Gå til innhold

cd hylle

Anbefalte innlegg

Gjest SupremeX
Skrevet

Noen som vet av noen fine CD hyller som er kirsebærfarget/Maghonyfarget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en her ved siden av meg fra Ikea. Menden er helt enkel, høy og smal. Lurer på om den heter benno?

Skrevet (endret)

Jeg har også Benno hyllen fra Ikea... Jeg har fire av dem faktisk, og er veldig fornøyd med dem! Grei pris også 345,- pr. stk tror jeg? Kommer litt an på hvilken utførelse du skal ha. Hmmmm... gikk inn på Ikea sine sider, men jeg finner den ikke i kirsebær der, men kan ikke tenke meg at de har tatt den fargen ut av produksjon? Du kan i alle fall se den i andre farger her!

;)

Endret av nostalgia
Skrevet

Klikk på "mellombrun" under bildet... den er ganske lik den jeg har. Kanskje bittelitt mørkere.

Skrevet
Har en her ved siden av meg fra Ikea. Menden er helt enkel, høy og smal. Lurer på om den heter benno?

ser ikke ut som denne noen av de som er her. Men så kjøpte jeg den ikke fra butikken heller. Kjøpte den så god som ny på finn for en hundrings! :-)

tuppelure ulogget

Skrevet
ser ikke ut som denne noen av de som er her. Men så kjøpte jeg den ikke fra butikken heller. Kjøpte den så god som ny på finn for en hundrings! :-)

tuppelure ulogget

sikkert samme som jeg har... men jeg forstår ikke at den ikke er på Ikea siden? De kan jo ikke bare plutselig ta den ut av produksjon? :klø: Nei, jeg må visst gå og finne Ikea katalogen! ;)

Skrevet

Hmmmm... Ja, nå har jeg sjekket og jeg tror det må være "bøk" jeg har... Men, den ser litt rødligere ut i virkeligheten enn på bilde... Veldig fin farge i alle fall :)

Skrevet
Hmmmm... Ja, nå har jeg sjekket og jeg tror det må være "bøk" jeg har... Men, den ser litt rødligere ut i virkeligheten enn på bilde... Veldig fin farge i alle fall :)

Nå har jeg sett en gang til, men den fargen vi har (veldig "kirsebær") er ikke der lenger. Den er omtrent så mørk som den mørkebrune, kanskje litt mørkere, men med en rødlig tone.

Søren, da må jeg lete videre på finn etter flere !

Skrevet
Nå har jeg sett en gang til, men den fargen vi har (veldig "kirsebær") er ikke der lenger. Den er omtrent så mørk som den mørkebrune, kanskje litt mørkere, men med en rødlig tone.

Søren, da må jeg lete videre på finn etter flere !

Jupp... nå har jeg bladd meg bakover i Ikea-katalogene (Jeg har i alle fall 12 årganger Ikea, jada - jeg er veeeeldig Ikea-fan! :sjenert: ) og du har helt rett... De hadde en Benno i både "kirsebær" og "rødbrun" tidligere (i alle fall i 2000 katalogen) Så du må nok leite videre på finn, ja!

Min cd-hylle er derimot i bøk, slik jeg trodde... det er bare at bildene på skjermen blir så annerledes enn i katalogen, så det er ikke så lett å se riktig farge... Men, jeg fårpasse på å kjøpe noen flere før de skifter denne ut også da! ;)

Håper du får tak i flere også!! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...