Forsøk å se henne og vise henne tilstrekkelig oppmerksomhet. Klarer du å flette inn et lite kompliment et eller annet sted uten at det blir flaut, så er jo det også et hyggelig signal å få om hun er interessert.

Anonymkode: 0e455...6eb

Ja, har snakket endel ganger på facetime og kjemien er der fortsatt.

Skrevet

Hvordan man kommuniserer på nett, og hva man føler når man møtes ansikt til ansikt kan være veldig ulikt.
Spis sammen, snakk sammen og kjenn på stemningen. Når dere har snakket litt ved bordet så kjenner dere nok på det, om det kjennes mest naturlig å sitte i hvert sitt møbel, eller å sette seg tett sammen. Det er bedre å ta det for sakte enn å buse på.
Når du skjenker kaffe etter maten kan du f.eks. stryke henne over håret i forbifarten, om stemningen er god, og se på kroppsspråket hennes. Et lite touch på hånden hennes for å få oppmerksomhet når du skal peke på noe. Sjekk hvordan hun takler det.
Er det naturlig å komme veldig nær hverandre så går det an å si: "Jeg har så lyst til å kysse deg. Får jeg?"!

Jeg ville ha spurt henne om hun foretrakk at du lå på sofaen, eller om hun vil dele seng.
Det å sove i samme seng er ikke en billett til sex, uten å ha avklart det. Dette finner dere ut av.
Det verste som kan skje er at du blir kjent med et nytt menneske. Hvor ille kan det gå?

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...