AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 Min mann har endetarmskreft med spredning fra til lever og lunger, og dette har han hatt i to år og mottatt behandling for. Det er leveren som har vært problemet hele veien, og ikke hovedsvulsten i tarmen og svulstene i lungene. Formen har vært bedre enn hos de fleste kreftpasienter hele veien, men nå etter to år med cellegift og stråling virker ikke medisinene lenger. Svulster vokser og det har også blitt oppdaget en ny spredning i leveren. Sykehuset har sagt at det er ikke noe mer de kan tilby, og jeg lurer på hvor lenge han kan ha igjen, for det har ikke legene sagt noe om. Han føler seg frisk og symptomfri akkurat nå, men når kroppen ikke lenger mottar medisiner så er det ikke noe som bremser kreften. Hvor fort pleier det å gå når pasienten er i god form? Han er 51 år gammel. Anonymkode: a1f1d...9f0
enkefru Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 Dette er høyst individuelt og neppe noe noen her kan svare på. Ta det med kreftkoordinator/behandler
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 Først vil jeg si dere har min dypeste medfølelse. Anbefaler dere å kontakte lege/behandler igjen for å få svar på det, eventuelt har vel kreftforeningen sånn anonymchat å sjekke om de har et estimat? Anonymkode: 0a5d8...a7b 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 Veldig varierende, men dette må dere ta opp med lege på sykehuset. veldig leit. Anonymkode: 32d46...c93 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå